Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με τακτική μιας αλλαγής. Ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 26ο γύρο έβαλε τη μέση. Ο Valtteri Bottas – και αυτός με Mercedes- ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, μπήκε όμως στα πιτ έξι γύρους νωρίτερα.
Οι περισσότεροι οδηγοί στην Ισπανία, ανάμεσά τους οι τρεις πρώτοι, ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα. Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων.
Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26.
Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο βοήθησε στη μείωση των επιπέδων φθοράς και θερμικής καταπόνησης.
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα.
Όσον αφορά στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India.”
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.