Είναι πολύ πιθανό ο κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Ferrari να ξεπεράσει τις 10.000 πωλήσεις μέσα στο 2019.
Σε 19 χρόνια, η Ferrari έχει υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις της. Θα μπορούσες σχεδόν να ισχυριστείς ότι τελικά αυτό ακούγεται πολύ λίγο, δεδομένου ότι η φίρμα του Maranello εκκινούσε από τις 4.070 μονάδες το 2000. Αλλά η επίδοση δεν παύει να αντιπροσωπεύει +100% στις πωλήσεις της σε λιγότερο από δύο δεκαετίες. Και μάλιστα για μια εταιρεία που κατασκευάζει πολύ ειδικά και ακριβά αυτοκίνητα.
Η πρώτη πραγματική έκρηξη στις πωλήσεις συντελέστηκε το 2007, τη στιγμή που οι 599 GTB, 612 Scaglietti και F430 συνυπήρχαν στον κατάλογο της εταιρείας. Αυτή ήταν η αρχή μιας νέας εποχής για τη Ferrari, η οποία βρήκε και ένα διαφορετικό εμπορικό διασκελισμό με μοντέλα όπως η California ή η FF.
Εκ των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι όλες αυτές οι προσπάθειες αποδίδουν. Διαψεύδοντας τον Luca di Montezemolo, το πρώην αφεντικό που φοβόταν μήπως η φίρμα να χάσει την αποκλειστικότητά της πουλώντας «αλόγιστα», το 2018, το Cavellino Rampante ταξινόμησε 9.251 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις που έφερε ένας ολοένα και πιο πλούσιος κατάλογος, ο οποίος βλέπει τώρα τον πήχη των 10.000 ετήσιων πωλήσεων παιχνιδάκι.
Ωστόσο, υπάρχει κάτι σημαντικό που πρέπει να σημειωθεί: Η Ferrari θα φτάσει τις 10.000 ετήσιες πωλήσεις… χωρίς SUV. Και δεδομένου ότι φαίνεται στο προσεχές μέλλον ο κατάλογος να εμπλουτίζεται με ένα SUV, μπορούμε εύκολα να προβλέψουμε μια νέα έκρηξη των πωλήσεων, ανάλογη με αυτή του 2007. Ο στόχος θα μπορούσε στη συνέχεια να αναθεωρείται τακτικά προς τα πάνω κατά την επόμενη δεκαετία για τη Ferrari. Προς απόλαυση των επενδυτών, αλλά και προς απογοήτευση των ορθόδοξων οπαδών της.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.