ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πορδοσάλτε...
prodeals

Skoda Fabia Monte Carlo: Ήρθε για να πρωταγωνιστήσει

Skoda Fabia Monte Carlo: Ήρθε για να πρωταγωνιστήσει

Οι ξεχωριστές πινελιές είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά σε ένα γνωστό και πετυχημένο μοντέλο αυτοκινήτου. Το Skoda Fabia έχει πετύχει και μάλιστα με το παραπάνω το στόχο του. Στην 3η γενιά του, ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Και τώρα οι σχεδιαστές που έβαλαν όλη τη μαεστρία τους κατάφεραν με τις σωστές κινήσεις να κάνουν το Fabia στην έκδοση Monte Carlo ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Με τις σωστές κινήσεις ανέβασαν την εμπορική του αξία.

Όπως είναι λογικό το Fabia Monte Carlo, θα έχει καλύτερη εμπορική παρουσία και θα ανεβάσει ακόμη ψηλότερα τα νούμερα των πωλήσεων τη χρονιά που μας έρχεται. Με αιχμή του δόρατος τη Monte Carlo,η Skoda φιλοδοξεί να καταλάβει μία κορυφαία θέση στην κατηγορία των compact μοντέλων.

Ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει πάρα να αποφασίσει για την έκδοση, για την ιπποδύναμη και για το σασμάν που του ταιριάζει.

Αρχικά το Skoda Fabia Monte Carlo το είδαμε στην «Αυτοκίνηση 2018». Αμέσως μετά ακολούθησε η πανελλαδική παρουσίαση της νέας έκδοσης όπου πήραμε και μια μικρή γεύση οδήγησης.

Τι βλέπει όμως με την πρώτη ματιά ένας κάτοχος Fabia στο ανανεωμένο Fabia και ειδικά στην έκδοση Monte Carlo;

Το πρώτο που παρατηρεί είναι ο προφυλακτήρας με τα ενσωματωμένα φώτα ομίχλης. Δεν του περνάει απαρατήρητη ούτε η νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες. Από εκεί και πέρα πρέπει να παρατηρήσει πόσο καλά μελετημένη είναι η σχεδίαση για τους μπροστινούς προβολείς.

Σχήμα άλλαξε και ο πίσω προφυλακτήρας. Οι ανακλαστήρες έχουν ενσωματωθεί. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν διαφορετικές διαστάσεις. Το Fabia Monte Carlo «φοράει» ανάλογα την έκδοση από 15 έως 18 ίντσες .

Σίγουρα την έκδοση αυτή δεν θα την μπερδέψετε. Το έμβλημα MONTE CARLO κυριαρχεί σε κάθε μια από τις κολόνες Β και στα μαρσπιέ των θυρών.

Το αυτοκίνητο το οδηγήσαμε για λίγα χιλιόμετρα την ημέρα. Αυτό που έχει προστεθεί σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις είναι η αυτόματη υποβοήθηση φώτων που αλλάζει τη δέσμη ανάλογα με το δρόμο και την κίνηση που υπάρχει.

Όταν η μπροστινή κάμερα ανιχνεύσει οχήματα στην αντίθετη κυκλοφορία ή οχήματα μπροστά, το σύστημα πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή από τη μεγάλη σκάλα φώτων στα φώτα πορείας. Η αυτόματη υποβοήθηση φώτων διατίθεται τόσο για τους προαιρετικούς προβολείς LED όσο και για τα φώτα Η7.

Τα Led φώτα ημέρας είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, τα άλλα στον προαιρετικό. Και καλό είναι να υπάρχει η σύγχρονη τεχνολογία στο φωτισμό. Είναι ασφαλής η οδήγηση τη νύκτα γιατί απλά τα φώτα αυτά κάνουν τη νύκτα ημέρα. Τα φώτα πορείας του νέου συστήματος εκπέμπουν 66% περισσότερο φως από την προηγούμενη ανώτερη έκδοση της γκάμας. Θα πρέπει να παραδεχθούν κάποιοι που επιμένουν στους προβολείς αλογόνου ότι η τεχνολογία άλλαξε.

Αλλαγές και στο εσωτερικό

Με τρείς λέξεις μπορούμε να περιγράψουμε το νέο εσωτερικού του Fabia. Χώροι, στυλ, εργονομία.Οι χώροι είναι άφθονοι . Και αυτό το εκτιμούν οι ψηλοί επιβάτες που κάθονται πίσω. Το μήκος είναι 3,997 mm και το μεταξόνιο 2,470 mm. Πριν κλείσουμε την ενότητα των χώρων, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι το πορτμπαγκάζ στην ανανεωμένη Fabia έχει χωρητικότητα των 330 λίτρων που μπορεί να φτάσει τα 1.150 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το εσωτερικό συνδυάζει λειτουργικότητα και ποιότητα. Οι εκδόσεις Ambition ,Style και Monte Carlo έχουν νέες επενδύσεις στα καθίσματα. Τα σπορ καθίσματα με διακοσμητική ραφή αντίθεσης είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η SKODA ανανέωσε τα στρογγυλά όργανα στο ταμπλό. Οι ενδείξεις μπορούν τώρα να διαβάζονται ακόμα πιο εύκολα. Ένα άλλο χαρακτηριστικό που διατίθεται ως βασικός εξοπλισμός για το επίπεδο εξοπλισμού Style και την SKODA FABIA MONTE CARLO είναι ο φωτισμός του αποθηκευτικού χώρου της κεντρικής κονσόλας.

Τα παράθυρα μπορούν να ανοίξουν η να κλείσουν από μακριά με τη βοήθεια του τηλεκοντρόλ που ο οδηγός το έχει στη τσέπη αφού δεν χρειάζεται κλειδί για να θέσει σε κίνηση τον κινητήρα.

Για πρώτη φορά η Fabia διαθέτει το σύστημα πολυμέσων “Swing Plus”, το οποίο συνδυάζεται με έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Χρήσιμο εργαλείο σήμερα για τον οδηγό. Γενικά με όλα τα «καλούδια», με όλα τα τεχνολογικά συστήματα η ανανεωμένη έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη στον τομέα της ασφάλειας. Σημειώστε τον Ηλεκτρονικό Έλεγχο Ευστάθειας (ESC) , το Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών (ABS), τον έλεγχο Πέδησης Κινητήρα (EBC), έλεγχο πρόσφυσης ASR, υδραυλική υποβοήθηση πέδησης, ηλεκτρονική κατανομή δύναμης πέδησης, Φρένο Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS και παρακολούθηση πίεσης ελαστικών.

Έξι αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες, δυο παιδικά καθίσματα μπορούν να στερεωθούν γρήγορα και εύκολα, χρησιμοποιώντας στηρίγματα Isofix. Μπορείτε να έχετε το σύστημα ελέγχου της ταχύτητας, την κάμερα οπισθοπορείας που σε συνδυασμό με τους αισθητήρες στάθμευσης κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι, το σύστημα Front Assist με ενσωματωμένη λειτουργία φρένου ανάγκης City, την υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα αλλά και το βασικότερο την ανίχνευση τυφλών σημείων.

Για τους φίλους της μουσικής υπάρχει επιλογή τεσσάρων ηχοσυστημάτων και συστημάτων infotainment για την ανανεωμένη SKODA FABIA. Εξωτερικές συσκευές μπορούν να συνδεθούν μέσω Bluetooth και USB. Τα συστήματα Infotainment Swing Plus και Amundsen υποστηρίζουν επίσης την τεχνολογία SmartLink+ (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ και SmartGate).

Το πλέον σημαντικό είναι ότι επιτρέπεται η χρήση εφαρμογών smartphone στην οθόνη του συστήματος Infotainment. Το μοντέλο Amundsen διαθέτει μια δεύτερη διεπαφή Bluetooth και ένα Wi-Fi hotspot.

Κινητήρες

Η γκάμα κινητήρων της ανανεωμένης Fabia περιλαμβάνει έναν κινητήρα MPI και δυο τρικύλινδρους κινητήρες TSI με κυβισμό 1,0 λίτρου. Και οι δυο κινητήρες TSI είναι πλέον εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης. Αν καταλάβατε καλά δεν συμφέρει την Skoda να επενδύει σε κινητήρες πετρελαίου για μικρές εκδόσεις. Έτσι δεν θα ξαναδούμε Fabia με Ντήζελ κινητήρα.

Ο αναβαθμισμένος ατμοσφαιρικός MPI των 75 ίππων, συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες TSI απόδοσης 95 και 110 ίππων, μπορούν να συνεργαστούν με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο η ακόμη και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων. Εμείς δοκιμάσαμε τη Fabia Monte Carlo με τον 1.0 TSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων. Οι επιδόσεις που αναφέρει το εργοστάσιο είναι για μεν τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα για δε την επιτάχυνση 10,8 δευτ από 0-100 χλμ./ώρα.

Όλοι οι κινητήρες έχουν δεύτερο καταλυτικό μετατροπέα και επανασχεδιασμένο σύστημα διαχείρισης. Και οι δυο κινητήρες TSI είναι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης. Για την μικρή έκδοση των 75 PS η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μεικτού κύκλου είναι 4,8 l ανά 100 km (110 g CO2/km).Οι κινητήρες TSI που 95 PS και 110 PS έχουν μικρές διαφορές στην κατανάλωση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων μεικτού κύκλου του 1.0 TSI με 110 PS και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι 4,6 l ανά 100 km (105 g CO2/km).

Οι τιμές που ανακοίνωσαν ξεκινούν για την έκδοση Active με τον 1.0 ΜPI βενζινοκινητήρα των 75 ίππων από 10.980 ευρώ ενώ για την Fabia Monte Carlo από τα 14.880 με τον 1.0 ΤSI των 95 ίππων.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τη νέα SKODA FABIA έχουν ως εξής:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.