ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πορδοσάλτε...
prodeals

Mitsubishi L200 6ης γενιάς με εντυπωσιακές επιδόσεις στις off road διαδρομές

Mitsubishi L200 6ης γενιάς με εντυπωσιακές επιδόσεις στις off road διαδρομές

Άλλο να σου λένε και άλλο να το διαπιστώνεις μόνος σου. Γιατί με τα λόγια μπορείς εύκολα να εντυπωσιάσεις. Αλλά στην πράξη φαίνεται η αλήθεια.

Και αυτό ακριβώς που ήθελα να διαπιστώσω το έκανα με αντίξοες καιρικές συνθήκες μέσα στη λασπωμένη πίστα στη Βυτίνα. Στο ορεινό χωριό του νομού Αρκαδίας, σε υψόμετρο 1033 μέτρα, στο όρος Μαίναλο, εκεί βρίσκεται η Βυτίνα. Σε μια περιοχή γεμάτη έλατα, πεύκα και καστανιές.

Στα ορεινά μονοπάτια που μόνο αυτοκίνητα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς αλλά και άλλα βοηθήματα, μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια, έγινε η παρουσίαση του Mitsubishi L200, 6ης γενιάς.

Η Mitsubishi Ευρώπης στον αρχικό της σχεδιασμό είχε επιλέξει την Ελλάδα για να γίνει η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του L 200. Όλοι είχαν εγκρίνει το κόνσεπτ. Όμως ο Γερμανός που πήρε την τελική απόφαση κατέληξε στην Ισπανία. (Θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο γιατί απέκλεισε την Ελλάδα).

Στην Ελλάδα το στήσιμο της παρουσίασης ήταν άψογο. Τέλειες οι διαδρομές που είχαν επιλεγεί τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.

Με το Mitsubishi 6ης γενιάς θα αλλάξουν και τα δεδομένα στις πωλήσεις. Στην αγορά των pick up το L 200 βρίσκεται στην 4η θέση με μερίδιο 7.5%. Τώρα με το ανανεωμένο και εντυπωσιακό σε δυνατότητες κίνησης στις off road διαδρομές, το νέο L 200 θα ανεβάσει τις πωλήσεις. Χρειάζεται βέβαια και σωστή τοποθέτηση του προϊόντος με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα. Γιατί ο ανταγωνισμός εκεί κερδίζει.

Στην παγκόσμια αγορά το L200 6ης γενιάς παρουσιάσθηκε τον Νοέμβριο του 2018. Η ιστορία του L 200 ξεκίνησε το 1978. Η 2η γενιά ήρθε το 1986, η 3η το 1996, η 4η το 2005 και η 5η γενιά το 2014. Η 6η γενιά λανσαρίστηκε το 2018 και σχεδόν 11 μήνες μετά έφθασε και στην Ευρώπη.

Το New Gen L200 κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη. Από τις γραμμές παραγωγής στην Ταϊλάνδη βγαίνουν όλα τα αυτοκίνητα για τις παγκόσμιες αγορές.

Πριν ξεκινήσω να σας πω για τις ικανότητες του νέου L200 να σας πω τι νέο υπάρχει στην 6ης γενιάς pick up.

– Νέα εξωτερική σχεδίαση – με την ονομασία “Rock Solid”

– Βελτιωμένη αντιληπτή ποιότητα (μέσα κι έξω)

– Αναβαθμισμένο σύστημα 4WD, που περιλαμβάνει νέο “Off Road Mode” και σύστημα “Hill Descent Control”

– Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (προδιαγραφών Euro 6d temp) για την Ευρώπη

– Νέο 6-τάχυτο A/T

– Αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης

– Βελτιωμένη οδηγική άνεση

– Σύστημα Ελέγχου Τυφλής Γωνίας (Blind Spot Warning) με λειτουργία Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Assist)

– Σύστημα Προειδοποίησης Οπίσθιας Κίνησης (Rear Cross Traffic Alert)

– Σύστημα Περιορισμού Επιπτώσεων Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Mitigation)

– Σύστημα Περιορισμού Πρόσκρουσης σε Στενούς Χώρους Στάθμευσης (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System)

– Νέα στοιχεία εσωτερικού (μεταξύ των οποίων νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα)

– Εκτεταμένη γκάμα αξεσουάρ

Το νέο L200 έχει μεταλλικές επιφάνειες. Το μπροστινό τμήμα είναι τετραγωνισμένo και έχει φαρδύτερους «ώμους». Η αεροδυναμική του είναι 0,40, ίδια δηλαδή με την 5ης γενιάς L200 . Προστέθηκε μόνο μία αεροτομή στην περιοχή μεταξύ καμπίνας και καρότσας για καλύτερη διαχείριση της ροής και του θορύβου του αέρα (Μοντέλα Club Cab) ενώ σχεδιάστηκαν νέοι εξωτερικοί καθρέπτες.

Ο σημερινός αγοραστής της 6ης γενιάς Mitsubishi L200 στο εσωτερικό του νομίζει ότι βρίσκεται σε ένα Ι.Χ με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό και infotainment. Σε αρκετά σημεία έχει δερμάτινες επενδύσεις όπως δερμάτινο είναι και το τιμόνι.

Η διαδρομή μέχρι τη Βυτίνα δεν ήταν μόνο άσφαλτος. Είχε και μια πολύ καλή χωμάτινη διαδρομή (από τις ειδικές διαδρομές του ράλι Ακρόπολις όταν αυτό μετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα) και φυσικά 30 χιλιόμετρα άλλοτε καλό και άλλοτε σκληρό χώμα. Με το L 200 περάσαμε εύκολα όλες τις «παγίδες» χωρίς να χρησιμοποιήσουμε το 4Χ4 L.

Στην άσφαλτο καταλαβαίνεις τη σκληρή ανάρτηση γι αυτό ο οδηγός πρέπει να ξέρει ότι δεν οδηγεί σπορ διθέσιο αλλά ένα καθαρόαιμο pick up.

Τι παρατηρεί ο σωστός οδηγός.

Την αξιοπιστία του αυτοκινήτου αλλά και τις αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road. Μεγάλο βαθμό στα κρατήματα παίζει η τετρακίνηση Super Select 4WD II . Υποστηρίζεται από νέα συστήματα “Off Road Mode” και “Hill Descent Control”).

Το νέο L 200 συνδυάζει την εύκολη μετακίνηση σε σκληροτράχηλα εδάφη αλλά και την άνεση ενός Ι.Χ.

Δεν θα σας κουράσω με την οδηγική εμπειρία που είχα στην άσφαλτο η στις χωμάτινες διαδρομές στο βουνό. Θεωρώ ότι ήταν εύκολη υπόθεση. Θα αναφερθώ όμως στις «παγίδες» της πίστας λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βυτίνα. Πολλές φορές οι μεγάλες πέτρες που ήταν φυτεμένες στη χαραγμένη (από τον Αντώνη Στιβακτάρη) διαδρομή με ανάγκαζαν να σηκώσω το πόδι από το γκάζι . Όμως ο Α.Σ που έπαιζε το ρόλο του συνοδηγού μου έλεγε.

«Μην αφήνεις. Περνάς, δεν θα χτυπήσουμε». Και πράγματι ούτε μια φορά δεν «ακουμπήσαμε». Ας μην ξεχνάμε ότι η γωνία προσέγγισης είναι 30ο.

Την ημέρα που ήμασταν στην πίστα ο ουρανός είχε «ανοίξει» και έβρεχε καταρρακτωδώς. Και ευτυχώς γιατί κατάλαβα ακόμη καλύτερα τις δυνατότητες που έχει το νέας γενιάς Mitsubishi. Σημαντικό είναι ότι τα λάστιχα ήταν τελείως νορμάλ για χρήση περισσότερο για την άσφαλτο. Εντυπωσιάσθηκα με τα κρατήματα. Η θέση οδήγησης ιδανική για όλα τα ύψη των οδηγών.

Το L200 διατηρεί τη διάταξη της προηγούμενης 5ης γενιάς (ελατήρια μπροστά / φύλλα σούστας πίσω) για να επιτυγχάνει τον κατάλληλο συνδυασμό άνεσης και υψηλού φορτίου αλλά στη μπροστινή έχουν σκληρύνει τα ελατήρια και το μέγεθος των αμορτισέρ ενώ πίσω τα φύλλα έχουν αυξηθεί από 5 σε 6 και έχουν βελτιώσει την απόσβεση των αμορτισέρ.

Το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο ενώ υπάρχουν για καλύτερα κρατήματα στις δύσκολες κατηφορικές επιφάνειες τα νέα Off Road Modes και το σύστημα Hill Descent Control.

Στην πίστα, εκεί που η κατηφόρα ήταν τόσο μεγάλη που δεν έβλεπες μπροστά σου δρόμο, με το Hill Descent Control το έπαιζες μάγκας. Γιατί μπορεί να φαινόταν απ έξω αδύνατη η κατάβαση αλλά εσύ κατέβαινες χωρίς να κάνεις τίποτα. Πατάς το κουμπί με την ένδειξη Hill Descent και απλά κρατάς σταθερά το τιμόνι. Το πόδι σου δεν ακουμπάει ούτε το γκάζι αλλά ούτε και το φρένο. Όλα είναι απλά ακόμη και αν η λάσπη έχει φτάσει μέχρι τα φτερά. Η επαναρυθμισμένη ανάρτηση είναι μελετημένη ενώ άψογα είναι και τα φρένα. Σε μοντέλα με ζάντες 18”οι εμπρός δίσκοι έχουν αυξηθεί από 294 mm σε 320 mm και εφοδιάζονται με διπίστονες δαγκάνες (2 x 45 mm αντί του προηγούμενου συστήματος 1 Χ 60 mm).

Σημαντικό στην οδήγηση σε ομίχλη είναι τα σωστά φώτα αλλά και τη νύκτα με το νέο σύστημα φώτων full LED (μεγάλη σκάλα, φώτα ημέρας (DRL) και θέσης) οδηγείς με άλλον αέρα.

Η 6η γενιά του L200 παραμένει στην κατηγορία “5 m” (5.225 mm για το Double Cab – χωρίς πίσω προφυλακτήρα έναντι 5.205 mm για το απερχόμενο μοντέλο), κάτι που βοηθά στους ελιγμούς και τη διαδικασία στάθμευσης (εξακολουθώντας να έχει το μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία with– 5,9 m) όπως και βάρος (1.895 – 2.035 kg). Το τελευταίο αποτελεί βασικό παράγοντα στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου και στις χαμηλές εκπομπές CO2, ενώ όλα αυτά μεταφράζονται σε χαμηλό λειτουργικό κόστος για τους επαγγελματίες χρήστες.

Ωστόσο, μέσα σε αυτές τις διαστάσεις, οι μηχανικοί της MMC τα κατάφεραν θαυμάσια με το μήκος της καρότσας (1.520 mm – ίδιο με πριν) που ισοδυναμεί με το 29% του συνολικού μήκους, με το πρόσθετο πλεονέκτημα του μικρότερου κύκλου στροφής στην κατηγορία (5,9 m).

Οδήγησα το L 200 με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και το L 200 με το αυτόματο κιβώτιο.

Οι μηχανικοί της Mitsubishi αντικατέστησαν το 5 τάχυτο κιβώτιο που είχε το 5ης γενιάς L 200 με ένα 6τάχυτο κιβώτιο αλλά και με ένα 6 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ο οδηγός μπορεί εύκολα ενώ κινείται με 2WD να το αλλάξει σε 4WD χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο αρκεί να κινείται με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ. Στα δύσκολα κομμάτια ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση 4WD Low / Lock). Το αυτοκίνητο διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα στο πρόγραμμα 4H mode .

Στο L200 6ης γενιάς υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που βελτιώνουν τις off-road δυνατότητες.

Το νέο Off Road Mode λειτουργεί με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατίθεται με M/T και A/T (4WD μοντέλα).

Το σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο σε 4LLc) ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αν προσθέσουμε τα συστήματα αυτόματου κιβωτίου και πέδησης μέσω των Active Stability Control και Traction Control, η οδήγηση γίνεται παιχνίδι.

Κλείνοντας να σας πω ότι ο κινητήρας 2.2 Diesel (οχήματα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών) είναι αλουμινένιος , 16βάλβιδος. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας common rail, είναι άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Διαθέτει ένα σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας AdBlue για τη μείωση των εκπομπών NOx. Ο κινητήρας πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d.

Κινητήρες

MY19 HP MY19 NP MY20

Μέγιστη Ισχύς 133 kW @ 3,500 rpm 113 kW @ 3,500 rpm 110 kW @ 3,500 rpm

Μέγιστη Ροπή 430 @ 2,500 rpm 380 Nm @ 1,500 rpm 400 Nm @ 2,000 rpm

Στο νέο L200 υπάρχει σύστημα Forward Collision Mitigation (FCM) δηλαδή σύστημα με κάμερα και συστήματα ραντάρ μέσω λέιζερ για την ανίχνευση ενός οχήματος ή ενός πεζού μπροστά υποστηρίζοντας την ασφαλέστερη οδήγηση, σύστημα προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) με λειτουργία Lane Change Assist function (BSW με LCA), BSW με LCA για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω ή βρίσκονται σε τυφλή γωνία για τον οδηγό.

Ακόμη υπάρχει Brake override system,Brake Assist,Λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS),Σύστημα Lane Departure Warning (LDW),Active Stability & Traction Control (ASTC), Hill Start Assist (HAS) και Trailer Stability Assist (TSA).

Τιμές

Club Cab –Invite από 26.500 ευρώ

Club Cab –Intense Plus από 29.700 ευρώ

Double Cab – Invite από 28.700 ευρώ

Double Cab –Intense Plus από 32.400 ευρώ

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Double Cab- Instyle από 37.100 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.