Ο Λούκα Λούτενμπαχ είναι το πρόσωπο των ημερών στο Euro 2020, καθώς έχει γίνει viral μετά το Γαλλία – Ελβετία και τον απίθανο πανηγυρισμό του.
Είναι ο δεύτερος στην αναζήτηση στο Google στην Ελβετία και ίσως πιο διάσημος από τους παίκτες που κατάφεραν το «θαύμα» της πρόκρισης επί της Γαλλίας.
Όλοι μιλούν όλο και περισσότερο για τον Λούκα Λούτενμπαχ. Μπορεί η δημοσιότητα που απέκτησε μετά από τη viral διακύμανση των συναισθημάτων του στο ματς του Βουκουρεστίου να ήταν αναπάντεχη, δεν παύει όμως να είναι και εφήμερη.
Μέχρι η κανονικότητα να επανέλθει στη ζωή του Ελβετού φιλάθλου, ο ίδιος ζει το όνειρό του, το δικό του παραμύθι. Τη δική τους ευκαιρία και χώρο σε αυτή την όμορφη ιστορία διεκδικούν και κολοσσοί της διαφημιστικής αγοράς, επιδιώκοντας να προωθήσουν τα προϊόντα τους με βάση τη δημοφιλία και το «hot» όνομα του Λούκα.
Ο εθνικός αερομεταφορέας της χώρας, Swiss Air, ανακοίνωσε ότι καλύπτει τα έξοδα για το ταξίδι του στην Αγία Πετρούπολη. Εκεί, στο «Κρεστόβσκι», το απόγευμα της Παρασκευής (2/7, 19:00, ANT1) οι παίκτες του Βλάντιμιρ Πέτκοβιτς θα τεθούν αντιμέτωποι με την Ισπανία για τα προημιτελικά του Euro, στην αναζήτηση ενός νέου «θαύματος». Αναπόφευκτα ο φωτογραφικός φακός και οι κάμερες θα στραφούν προς την εξέδρα.
Εκεί θα βρίσκεται και ο Λούκα Λούτενμπαχ, πίνοντας Red Bull. Η εταιρία κολοσσός απευθύνθηκε και εκείνη στις υπηρεσίες του για να διαφημίσει τα προϊόντα της. Τι πιο (αντ)αποδοτικό από το πιο διάσημο πρόσωπο στη χώρα τις τελευταίες ώρες;
Η φρενίτιδα, φυσικά, συνεχίζεται! Η Deutsche Bahn και η DB Cargo μπήκαν στο χορό. Όχι μόνο από τον ιδιωτικό τομέα! Ο εθνικός οργανισμός τουρισμού της Ελβετίας του προσέφερε ένα ταξίδι το πρώτο Σαββατοκύριακο μετά το Euro. Όπως δήλωσε και ο εκπρόσωπος Τύπου της χώρας: «Εκφράζει όλη τη χώρα και θέλουμε να του κάνουμε δώρο για να χαλαρώσει. Έχει αγχωθεί τόσο πολύ στο Euro».
Το ίδιο και από την εταιρία γάλακτος, Emmi, η οποία τού έκανε την τελευταία πρόταση χρονικά. Αλλά το όλο ζήτημα δεν είναι μόνον εμπορικό. Η κυβέρνηση σκέφτεται να του δώσει ρόλο στην εκστρατεία υπέρ του εμβολιασμό, καθώς ο ίδιος ο Λούκα έχει ταχθεί υπέρ των εμβολίων.
Ποιο, όμως, θα είναι το μέλλον του; Ο υπεύθυνος στρατηγικής και marketing, Φέλιξ Μούρμπαχ, δεν εμφανίζεται και τόσο αισιόδοξος: «Θα ζήσει το όνειρό του, θα έχει τις ευκαιρίες του, αλλά δεν θεωρώ ότι θα βγάλει χρήματα από όλο αυτό. Δεν θα διαρκέσει πολύ και δεν είναι τόσο εύκολο να βγάλει κάποιος χρήματα με κάτι τόσο εφήμερο».