Η κατάταξη του 2022 για τα πιο δημοφιλή αθλήματα στον κόσμο δείχνει πως το ποδόσφαιρο «κοιτάζει» από μακριά τα υπόλοιπα σπορ.

Το ποδόσφαιρο, με περίπου 3,5 δισεκατομμύρια φιλάθλους και σχεδόν 250 εκατομμύρια παίκτες σε περισσότερες από 200 χώρες, παραμένει μακράν το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο. Αυτό προκύπτει από την κατάταξη που παρουσίασε η Tifosy, μια εταιρεία αθλητικών συμβούλων με έδρα το Λονδίνο, σημειώνοντας ότι η ποδοσφαιρική βιομηχανία επεκτείνεται πλέον σε όλο τον κόσμο.

Το ποδόσφαιρο είναι δημοφιλές σε μερικές από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Γαλλία, η Δανία, καθώς και μερικές από τις φτωχότερες χώρες της Γης, όπως η Σομαλία, η Αιθιοπία, το Κονγκό και η Λιβερία.

Το κρίκετ είναι το δεύτερο πιο δημοφιλέστερο άθλημα στον κόσμο, με περίπου 2,5 δισεκατομμύρια φιλάθλους. «Γεννημένο» στην Αγγλία, τουλάχιστον στη σύγχρονη μορφή του, παίζεται -και κατά συνέπεια παρακολουθείται- κυρίως σε πολυπληθείς χώρες όπως η Ινδία, η Σρι Λάνκα και το Πακιστάν, καταλαμβάνοντας έτσι τη δεύτερη θέση στην κατάταξη.

Το κρίκετ είναι πραγματικά δημοφιλές μόνο σε περίπου 15-20 χώρες, με αρκετό όμως πληθυσμό, ώστε να φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το μπάσκετ, ένα άθλημα που παρακολουθούν περίπου 2,2 δισεκατομμύρια φίλαθλοι, ενώ ακολουθεί το χόκεϊ επί χόρτου με 2 δισεκατομμύρια «ακόλουθους».

Τα πιο δημοφιλή αθλήματα στον κόσμο – Η κατάταξη του 2022:

1. Ποδόσφαιρο 3,5 δισεκατομμύρια φίλαθλοι

2. Κρίκετ 2,5 εκατομμύρια φίλαθλοι

3. Μπάσκετ 2,2 εκατομμύρια φίλαθλοι

4. Χόκεϊ επί χόρτου 2 εκατομμύρια φίλαθλοι

5. Τένις 1 εκατομμύρια φίλαθλοι

6. Βόλεϊ 900 εκατομμύρια φίλαθλοι

7. Πινγκ Πονγκ 900 εκατομμύρια φίλαθλοι

8. Μπέιζμπολ 500 εκατομμύρια φίλαθλοι

9. Αμερικανικό ποδόσφαιρο 400 εκατομμύρια φίλαθλοι

10. Ράγκμπι 400 εκατομμύρια φίλαθλοι

Για τη δημιουργία αυτής της κατάταξης χρησιμοποιήθηκαν τα κριτήρια:

1. Αριθμός υπαρχόντων επαγγελματικών πρωταθλημάτων

2. Αριθμός συμμετεχόντων σε ερασιτεχνικό επίπεδο

3. Το τηλεοπτικό κοινό

4. Η δημοτικότητα κάθε αθλήματος στα social media

5. Οι συμφωνίες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα

6. Κερδοφορία χορηγικών συμφωνιών

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

7. Η σημασία κάθε επιμέρους αθλήματος για τον Τύπο και τα ΜΜΕ γενικότερα.