ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Ένας στους τέσσερις Έλληνες οδηγούς έχει αποκοιμηθεί επάνω στο τιμόνι

Ένας στους τέσσερις Έλληνες οδηγούς έχει αποκοιμηθεί επάνω στο τιμόνι

Η οδήγηση χρειάζεται μεγάλη προσοχή και η κούραση δεν είναι σύμμαχος για τους οδηγούς, που έχουν κοιμηθεί αρκετές φορές επάνω στο τιμόνι.

Μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει πως ένας στους τέσσερις οδηγούς έχει κοιμηθεί ενώ βρισκόταν πίσω από τιμόνι, ότι ένας στους τρεις οδηγεί πτώμα από την κούραση και οκτώ στους δέκα ταξιδεύουν άυπνοι.

Μελέτες που έρχονται στην δημοσιότητα τα τελευταία χρόνια έχουν αναδείξει την υπνηλία ως μια από τις μεγαλύτερες αιτίες θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης. Η εταιρεία δημοσκοπήσεων Ipsos πραγματοποίησε έρευνα για την συμπεριφορά των οδηγών, όταν αυτοί είναι κουρασμένοι και άυπνοι και κατέληξε σε μια σειρά από ανησυχητικά συμπεράσματα για την οδηγική μας παιδεία και τις καθημερινές συνήθειές μας. Στην έρευνα της Ipsos συμμετείχαν 12.400 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω από την Ελλάδα, την Γαλλία, την Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, το Βέλγιο, την Σλοβακία και την Σουηδία.

Ένας στους τέσσερις έχει κοιμηθεί πάνω στο τιμόνι
Το 20% των Ευρωπαίων θεωρούν την υπνηλία ως την τέταρτη μεγαλύτερη αιτία θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, με τους Γάλλους μάλιστα να την θεωρούν ως δεύτερη αιτία (38%), αμέσως μετά την υπερβολική ταχύτητα (39%). Ανησυχητικό είναι το γεγονός πως ένας στους τέσσερις οδηγούς (24%) δεν διστάζει να εκμυστηρευτεί πως έχει κοιμηθεί πάνω στο τιμόνι για λίγα δευτερόλεπτα έστω και μια φορά στην ζωή του και ότι το 12% είχε ή βρέθηκε πολύ κοντά στο πάθει κάποιο ατύχημα.

Ένας στους τρεις οδηγεί πολύ κουρασμένος
Η υπνηλία πάνω στο τιμόνι έχει ως αιτία τις περισσότερες φορές ότι ο οδηγός είναι πολύ κουρασμένος. Σύμφωνα με την Ipsos, 24% των Ευρωπαίων οδηγών πιστεύει ότι μπορεί να οδηγεί ακόμα και όταν είναι κουρασμένος και το 35% αναφέρει θα οδηγήσει, ακόμη και αν αισθάνεται πολύ κουρασμένος, επειδή δεν έχει άλλη επιλογή.

Ετοιμάζεσαι για ταξίδι; Koιμήσου τουλάχιστον 7-9 ώρες
Η έρευνα αναφέρει πως τα μεγάλα ταξίδια είναι κουραστικά για τον οδηγό και για αυτό, πρέπει να έχει κοιμηθεί τουλάχιστον 7-9 ώρες πριν ξεκινήσει. Η Ιpsos αναφέρει πως οι Ευρωπαίοι έχουν την καλή συνήθεια να προγραμματίζουν την ώρα αναχώρησης με βάση το πότε θα είναι λιγότερο κουρασμένοι ή να καθυστερούν την αναχώρησή τους όταν είναι κουρασμένοι.

Οκτώ στους 10 δεν κοιμάται αρκετά πριν το ταξίδι
Το 82% των ερωτηθέντων ωστόσο πηγαίνει για ύπνο αργότερα ή σηκώνεται νωρίτερα από το συνηθισμένο πριν από ένα μεγάλο ταξίδι κυρίως γιατί, το 74% τελειώνει πολύ αργά το πακετάρισμα των πραγμάτων που θα πάρει μαζί του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μεγάλη έρευνα!
Ένας στους τέσσερις οδηγούς έχει κοιμηθεί ενώ βρισκόταν πίσω από τιμόνι, ότι ένας στους τρεις οδηγεί «πτώμα» από την κούραση και ότι οκτώ στους δέκα ταξιδεύουν άυπνοι.
Εσύ πόσο ασφαλής νιώθεις στον δρόμο όταν υπάρχουν άνθρωποι που «πιάνουν το τιμόνι» κουρασμένοι και παραδέχονται πως έχουν κοιμηθεί ενώ οδηγούν; Υπάρχει τρόπος να προστατευτείς από τους «υπναράδες»;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.