Η Opel περνά στον Όμιλο Συγγελίδη, που πλέον δημιουργεί τον ισχυρότερο αυτοκινητικό Όμιλο στην Ελλάδα.
Η νέα εποχή της Opel στη χώρα μας και επίσημα ξεκινά από σήμερα, αφού η κραταιά γερμανική μάρκα εντάσσεται στον Όμιλο Συγγελίδη.
Ο Όμιλος Συγγελίδη κατέχει ήδη την Peugeot, τη Citroen, τη DS και τη Mazda, αυξάνοντας πλέον σε 5, με την προσθήκη της Opel, τον αριθμό των εταιρειών αυτοκινήτου που ελέγχει. Παράλληλα, η ελληνική εταιρεία αποτελεί τον συνεργάτη στη χώρα μας της μεγάλης ισπανικής Santander Consumer Finance, προσφέροντας συμφέρουσες χρηματοδοτικές λύσεις στους πελάτες του.
Η γερμανική εταιρεία η οποία θυμίζουμε ότι μαζί με την Peugeot και τη Citroen/DS ανήκει στον Όμιλο Stellantis, κρατά στη χώρα μας ένα σημαντικό μερίδιο πωλήσεων 6,1%, όντας στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Εάν στο μερίδιο αυτό της Opel προστεθούν τα μερίδια πωλήσεων της Peugeot (10,7%), της Citroen και της DS (5,2%), αλλά και της Mazda (0,4%), τότε το συνολικό μερίδιο του Ομίλου Συγγελίδη στις πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων φθάνει στο εντυπωσιακό 22,4% και φυσικά είναι το μεγαλύτερο από οποιονδήποτε άλλο εισαγωγέα/αντιπρόσωπο στη χώρα μας.
Η Opel, είναι μια από τις ιστορικότερες μάρκες στην αυτοκίνηση, αφού ιδρύθηκε το 1863 από τον Άνταμ Όπελ, ως κατασκευάστρια ραπτομηχανών και λοιπόν οικιακών συσκευών. Το 1886 η εταιρεία ξεκίνησε την κατασκευή ποδηλάτων, ενώ το 1898 και μετά το θάνατο του ιδρυτή της, οι δύο μεγαλύτεροι γιοί του μαζί με τη γυναίκα του, ξεκίνησαν την παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων. Από το 1929 μέχρι και το 2017 η Opel ήταν μέλος της αμερικάνικης GM, ενώ το 2017 εντάχθηκε στον Όμιλο PSA και πλέον, από το 2021 στη μετεξέλιξή του, τον Όμιλο Stellantis (Peugeot, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Chrysler, Dodge, Abarth, Maserati).
Στη χώρα μας, όπου η γερμανική μάρκα είναι παραδοσιακά μια από τις best-seller εταιρείες αυτοκινήτου, από το 1997 η Opel ήταν θυγατρική της GM (με ονομασία “Opel Hellas”, από το 2004 ως “GM Hellas” και από το 2017 επέστρεψε στην παλιά της ονομασία), αν και από το 1994 κάποια τμήματά της τα “έτρεχε” ήδη η GM (Marketing Services). Πλέον, εν έτη 2021, η Opel αλλάζει καθεστώς και μετά από 24 χρόνια περνά και πάλι σε Έλληνα εισαγωγέα.