Ο φετινός αγώνας στο Χόκενχάιμ στη Γερμανία δεν έχει σημαντικές αλλαγές στην πίστα από πέρσι. Άρα οδηγοί και κατασκευαστές γνωρίζουν καλά τι έχουν να αντιμετωπίσουν.
Το Χόκενχάιμ έγινε γνωστό για τις υψηλές ταχύτητες και τις τεράστιες ευθείες. Η νέα κομμένη εκδοχή της πίστας μετά το 2002, είναι πολύ πιο ισορροπημένη διαθέτοντας λίγο απ’ όλα. Ως αποτέλεσμα επιλέχθηκαν γόμες από το μέσο της γκάμας P Zero γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο: Η C2 ως σκληρή, η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Αυτή η επιλογή είναι παρεμφερή με την περσινή επιλογή μέσης, μαλακής και πάρα πολύ μαλακής γόμας.
Ο γύρος είναι μια ενδιαφέρουσα μίξη στροφών και υψηλών ταχυτήτων. Υπάρχουν γρήγορα κομμάτια αλλά και πιο αργά, τεχνικά όπως το στάδιο Motodrom: Το αγαπημένο των θεατών. Τα πλευρικά και τα διαμήκη φορτία είναι περίπου ίδιας έντασης κατά τη διάρκεια του γύρου. Αυτό θεωρητικά διευκολύνει τόσο το σετάρισμα όσο και τη βέλτιστη διαχείριση των ελαστικών.
Η καταπόνηση που ασκείται είναι μέτρια όσον αφορά στις ενεργειακές φορτίσεις και στην τραχύτητα. Η βελτίωση του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, είναι γενικά μικρή.
Πέρσι έβρεχε και η στρατηγική άλλαξε. Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής (ο μόνος ανάμεσα στους έξι πρώτους που σταμάτησε μια φορά) αλλάζοντας από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε 4ος παρότι σταμάτησε 3 φορές. Ιστορικά η πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας είναι στο 50%.
Τον απόλυτο χρόνο έκανε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel πέτυχε απόλυτο ρεκόρ γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα όμως, έχει παραμείνει από το 2004, τον είχε πετύχει τότε ο Kimi Raikkonen οδηγώντας μια McLaren-Mercedes.
Οδηγοί και ομάδες είναι έτοιμες για το φετινό αγώνα που προς το παρόν δείχνει να γίνει χωρίς βροχή.