ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Το «κόλπο» με τα μεταχειρισμένα ΙΧ- Η παγίδα με τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα και πως να την αποφύγετε (βίντεο)

Το «κόλπο» με τα μεταχειρισμένα ΙΧ- Η παγίδα με τα «γυρισμένα» χιλιόμετρα και πως να την αποφύγετε (βίντεο)

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται τα φαινόμενα παραποίησης των χιλιομέτρων σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Παρακάτω παρουσιάζονται ορισμένες πρακτικές συμβουλές για να αποφύγετε τις «παγίδες»!

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε πως με τη βοήθεια κινητού τηλεφώνου και ειδικής εφαρμογής μπορεί ένας επιτήδειος να γυρίσει τα χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο. Η συγκεκριμένη μέθοδος είναι η πιο διαδομένη και «φθηνή» λύση αλλά μπορεί να ανιχνευτεί εύκολα αν πραγματοποιηθεί ενδελεχής έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ωστόσο, υπάρχουν και πιο «επαγγελματικές» λύσεις, όπου το γύρισμα των χιλιομέτρων γίνεται και μέσω του εγκεφάλου-body computer.

Χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγετε τα γυρισμένα χιλιόμετρα

Δώστε προτεραιότητα σε αυτοκίνητα που έχουν κάνει όλα τους τα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Η γνησιότητα του book service ελέγχεται μέσω της κεντρικής αντιπροσωπείας.

Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, αν δεν προηγηθεί έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ορισμένες εταιρείες, μάλιστα, μπορούν να σας δώσουν ηλεκτρονικό report συντήρησης, από όποια χώρα και αν προέρχεται το αυτοκίνητο. Αν ο έμπορος ή ο ιδιώτης αρνούνται να το φέρουν για έλεγχο, τότε μάλλον θα πρέπει να βρείτε κάτι άλλο.

Όταν βλέπετε ένα αυτοκίνητο σε περίεργα χαμηλή τιμή, συνήθως αυτό γίνεται να το ξεφορτωθεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Αν πρόκειται για εισαγόμενο μεταχειρισμένο, ζητήστε οπωσδήποτε τα χαρτιά του εκτελωνισμού. Εκεί αναγράφονται τα χιλιόμετρα με τα οποία εισήχθη το αυτοκίνητο.

Με τον αριθμό πλαισίου μπορεί κάποιος να ελέγξει τυχόν ανακλήσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, κάποιος αγόρασε ένα μεταχειρισμένο εισαγωγής με 90.000 χιλιόμετρα. Μετέπειτα πήγε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για service και με τον αριθμό πλαισίου ανακάλυψαν ότι πριν ένα χρόνο, το αυτοκίνητο είχε αλλάξει κρεμαγιέρα σε συνεργείο της Γαλλίας (με κάλυψη εγγύησης), ενώ είχε στο κοντέρ του 195.000 χιλιόμετρα.

Μην αγοράσετε μεταχειρισμένο ντίζελ Euro4 ή παλαιότερο, καθώς απαγορεύεται η κυκλοφορία του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αν σας σταματήσει η Τροχαία έχετε πρόστιμο 150 ευρώ και αφαίρεση στοιχείων για ένα μήνα. Επίσης, δεν επιτρέπεται να εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας, για αυτής της κατηγορίας τα οχήματα, σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα.

Τα ντίζελ αυτοκίνητα διανύουν στο εξωτερικό-κατά μέσο όρο-40-50.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Δεν υπάρχουν ντιζελάκια 5ετίας με 60.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.

Το «καλό» μεταχειρισμένο στοιχίζει στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα περίπου. Αν συμπεριλάβουμε τα μεταφορικά και τον εκτελωνισμό, τότε θεωρητικά η τελική του τιμή θα είναι ασύμφορη. Άρα ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, σε σχέση με τα εγχώρια δεδομένα, θα πρέπει να σας προβληματίζουν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μη δίνετε προκαταβολικά χρήματα αν δεν έχετε ελέγξει το αυτοκίνητο τεχνικά. Επίσης σε περιπτώσεις παρακράτησης κυριότητας, δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.