Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση και κάνουν έναν αγώνα δρόμου για να προλάβουν να κερδίσουν όσο είναι δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία.
Η παραγωγή SEAT Mii electric θα ξεκινήσει στη Μπρατισλάβα (Σλοβακία) το 4ο τρίμηνο του 2019 και θα λανσαριστεί στην αγορά το 1ο τρίμηνο του 2020. Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στο Όσλο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης SEAT On Tour, ενώ οι προ-πωλήσεις του SEAT Mii electric θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.
Με αυτό το αυτοκίνητο οι Γερμανοί από το γκρουπ της VW ξεκινούν την …ηλεκτρική τους επίθεση. Οι Ισπανοί που βρίσκονται κάτω από τη γερμανική ομπρέλα του VW group επενδύουν για το αύριο.
Η στροφή προς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα επιταχύνεται για να καλυφθούν με τον καλύτερο τρόπο οι απαιτήσεις της μεταβαλλόμενης αγοράς.
Το Mii electric συνδυάζει δυναμισμό, κομψή σχεδίαση, προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, νέα επίπεδα συνδεσιμότητας με οικονομική προσιτότητα, χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας, χαρακτηριστικά που προσφέρουν ένα όχημα έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αστικής οδήγησης και να καλύψει τις ανάγκες μίας νέας γενιάς πελατών.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής της SEAT θέτει επίσης τα θεμέλια για μελλοντικά μέλη στην οικογένεια, με περισσότερα EVs και PHEVs στο εγγύς μέλλον, συμπεριλαμβανομένων του πλήρως ηλεκτρικού SEAT el-Born, plug-in υβριδικών εκδόσεων του Tarraco και Leon καθώς και της υψηλής απόδοσης plug-in υβριδικών εκδόσεων του CUPRA Formentor και CUPRA Leon.
«Η αγορά αλλάζει και η ηλεκτροκίνηση επεκτείνεται με πρωτοφανή ρυθμό. Στην Ευρώπη, η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε κατά 46% τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους και προχωρώντας αναμένουμε ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην γκάμα μας», δήλωσε ο Luca de Meo, Πρόεδρος της SEAT.
«Το ηλεκτρικό Mii είναι η αρχή αυτού του ταξιδιού και ταυτόχρονα ένα νέο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά».
Το ηλεκτρικό Mii θα βοηθήσει στην προετοιμασία του δικτύου της SEAT να υποδεχθεί την αναμενόμενη επέκταση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά και τις προκλήσεις που θα φέρει, καθιστώντας τη μετάβαση για τους πελάτες που κινούνται με ηλεκτρικά οχήματα απροβλημάτιστη.
Σχεδίαση και Μηχανική
Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, το Mii electric προσφέρει μεγάλη ευελιξία κατά την οδήγηση στην πόλη και στο παρκάρισμα. Έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες οδηγικές απαιτήσεις, είτε κινείται στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης είτε κινείται στα προάστια.
Το εξωτερικό του Mii electric είναι ανανεωμένο με την εισαγωγή λογοτύπου στο πίσω μέρος, αυτοκόλλητων στα πλαϊνά και ζαντών 16 ιντσών σε ματ cosmo grey. Στο εσωτερικό, οι εκλεπτυσμένες αλλαγές περιλαμβάνουν νέο ταμπλό με SEAT IML foil, φωτισμό καμπίνας, σπορ και θερμαινόμενα καθίσματα και μαύρο δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο. Επιπλέον, το Mii electric είναι εξοπλισμένο με Lane Assist στο στάνταρ εξοπλισμό. Αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή συμβαίνει κάτω από το καπό.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Mii, αποδίδει 61 kW (83PS) ισχύ και 212 Nm ροπή. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 36.8kWh του αυτοκινήτου, παρέχει αυτονομία μέχρι και 260 χλμ.* με μία μόνο φόρτιση σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης είναι το πρώτο μοντέλο που περιλαμβάνει το SEAT CONNECT για πρόσβαση και διαχείριση του οχήματος μέσω εφαρμογής στο smartphone: oι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν τα δεδομένα οδήγησης, τη θέση στάθμευσης, την κατάσταση του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των θυρών και των φώτων καθώς και δυνατότητα ελέγχου από απόσταση του κλιματιστικού.
Η απλότητα είναι το κλειδί στα επίπεδα εξοπλισμού και στις διαθέσιμες προαιρετικές επιλογές. Δύο επίπεδα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα, με πέντε προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού: Garage, Easy Flex, Below Zero, Home Charge και FAST (DC Charging). Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής πέντε χρώματων αμαξώματος: Deep Black, Candy White, Tornado Red, Costa Blue και Tungsten Silver.
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής της εταιρείας απευθύνεται τόσο σε πελάτες λιανικής όσο και σε πελάτες fleet και σε εκείνους που περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στους μητροπολιτικούς και προαστιακούς δρόμους, ενώ αντιλαμβάνονται το όφελος των μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Όταν το Mii Electric λανσαριστεί στις βασικές του αγορές – Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Γαλλία, Ισπανία, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ιταλία, Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία και Σουηδία – θα είναι ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα. Το κόστος θα είναι ισοδύναμο με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά με σημαντικά χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.
Οι πωλήσεις του Mii Electric θα εξαρτηθούν από τον τρόπο αποπληρωμής του αυτοκινήτου. Όπως έχει διαρρεύσει οι υποψήφιοι πελάτες δεν θα πρέπει να ανησυχούν για την αγορά αφού θα είναι σαν να πληρώνουν ένα μηνιαίο μίσθωμα.
Για την ιστορία η πρώτη εμπειρία της Seat ήταν όταν το 1992 κατασκεύασε το ηλεκτροκίνητο Toledo που συνόδευε τους αθλητές στη διαδρομή του μαραθωνίου κατά τη διάρκεια των θερινών Ολυμπιακών αγώνων της Βαρκελώνης. Τότε το όχημα διέθετε αυτονομία 64 χιλιομέτρων ανά φόρτιση μπαταρίας 500 κιλών, η οποία μπορούσε να φορτιστεί με τροφοδοτικό AC 2kW.
Πρόσφατα, η SEAT εισήγαγε το πιλοτικό πρόγραμμα carsharing του πρωτότυπου e-Mii. Ένας στόλος 5 ηλεκτρικών πρωτότυπων Mii, δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους των SEAT Metropolis: Lab Barcelona και Pier 01 Barcelona Tech City, να μετακινηθούν στους δρόμους της Βαρκελώνης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.