ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

C1 – Elle: Κεραυνοβόλος έρωτας με την πρώτη ματιά

C1 – Elle: Κεραυνοβόλος έρωτας με την πρώτη ματιά

Ήταν μάλλον σύμπτωση που πήρα το μικρό αυτοκίνητο της Citroen την εβδομάδα που ένα μεγάλο ποσοστό ερωτευμένων σε ολόκληρο τον κόσμο, γιορτάζουν τον Έρωτά τους. Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η ημέρα που γιορτάζουν οι ερωτευμένοι αλλά και η γιορτή των «λουλουδάδων» που κάνουν χρυσές δουλειές.

Εκείνη τη βδομάδα οδηγούσα το νέο Citroen C1 Elle και μπορώ να σας πω ότι όσοι μπήκαν μέσα στο αυτοκίνητο το …ερωτεύτηκαν. Το μικρό αυτοκίνητο πόλης της γαλλικής φίρμας με τα διακριτικά C1 – Elle σε μαγνητίζει. Σε κάνει να το ερωτευθείς.

Οι Γάλλοι σχεδιαστές όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα καλύτερο C1 -από το ήδη γνωστό C1- είχαν κέφια.

Ξέφυγαν από τα «Μη» και τα «Πρέπει» ,το βάφτισαν «Elle» και παρουσίασαν ένα αυτοκίνητο που δεν περνάει απαρατήρητο. Από το χρώμα του, από τις πινελιές στις λεπτομέρειες, από τους χώρους του αλλά και από το μηχανικό σύνολο μπορώ να σας πω ότι το αυτοκίνητο αυτό θα «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό.

Το «Elle» σημαίνει «Εκείνη». Και κάποιοι φίλοι λένε ότι απευθύνεται στο γυναικείο αγοραστικό κοινό. Θα μπορούσε να δεχόμουν αυτή την εκδοχή αν δεν υπήρχαν τα paddles πίσω από το τιμόνι.

Γιατί τα paddles μάλλον σε άντρες οδηγούς αρέσουν. Οι γυναίκες δεν τα χρησιμοποιούν ποτέ. Προτιμούν το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων που κάνει τη διαφορά σε λειτουργικότητα, άνεση και τους μειώνει το στρες.

Το C1 Elle είναι πολύ φιλικό στην οδήγηση. Κινείσαι ξεκούραστα και παρκάρει εύκολα. Η κάμερα «βλέπει» τα πάντα και διευκολύνει όσους δυσκολεύονται να παρκάρουν σε μικρούς χώρους.

Τελευταία παρακολουθώ τους νέους αγοραστές μικρών Ι.Χ. που ζητούν διαρκώς ολοένα και περισσότερα πράγματα. Και εκεί οι Γάλλοι είχαν μελετήσει αρκετά το νεανικό κοινό.

Στο C1 Elle υπάρχουν όλα όσα θέλουν οι νέοι αγοραστές. Πολλά τα gadget. Τα πιο σημαντικά όμως εκτός από την οθόνη αφής 7 ιντσών που είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto, η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τη διαφορά.

Οι εννέα στους δέκα αγοραστές ζητούν η το ηχητικό σήμα που σε προειδοποιεί ότι πλησιάζεις κάποιο αντικείμενο (στην προκειμένη περίπτωση τον προφυλακτήρα κάποιου άλλου αυτοκινήτου) η την κάμερα οπισθοπορείας.

Να σας πω την αλήθεια αν και οι πιο παλιοί οδηγοί χρησιμοποιούμε άλλα αισθητήρια για να παρκάρουμε με ασφάλεια, όταν το αυτοκίνητο έχει κάμερα οπισθοπορείας δεν την σνομπάρουμε. Είναι χρήσιμη. Και είναι λάθος που κάποιοι στην προσπάθειά τους να χαμηλώσουν το κόστος δεν θέλουν την κάμερα. Πρέπει να καταλάβουν ότι η κάμερα οπισθοπορείας βοηθάει να αποφεύγουμε τις μικροζημιές άρα κάνει οικονομία.

Στο δρόμο το ταξίδι –αν και μικρό το C1 – δεν σε κουράζει. Ταξιδεύει ξεκούραστα. Έχει καλή κύλιση, καλές αναρτήσεις και σωστό πάτημα στο δρόμο. Ο κινητήρας των 998 cc είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 72 ίππους στις 6000 σ.α.λ ενώ η μέγιστη ροπή CEE είναι 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ.

Οι Γάλλοι δίνουν μέγιστη ταχύτητα 160 χιλιόμετρα και επιτάχυνση 0-100 Km 15,7 δευτερόλεπτα (στη χειροκίνητη έκδοση είναι 12.6 ‘’). Και πάλι παίρνοντας τις επίσημες εργοστασιακές μετρήσεις η κατανάλωση είναι για 100 χιλιόμετρα μόλις 4,9 λίτρα μέσα στην πόλη, 3.8 λίτρα εκτός πόλης και στη μικτή διαδρομή 4.1 λίτρα. Οι δικές μου μετρήσεις με γλυκά πατήματα στο γκάζι μέσα στην πόλη έφτασε τα 6.1 λίτρα. Και πάλι όμως το αυτοκίνητο κινείται εξαιρετικά οικονομικά. Τέλος –μια και σας δίνω αριθμητικές πληροφορίες να σας πω ότι η εκπομπή CO2 είναι 95 (g/km).

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας όπως είπαμε έχει αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων και το σύστημα διεύθυνσης είναι με μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση. Στην εθνική οδό μπορείς να καταλάβεις πόσο άνετα κινείται ενώ στους επαρχιακούς δρόμους βλέπεις τη διαφορά στο γενικότερο στήσιμο που έχει η …Elle.

Η ανάρτηση μπροστά έχει γόνατα Mac Pherson, ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό. Η ανάρτηση πίσω αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα, ελικοειδή ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ .

Τα φρένα του υποδειγματικά. Στα κατηφορικά κομμάτια με συνεχόμενη χρήση του φρένου τόσο οι μπροστινοί αεριζόμενοι δίσκοι όσο και τα ταμπούρα πίσω δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης.

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι ότι πιο σωστό θα μπορούσε να χρησιμοποιούσε το καινούργιο C1. Το δικό μας αυτοκίνητο ( ήταν η έκδοση 1.0 VTI 72 ETG) «φορούσε» 165/60 R15. Και κάνω αυτή τη διευκρίνιση γιατί μπορείτε να βρείτε το ίδιο αυτοκίνητο και με ελαστικά 165/65 R14. Ας μην μπλεκόμαστε στις λεπτομέρειες και ας πάμε σε κάτι πιο λειτουργικό για οδηγό και επιβάτες.

Το C1 είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Ωστόσο τέσσερα άτομα μπορούν να ταξιδέψουν αρκετά άνετα. Όχι όπως σε μια DS αλλά σίγουρα δεν θα στριμωχθούν. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 3466 , το πλάτος μαζί με τους καθρέφτες 1884, το ύψος 1460 και το μεταξόνιο 2340 mm. Το πορτμπαγκάζ φιλοξενεί αποσκευές σε χώρο 196 λίτρων ενώ με αναδιπλούμενα τα καθίσματα φθάνει τα 780 λίτρα.

Εξωτερικά υπάρχει διακριτική διχρωμία στο αμάξωμα ενώ εσωτερικά ξεχωρίζουν τα δίχρωμα καθίσματα. Το τιμόνι είναι δερμάτινο όπως δερμάτινος είναι και ο λεβιές για το αυτόματο κιβώτιο. Ο κλιματισμός είναι αυτόματος όπως αυτόματη είναι και η λειτουργία των προβολέων.

Καλύτερα όμως αντί να σας λέω λεπτομέρειες που δεν είναι για όλους σημαντικές, να κλείσετε ένα τεστ για να συμφωνήσετε μαζί μου ότι το Elle το ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μπορείτε να βρείτε το Citroen C1 με τιμή εκκίνησης 10.240 ευρώ ενώ το Elle με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό φθάνει τα 12.500 ευρώ με πινακίδες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.