ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αν δεν ψηφίσουν οι νεοδημοκράτες στον ΣΥΡΙΖΑ όπως έκαναν στο ΠΑΣΟΚ «δεν έχει γούστο»
prodeals

Χιλιάδες θεατές στην ανάβαση Διονύσου στην Πεντέλη (φωτο)

Χιλιάδες θεατές στην ανάβαση Διονύσου στην Πεντέλη (φωτο)

Το ενδιαφέρον του κόσμου αλλά και οι συμμετοχές των αγωνιζομένων καθιερώνουν την ανάβαση Διονύσου στην Πεντέλη. Ο καλός καιρός –αν και φυσούσε αρκετά- ήταν σύμμαχος στους θεατές. Οι στροφές της ανάβασης γέμισαν από κόσμο που χόρτασε θέαμα.

Συγκλονιστικές μάχες, συνέθεσαν το χθεσινό «σκηνικό» του αγώνα που άνοιξε την αυλαία του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2019.

Ανάμεσα στις εξαιρετικές επιδόσεις της πλειοψηφίας των αγωνιζόμενων, συγκαταλέγεται και το ρεκόρ χρόνου 2:13.67 που πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) στο δρόμο για τη νίκη στη Formula Saloon, η κυριαρχία του Πάνου Κύρκου (Mitsubishi Lancer EvoIX) και του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) στις κατηγορίες Ν και Α, όπως και του Γιώργου Κατσαρού (Ford Escort Mk1 RS1600) στα Ιστορικά, η μάχη της Ε που βρήκε νικητή τον Διονύση Τροβά (BMW M3), και φυσικά οι συναρπαστικές μονομαχίες στα εκατοστά του δευτερολέπτου του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, με νικητή τον Στάθη Κουκέα.

Στη Formula Saloon, την κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, ο Μ. Ηλιόπουλος χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης που τον περιόρισε στο πρώτο σκέλος, και να καλύψει τη διαφορά των 55 εκατοστών του δευτερολέπτου με την οποία τον είχε κερδίσει ο «Samino», με την ηχηρότατη Lamborghini Huracan Super Trofeo.

O πρωταθλητής το πέτυχε, και με διαφορά 2,0 δευτ. πήρε και τη νίκη στην Κατηγορία. Στην FST2 ο Γιώργος Περατινός (VW Golf 2.0) κυριάρχησε όλο το διήμερο, για να πάρει μια σχετικά εύκολη νίκη.

Το ίδιο ισχύει και για τον Πάνο Κύρκο στην κατηγορία Ν, που κέρδισε και τα τέσσερα ανεβάσματα του διημέρου, ενώ στο βάθρο της κατηγορίας τον ακολούθησε ο «Αμερικάνος» και ο Διονύσης Γιαννούλης, νικητής της Ν3. Στον υπέροχο συναγωνισμό των, κατά κύριο λόγο νεαρών, οδηγών της Ν2, νικητής βγήκε στο τέλος ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16).

Ανάλογες μάχες έγιναν και στα μικρά κυβικά της κατηγορίας Α, στην οποία ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) κερδίζοντας την Α6 ακολούθησε τον Μιχάλη Ευθυμίου και τον Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer EvoVI / A8) στο βάθρο! Αρκετά κοντά στον Ρέκκα βρέθηκε και ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport 2.0 / πρώτος Α7), καθώς και στα δύο ανεβάσματα χωρίστηκαν από ακριβώς 24 εκατοστά του δευτερολέπτου!

Όσο για την κατηγορία Ε, εκεί η μάχη μεταξύ του Διονύση Τροβά και του Κωνσταντίνου Ντόφη (Ford Escort RS2000 / E11) κράτησε μέχρι τέλους, και χρειάστηκε μια εμπνευσμένη ανάβαση του πρώτου στο β’ σκέλος για να κερδίσει τελικά με διαφορά 1,89 δευτ. Η διαφορά των δύο στο πρώτο ανέβασμα ήταν 9 δέκατα, υπέρ του Ντόφη. Τρίτος και τέταρτος στο δεύτερο ανέβασμα -καθώς και στην τελική κατάταξη- ήταν οι Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX Sport 1.6 / Ε11) και Αθανάσιος Φάσσας (Peugeot 106 S16), καθώς ο τελευταίος κέρδισε τη μάχη της Κλάσης Ε10.

Η μάχη των Ιστορικών έφερε και φέτος στο Διόνυσο την «υπογραφή» του Γιώργου Κατσαρού, που έκανε στο μπάκετ του εντυπωσιακού Ford Escort Mk1 RS1600 χρόνους μέσα στη δεκάδα των καλύτερων επιδόσεων της ημέρας! Ο οδηγός του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. κέρδισε την κατηγορία εμπρός από τους Γιάννη Τσαλαματά και Γιάννη Κατσικά, με δύο Ford Escort Mk2 RS2000.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) / 1ος Formula Saloon δήλωσε:

«Καταρχήν είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί στο πρώτο σκέλος έσπασε ο κεντρικός άξονας με αποτέλεσμα να ανέβει το αυτοκίνητο στο τελευταίο 1,5 χιλιόμετρο με πρόβλημα στη μετάδοση. Εξ αυτού του γεγονότος βρέθηκα στη δεύτερη θέση για μισό δευτερόλεπτο. Έτσι, στο δεύτερο σκέλος αναγκάστηκα να μπω σε μια διαδικασία τόνωσης του εαυτού μου προκειμένου να κάνω αυτό το ρεκόρ – το οποίο είναι μεγάλο ρεκόρ, περίπου τρία δευτερόλεπτα κάτω από το ρεκόρ που είχα κάνει εγώ. Είμαι ευχαριστημένος, είχαμε συναγωνισμό με το Lamborghini, ο Σάμι [Φάις] είναι φίλος από παλιά. Χαίρομαι πολύ που ήρθε στις Αναβάσεις και ξύπνησε λίγο τις διαδικασίες. Καλή σεζόν να έχουμε, και εύχομαι σε όλους τα καλύτερα».

Στη μάχη του Ενιαίου Skoda Fabia 1.2 TSI

Το αποκορύφωμα του έντονου συναγωνισμού και της απόλυτης ισότητας παρουσίασε για μια ακόμη φορά το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, στην φετινή πρεμιέρα του, στην Ανάβαση Διονύσου, την οποία διοργάνωσε το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.. Όπως πάντα το πρόγραμμα του αγώνα άνοιξαν οι 14 συμμετέχοντες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda και ο Χάρης Κοκμωτός ήταν εκείνος που έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα του 2019 σε συνθήκες αγώνα, με το νούμερο 1 στις πόρτες. Η συνέχεια αποδείχτηκε άκρως ενδιαφέρουσα και θεαματική με τα Skoda Fabia να ακούγονται περισσότερο φέτος χάρη στις νέες εξατμίσεις αλλά να φαίνονται κιόλας ταχύτερα μέσα στην διαδρομή χάρη στην αύξηση της ιπποδύναμης.

Κυρίαρχος του Διονύσου ήταν ο Στάθης Κουκέας. Σημείωσε δύο νίκες στα δύο σκέλη, τα οποία προσμετρούν ξεχωριστά ως δύο αγώνες και βελτίωσε τους χρόνους του σε κάθε πέρασμά του για να καταλήξει να σημειώσει την καλύτερη επίδοση των Fabia στην συγκεκριμένη ανάβαση με 2:51.62. Ολοκλήρωσε έτσι το καλύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της καριέρας του και αφιέρωσε τις νίκες αυτές στην μνήμη των γονιών του, σε μια περιοχή, ξεχωριστή για τον ίδιο και την οικογένειά του.

Το δεύτερο πρόσωπο της ημέρας ήταν ασφαλώς ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος. Στο ντεμπούτο του στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda σημείωσε την νίκη στην κατηγορία των Νέων και πήρε τη δεύτερη θέση της Γενικής. Πίσω του βρέθηκε ο Δημήτρης Ρεμέντζης κάνοντας την έκπληξη, στο καλύτερο αποτέλεσμα της παρουσίας του στο Ενιαίο που ήταν αυτή η τρίτη θέση Γενικής Δεύτερος Νέος για το πρώτο σκέλος ήταν Μιχάλης Δουλτσίνος και τρίτος ο Σπύρος Γαλεράκης.

Λίγο αργότερα, στο δεύτερο σκέλος ο Γιαννίκος επαναλάμβανε την καλή εμφάνιση, μόνο που αυτή τη φορά ο Γαλεράκης βρήκε την απάντηση. Οι δύο τους ολοκλήρωσαν τα 5,5 χλμ. της διαδρομής σημειώνοντας τον ίδιο χρόνο μέχρι και στο εκατοστό του δευτερολέπτου (2:53.32). Έτσι είχαμε και κάτι πολύ σπάνιο στο ελληνικό motorsport, καθώς οι δύο οδηγοί ανέβηκαν αμφότεροι στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας των Νέων, ενώ μοιράστηκαν και την δεύτερη θέση της Γενικής. Έτσι ο Χαραλαμπόπουλος αρκέστηκε στην τρίτη θέση, η οποία συνδυάστηκε με μια έκτη θέση για τον Πρωταθλητή Νέων του 2018, καθώς στο πρώτο σκέλος είχε μια επαφή με τα διαχωριστικά ελαστικά του σικέιν της διαδρομής και χάλασε τον χρόνο του.

Στάθης Κουκέας (Skoda Fabia 1.2 TSI) / 1ος Ενιαίου

«Ήταν ένα ωραίο διήμερο. Καταφέραμε να κάνουμε καλούς χρόνους και σήμερα και στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Ο καιρός ήταν καλύτερος σήμερα, και μας βοήθησε να πάνε όλα κατ’ ευχήν. Γενικά στα γρήγορα κομμάτια πιστεύω ότι έχω πλεονέκτημα, κι αυτό φάνηκε σήμερα και κατάφερα και κέρδισα».

Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda του 2019, ο αγώνας ταχύτητας στα Μέγαρα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Μαΐου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.