Το Super Bowl του NFL για το 2023 βρίσκεται προ των πυλών, καθώς τα ξημερώματα της Δευτέρας (13/2, 01:30) για την Ελλάδα, Κάνσας Σίτι Τσιφς και Φιλαδέλφεια Ιγκλς θα διεκδικήσουν την κατάκτηση του τίτλου, στην 57η έκδοση του θεσμού.

Το φετινό Super Bowl θα διεξαχθεί στο «State Farm Stadium» του Γκλέντεϊλ της Αριζόνα, με τους Κάνσας Σίτι Τσιφς και τους Φιλαδέλφεια Ιγκλς να διεκδικούν το δεύτερο τίτλο τους την τελευταία εξαετία, σε μία διοργάνωση που ξεχωρίζει και για το σόου του ημιχρόνου, αλλά και για τις διαφημίσεις του, οι οποίες κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ για λίγα δευτερόλεπτα και θα περιλαμβάνουν και φέτος πλήθος διάσημων.

Halftime Show με πρωταγωνίστρια τη Ριάνα

">

Είναι γνωστό ότι ο αγώνας αποτελεί το μεγαλύτερο ψυχαγωγικό γεγονός στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έτσι είναι λογικό ένας άνευ προηγουμένου αριθμός διαφημίσεων με αστέρια πρώτης γραμμής θα παλέψει για να προσελκύσει την προσοχή κατά τη διάρκεια του Super Bowl. Και θα είναι η Ριάνα εκείνη που θα τραγουδήσει στο ημίχρονο.

Διασημότητες από τον κόσμο της μουσικής και του κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένων των θρύλων της ροκ Όζι Όσμπορν και Μπίλι Άϊντολ εμφανίζονται σε μια διαφήμιση, ενώ ο ράπερ Τζακ Χάρλοου, που είναι σε ένα σποτ για τα «Doritos».

Αλλαγή στο θέμα των διαφημίσεων και 7 εκατ. δολάρια τα 30 δευτερόλεπτα

Οι διάσημες προσωπικότητες δεν είναι ασυνήθιστες στις διαφημίσεις του Super Bowl. Τα προηγούμενα χρόνια, ορισμένοι διαφημιστές χρησιμοποίησαν το Super Bowl για να δώσουν έμφαση σε κοινωνικά ζητήματα όπως η ισότητα των φύλων και η πρόσβαση σε καθαρό νερό, αλλά η εικόνα δεν θα είναι ίδια αυτή τη φορά, με τα brand να προτιμούν το… χιούμορ και τους celebrity για να ενδυναμώσουν το brand τους.

Φυσικά, οι εταιρείες προσπαθούν να κάνουν τις διαφημίσεις τους αξέχαστες για να κερδίσουν τα λεφτά τους από αυτές, που φέτος έχουν φτάσει σε τιμή ρεκόρ, όπως δήλωσε και ο Ντέρεκ Ράκερ, καθηγητής μάρκετινγκ στο Northwestern’s Kellogg School of Management. Πιο συγκεκριμένα, ένα σποτ 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl φέτος πωλήθηκε για λίγο περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια.

“Έσπασε” η αποκλειστικότητα στο αλκοόλ