Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη συνεργασία με έναν νέο κύριο χορηγό και μια ακόμη σημαντική αλλαγή στο όνομα του γηπέδου της.
Το Spotify, λοιπόν, αποτελεί πλέον τον κύριο χορηγό της Μπαρτσελόνα, όπως ανακοίνωσε η σουηδική πλατφόρμα μουσικής.
Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, παρόλα αυτά μοιάζει σίγουρο ότι το deal θα είναι αρκετά προσοδοφόρο για τον καταλανικό σύλλογο, που αποτελεί -δεδομένα- ένα από τα κορυφαία ποδοσφαιρικά brandnames στον πλανήτη.
Από την 1η Ιουλίου, το όνομα του Spotify θα κοσμεί το μπροστινό μέρος της φανέλας και των προπονητικών κιτ τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ποδοσφαιρικής ομάδας για τη σεζόν 2022-23 «μπλαουγκράνα».
Αυτό θα ισχύει και για τις επόμενες τέσσερις αγωνιστικές περιόδους.
Ως μέρος της συνεργασίας, μάλιστα, το θρυλικό γήπεδο της Μπαρτσελόνα, το «Camp Nou», θα βαπτιστεί εκ νέου και σε αυτό θα προστεθεί το όνομα της εταιρείας που θα αποτελεί τον βασικό χορηγό του συλλόγου. Έτσι, το γήπεδο θα μετονομαστεί σε «Spotify Camp Nou».