Το αλαλούμ με τις εγκαταλείψεις, στο 2ο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις εκμεταλλεύτηκε σωστά ο μεθοδικός Μπρούνο Μαγκαλάες. Διατήρησε την διαφορά του ενός λεπτού που είχε από τον δεύτερο Χέρζικ κι έτσι κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στο Ράλι Ακρόπολις.
O 37χρονος οδηγός από τη Λισσαβόνα – μετά την εγκατάλειψη του μεγάλου πρωταγωνιστή Λουκιάνουκ, άλλαξε στρατηγική, δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες και κάνοντας μυαλωμένο αγώνα έφτασε στην κατάκτηση της νίκης, πραγματοποιώντας το όνειρό του. Είναι η πρώτη νίκη του τρεις φορές Πρωταθλητή Πορτογαλίας στο φετινό ERC.
Δεύτερος γενικής ήταν ο Ούγγρος Norbert Herczig που διεκδίκησε μέχρι τέλους τις όποιες πιθανότητες είχε για ανατροπή της κατάστασης.
Το τελικό αποτέλεσμα, πάντως, κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένο τον αφήνει, αφού όπως είπε πριν τον αγώνα ούτε που περνούσε από το μυαλό του ότι θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο του Ακρόπολις. Την τριάδα των νικητών συμπλήρωσε ο Πολωνός Hubert Ptaszek.
Ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με τον Κύπριο Σίμο Γαλαταριώτη να ακολουθεί.
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Πολωνός Grzyb, ενώ έβδομος ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης.
Με εντυπωσιακό τρόπο ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Τούρκος Avcioglu που με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει στην όγδοη θέση της γενικής, από την 11η που βρισκόταν στο τέλος του 2ου Σκέλους.
Συναρπαστική ήταν η μάχη του Θέμη Χαλκιά με τον Erdi για την είσοδο στη δεκάδα, με τον Ούγγρο να επικρατεί τελικά με μόλις 3″ διαφορά.
Νικητές του ελληνικού αγώνα ήταν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης – Αντώνης Ιωάννου, ενώ τους βαθμούς της νίκης του 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος πήραν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας , εμπρός από τους Γιώργο Κεχαγιά – Βασίλη Μπασιούκα και Γιάννη Μπαντούνα – Κωνσταντίνο Σούκουλη.
Και ενώ ο Χαλκιάς με τον Μαχαίρα πανηγύριζαν οι αγωνοδίκες τους έθεσαν εκτός γιατί μια βαλβίδα ασφαλείας στο δοχείο καυσίμων του Skoda Fabia R5 δεν συμβάδιζε με τον κανονισμό. Όμως το πλήρωμα δεν ευθύνεται. Το αυτοκίνητο ενοικιάσθηκε από ομάδα του εξωτερικού. Οι τεχνικοί που εξέτασαν το αυτοκίνητο μετά το τέλος του αγώνα έκριναν ότι δεν συμβαδίζει με τον κανονισμό και το ελληνικό πλήρωμα τέθηκε εκτός .
Ετσι πρώτοι Έλληνες στο ΕRC είναι οι «ΕΛ-Νακ»-Βίγγος με Renault Clio στην 17η θέση.
Οι Λουκιάνουκ και Νόρντγκρεν που έμειναν στο δεύτερο σκέλος του αγώνα αποκλείσθηκαν από το ERC αλλά συνέχισαν στο τρίτο σκέλος υπό καθεστώς Rally 2 . Ο Ρώσος έδωσε ρεσιτάλ και κέρδισε τις 3 από τις 4 ειδικές .
Ο Χρυσόστομος Καρέλλης έτρεξε την 2η ημέρα με 39 πυρετό. Και από ότι είπε θα συνέχιζε τον αγώνα αν δεν είχε μέσα σε μια ειδική τρία κλαταρισμένα λάστιχα. Δυστυχώς στο Citroen DS3 R3 είχε δύο ρεζέρβες.
Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
“Μερικές φορές ένα όνειρο βγαίνει αληθινό. Κερδίσαμε το Ράλι Ακρόπολις, ευχαριστώ τους χορηγούς μου που με εμπιστεύονται τόσο χρόνια. Αφιερώνω τη νίκη σε αυτούς και στην ομάδα μου.”
Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
“Απίστευτο αποτέλεσμα για εμάς. Πριν την εκκίνηση δεν πίστευα ότι θα τερματίσουμε σε αυτήν τη θέση.”
Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
“Χθες είχαμε καλό ρυθμό και παλεύαμε για ένα καλό αποτέλεσμα αλλά χάσαμε πολύ χρόνο στην τελευταία ειδική. Σήμερα απλά έπρεπε να τερματίσουμε.”
Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
“Είχαμε κίνηση μόνο στον εμπρόσθιο άξονα, το πάθαμε και νωρίτερα σήμερα. Κακώς δεν αλλάξαμε το διαφορικό στο σέρβις.”
Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
“Είμαστε χαρούμενοι, ξέρουμε ότι μπορούσε να βελτιωθούμε πολύ. Θα το δούμε στον επόμενο αγώνα. Πολύ σκληρός αγώνας και με πολλές πέτρες, δεν το περιμέναμε έτσι.”
Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
“Το Ράλι Ακρόπολις είναι μία τεράστια διοργάνωση και ο τερματισμός ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Είχαμε ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα με μία ανάρτηση χθες. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα μου.”
Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel
“Υπέροχη Κυριακή, πήρα τους πρώτους μου βαθμούς στο ERC. Καλύτερα δε γίνονταν.”
Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Δεν είχα ελαστικά αλλά το απόλαυσα. ήταν φανταστικά. Το καλύτερό μου χωμάτινο ράλι. Βελτιώθηκα πολύ.»
Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι Δεν περιμέναμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Όλα πήγα καλά.»
Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Πολύ καλή δουλειά από τον συνοδηγό μου, εμένα και την ομάδα Δεν πήραμε ρίσκα, δεν είχαμε κλατάρισμα. Τέλειο αποτέλεσμα.»
MURADIAN Artur – CHELEBAEV Pavel
«Πολύ περίεργα συναισθήματα! Βλέπω στα αποτελέσματα ότι ήμασταν ένα από τα γρηγορότερα πληρώματα στην κατηγορία μας. Έκανα ένα λάθος στην κατατακτήρια Ειδική, αλλά το σημαντικότερο ήταν το λάθος μου στην χτεσινή ημέρα. Αν δεν ήταν αυτό θα πανηγύριζα για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για εμάς. Τερματίσαμε στην τρίτη θέση, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι κερδίσαμε πολλές Ειδικές Διαδρομές.
Νο 24: FALCON Emma – GONZALES Eduardo
«Είμαι πολύ χαρούμενη που τερμάτισα σε αυτόν τον δύσκολο και περίπλοκο αγώνα. Πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο στο χώμα. Ο επόμενος αγώνας μας είναι στην Κύπρο – είμαι πολύ χαρούμενη.»
Νο30: HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas
«Φανταστική ημέρα. Ήταν η πρώτη φορά με ένα αυτοκίνητο R5. Μοναδική εμπειρία.»
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.