Το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell, γιόρτασε την 25η επέτειο λειτουργίας του. Πριν κλείσει το 2018 έφτασε το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων παραχθέντων οχημάτων. Όπως ανακοίνωσαν από το εργοστάσιο , από τις γραμμές παραγωγής του μεγαλύτερου εργοστασίου αυτοκινήτων στην Ισπανία , έχουν βγει 39 διαφορετικά μοντέλα, από τη 2η γενιά SEAT Ibiza και το πρώτο SEAT Cordoba μέχρι το Arona ή το Audi A1 το οποίο τώρα βρίσκεται στις πρώτες εβδομάδες παραγωγής του.
Το εργοστάσιο εγκαινιάστηκε το 1993, με επένδυση 244,5 δις Ισπανικών πεσετών (1,47 δις ευρώ). Η SEAT μετέφερε την παραγωγή της μετά από 40 χρόνια από το παλιό εργοστάσιο στη Zona Franca της Βαρκελώνης και έκτοτε όλα τα κύρια μοντέλα της μάρκας κατασκευάστηκαν στο Martorell, καθώς και τα Audi Q3 και A1. Το Martorell είναι το τρίτο μεγαλύτερο εργοστάσιο του Ομίλου Volkswagen στην Ευρώπη και το σημείο αναφοράς της Βιομηχανίας 4.0 στην προώθηση της έξυπνης, ψηφιοποιημένης και συνδεδεμένης παραγωγής.
Το αυτοκίνητο με Νο 10.000.000 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ήταν ένα Arona FR 1.5 TSI με χρώμα Desire Red και οροφή Midnight Black, το οποίο παρουσιάζεται αυτή την εβδομάδα στον ειδικό εκθεσιακό χώρο του εργοστασίου στο Martorell. Το Arona κατασκευάστηκε στην πλατφόρμα MQB A0, την οποία μοιράζεται με το Ibiza και το νέο Audi A1. Η SEAT ήταν η πρώτη μάρκα του Ομίλου Volkswagen που χρησιμοποίησε την πλατφόρμα MQB A0 που επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατασκευή διαφορετικών ειδών αμαξωμάτων.
Τα τελευταία 25 χρόνια, οι διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο έχουν εξελιχθεί σημαντικά. Με αυτή την έννοια, η SEAT δεσμεύεται να μετατρέψει το εργοστάσιο στο Martorell σε πρότυπο Βιομηχανίας 4.0, με στόχο τη δημιουργία ενός έξυπνου, ψηφιοποιημένου και συνδεδεμένου εργοστασίου που προσαρμόζεται στις ανάγκες και στις διαδικασίες παραγωγής και το οποίο διαχειρίζεται πόρους και επικοινωνεί μεταξύ διαφόρων κλάδων με μεγάλη αποδοτικότητα.
Λόγω της αυξημένης παραγωγής στο εργοστάσιο στο Martorell, της εφαρμογής στρατηγικών σχεδίων που σχετίζονται με τη συνδεσιμότητα των αυτοκινήτων και την ψηφιοποίηση της εταιρείας καθώς και του λανσαρίσματος του Tarraco, το εργατικό δυναμικό της SEAT αυξήθηκε σε περισσότερους από 15.000 επαγγελματίες. Από αυτούς, πάνω από 12.500 εργάζονται στο Martorell, στη γραμμή παραγωγής, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και στο Τεχνικό Κέντρο της SEAT, όπου σχεδιάζονται και αναπτύσσονται όλα τα μοντέλα της μάρκας. Μόνο το 2018, περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι υπέγραψαν σύμβαση αορίστου χρόνου με την εταιρεία.
Αυτά ας τα βλέπουν κάποιοι υπουργοί που το μόνο που κάνουν είναι να κλείνουν τις πόρτες στις επενδύσεις. Για σκεφθείτε πόσο διαφορετικά θα ήταν αν είχαμε και στην Ελλάδα τη γραμμή παραγωγής μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.