Μετά από την πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών της Centodieci, η Bugatti παρουσίασε και επίσημα το νέο της μοντέλο στα πλαίσια του Pebble Beach. Όπως γνωρίζαμε ήδη, το υπεραυτοκίνητο βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Chiron και αποτελεί φόρο τιμής στην Bugatti EB110 (1991). Η Centodieci (εκατόν δέκα στα Ιταλικά) θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 10 μονάδων οι οποίες έχουν ήδη προπωληθεί με τιμή €8 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η Centodieci έχει πιο σπορ εμφάνιση από τις Chiron και Divo, παραμένει όμως κομψή και διαχρονική όπως η La Voiture Noire. Οι σχεδιαστικές αναφορές στην EB110 είναι πολλές, έχουν όμως εφαρμοστεί με ένα μοντέρνο τρόπο. Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt, το να μεταφέρουν το σχεδόν δυσδιάστατο σχήμα της EB110 στο σήμερα ήταν μια πρόκληση. Επιπλέον, οι σχεδιαστές χρειάστηκε να συνδυάσουν το σύστημα ψύξης των μηχανικών μερών της Chiron με μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση.
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η εμφανώς μικρότερη γρίλια σε σχήμα πετάλου που κάθεται χαμηλότερα και πλαισιώνεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλά και προς το κέντρο, όπως αυτά της EB110, είναι όμως σημαντικά λεπτότερα χάρη στην τεχνολογία LED ενώ στο τελείωμά τους ενσωματώνουν δύο κανάλια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα.
Το προφίλ έχει τοξωτό σχήμα (wedge shape) όπως η EB110 και αρκετά ιταλικά υπεραυτοκίνητα από το παρελθόν. Οι χαρακτηριστικές στρογγυλές εσοχές πίσω από τα παράθυρα και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα είναι αναφορές στην EB110 SS.
Η γραμμή που ξεκινά χαμηλά από τον εμπρός προφυλακτήρα και καταλήγει ψηλά στο πίσω μέρος μοιάζει συνεχόμενη όμως από διαφορετικές γωνίες αποκαλύπτεται η τρισδιάστατη πολυπλοκότητά της καθώς αγκαλιάζει τα φουσκωμένα και μυώδη φτερά. Μοναδικές είναι και οι ζάντες με επτά ακτίνες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Centodieci.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με καμπυλωτές γωνίες και οκτώ στοιχεία LED που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της ουράς, η μεγάλη σταθερή αεροτομή σε μαύρο χρώμα και το τεράστιο άνοιγμα στον προφυλακτήρα που ενσωματώνει τον εντυπωσιακό διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης σε κάθετη διάταξη. Ο κινητήρας “αναπνέει” χάρη σε δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα τύπου Naca στην οροφή και τις εσοχές δεξιά και αριστερά του διάφανου καλύμματος.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.