Η ελληνική αντιπροσωπεία κατάφερε να φέρει το i10 στην Ελλάδα πριν ξεκινήσει η παραγωγή του. Μάλιστα λίγες ώρες πριν στηθεί στο ειδικό σταντ της έκθεσης «Αυτοκίνηση –Anytime 2019» στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο το παρουσίασε στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.
Το νεότερο μοντέλο στην i-range της εταιρείας διαθέτει νέο δυναμικό σχεδιασμό, ολοκληρωμένο πακέτο συνδεσιμότητας καθώς και προηγμένα συστήματα ασφαλείας. Αν και βρίσκεται στο segment A, ο εξοπλισμός του είναι αυτός που έχουν τα αυτοκίνητα του B segment.
Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 είναι το πιο πρόσφατο δείγμα της φιλοσοφίας της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας που φυσικά πρόκειται για ένα καθαρά ευρωπαϊκό αυτοκίνητο και δεν έχει καμιά σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο που προορίζεται για την Ασία.
Είναι μικρό αλλά εσωτερικά είναι μεγάλο. Ακόμη και με τερματισμένο το μπροστινό κάθισμα του οδηγού τα πόδια του πίσω επιβάτη δεν ακουμπούν στο κάθισμά του. Οι σχεδιαστές δούλεψαν και πέτυχαν αυτό που θέλει ο Ευρωπαίος αγοραστής. Δυναμικό σχεδιασμό, άνεση, ασφάλεια και τεχνολογίες! Το i10 προσφέρει το ολοκληρωμένο πακέτο συνδεσιμότητας και ασφάλειας SmartSense της Hyundai.
Εξωτερικός Σχεδιασμός
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Νέο i10 έχει βελτιωμένες αναλογίες. Η εξωτερική του εικόνα είναι διαφοροποιημένη με χαμηλωμένη οροφή (20 mm) και πιο πλατύ αμάξωμα (20 mm). Αυτές οι βελτιώσεις πλαισιώνονται από τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16” (προαιρετικός εξοπλισμός), με αποτέλεσμα μια ενεργητική και ευέλικτη εμφάνιση.
Η πιο φαρδιά μπροστινή μάσκα του Νέου i10 εκφράζει έναν σπορ χαρακτήρα ενσωματώνοντας τα στρογγυλά φώτα ημέρας LED που προσδίδουν μια εκλεπτυσμένη κυψελοειδή δομή. Στο πίσω μέρος, δύο οριζόντιες πτυχώσεις διασπούν τις μαλακές επιφάνειες και διαπερνούν τα πίσω φωτιστικά μέσα.
Η πλάγια όψη της νέας γενιάς i10 έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να παρέχει μέγιστο εσωτερικό χώρο.
Νέα Εσωτερική Σχεδίαση
Η ολική ανασχεδίαση του αμαξώματος αναβαθμίζει τους χώρους επιβατών του νέου i10 σε κατηγορία B («σουπερ-μίνι»). Το εσωτερικό του Νέου i10 προσφέρει νεανική αίσθηση χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη χρηστικότητα. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του εσωτερικού χώρου είναι το επιπλέον πλάτος το οχήματος. Αυξημένη πρακτικότητα στο Νέο i10 προσδίδει επίσης ένας επιπλέον ανοικτός χώρος αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Τέσσερις διαφορετικοί εσωτερικοί συνδυασμοί χρωμάτων βρίσκονται στη διάθεση των πελατών για ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Άνεση και Ευκολία
Χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο του, το Νέο i10 αποτελεί ένα 5θέσιο μοντέλο διαθέτοντας πλήρως ανασχεδιασμένο χώρο για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου αποτελεί έναν από τους καλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Ο χώρος στο πορτμπαγκάζ – έχει δύο επίπεδα-είναι 252 λίτρα. Αν και υπάρχει χώρος για ρεζέρβα, όλες οι εκδόσεις θα φέρουν κιτ επισκευής.
Διατίθεται με κάμερα οπισθοπορείας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους οδηγούς κατά τη στάθμευση. Όταν επιλέγεται η αντίστροφη ρύθμιση, οι οδηγοί μπορούν να δουν που οδηγούνται στην οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό.
Οι επισκέπτες στην έκθεση εντυπωσιάζονται με την μοντέρνα σχεδίαση αλλά σε αυτό που επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους είναι το εσωτερικό. Ανάλογα με την έκδοση μπορείτε να έχετε κεντρική οθόνη 3,8 ιντσών ή μια έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών συμβατή με Apple Car Play και Android.
Η πιο φαρδιά μπροστινή μάσκα του Νέου i10 εκφράζει έναν σπορ χαρακτήρα ενσωματώνοντας τα στρογγυλά φώτα ημέρας LED που προσδίδουν μια εκλεπτυσμένη κυψελοειδή δομή. Στο πίσω μέρος, δύο οριζόντιες πτυχώσεις διασπούν τις μαλακές επιφάνειες και διαπερνούν τα πίσω φωτιστικά μέσα.Η πλάγια όψη της νέας γενιάς i10 έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να παρέχει μέγιστο εσωτερικό χώρο.
Το Apple CarPlay και το Android Auto εγγυώνται την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των κινητών τηλεφώνων που βασίζονται στα συστήματα iOS ή Android. Η ασύρματη φόρτιση προσφέρει στους οδηγούς την άνεση ότι η μπαταρία του smartphone τους θα εξαντληθεί σε κάποιο μεγάλο ταξίδι.
Το τιμόνι φέρει χειριστήρια για Bluetooth, ηχοσύστημα, περιοριστή ταχύτητας, ενώ σε όλες τις εκδόσεις 10 συστήματα ασφαλείας που έχουν να κάνουν, μεταξύ των άλλων, με την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, για απόσπαση προσοχής οδηγού, είναι στο δωρεάν πακέτο από την πρώτη έκδοση.
Διαθέσιμη ως επιλογή για όλους τους νέους πελάτες i10 είναι η πλατφόρμα Connected Car. Με τη συνδεσιμότητα να διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη σύγχρονη κινητικότητα, η πλήρως εξοπλισμένη τηλεματική της Bluelink της εταιρείας προσφέρει σημαντικά οφέλη στους οδηγούς, όσον αφορά στην ασφάλεια και τον έλεγχο, καθώς και τη συνδεσιμότητα μέσω μιας εφαρμογής. Ένα επιπλέον τεχνολογικό χαρακτηριστικό του i10 αποτελεί το “Find My Car”, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν εύκολα το όχημά τους σε ένα άγνωστο περιβάλλον, καθώς και χώρο στάθμευσης αλλά και πρατήρια καυσίμων με πληροφορίες πραγματικών τιμών και διαθεσιμότητας.
Οι πελάτες που επιλέγουν πλοήγηση για το όχημά τους έχουν στη διάθεσή τους το Hyundai LIVE Services, όπου παρέχονται κυκλοφοριακές και μετεωρολογικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο καθώς και ενημέρωση για κάμερες ταχύτητας σε όποιες χώρες επιτρέπεται από το νόμο.
Για όσους θέλουν κάτι διαφορετικό μπορούν να το παραγγείλουν δίνοντας 350 ευρώ μόνο, με διχρωμία αμαξώματος (μαύρη ή κόκκινη οροφή) με ζάντες 14 ιντσών (τάσια με ελαστικά 175/65), αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά 185/55 καθώς και 16 ιντσών με ελαστικά 195/45. Οι πελάτες πάντως μπορούν να επιλέξουν το νέο i10 μεταξύ 10 εξωτερικών χρωμάτων.
Εξωτερικές διαστάσεις και σύγκριση με το απερχόμενο i10
Στο νέο οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σε μήκος /πλάτος/ύψος 3.670 χλστ./1.680 χλστ./1.480 χλστ. και στο προηγούμενο 3.665 χλστ./1.660 χλστ./1.500 χλστ. με χώρο αποσκευών 252 λίτρων.
Κινητήρες
Το ολοκαίνουργιο i10 διατίθεται με δύο κινητήρες: ένα 3-κύλινδρο MPi 1.0lt με ροπή 67 PS και 96 Nm, καθώς και ένα τετρακύλινδρο MPi 1.2lt με ροπή 84 PS και 118 Nm.
Και οι δύο κινητήρες διατίθενται με δύο επιλογές μετάδοσης. Ο ένας είναι 3κύλινδρος ενός λίτρου με 67 ίππους έχει μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο η αυτόματο επίσης 5 σχέσεων. Η μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP είναι 5.1-5.3 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές μεταξύ 116-121 (WLTP) .
Ο 4κύλινδρος 1.200 κ.εκ. με 84 ίππους με ίδια κιβώτια ταχυτήτων, έχει μικτή κατανάλωση (WLTP) 5.3-5.5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές (WLTP) μεταξύ 121-126 γρ./χλμ.
Το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) είναι ένα standard χαρακτηριστικό των κινητήρων, που συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των χαμηλότερων εκπομπών CO2 και της μεγαλύτερης απόδοσης. Η εξοικονόμηση καυσίμου από τη χρήση του ISG είναι ιδιαίτερα εμφανής στην οδήγηση σε αστικές περιοχές, καθώς το ISG σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματήσει. Προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η αεροδυναμική, ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου μειώθηκε από 0,32 σε 0,31.
Το ολοκαίνουργιο i10 N Line
Το τέταρτο μοντέλο της Hyundai να είναι εξοπλισμένο με το δυναμικό trim level. Αυτό το νέο μοντέλο συνδυάζει το σχεδιασμό του Νέου i10 με τον σπορ χαρακτήρα και τη εμφάνιση της N Line. Εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει αποκλειστικά κινητήρα T-GDi 1.0 λίτρων, ο οποίος προσφέρει αυξημένη οδηγική απόδοση, το Νέο i10 N Line διαθέτει επίσης μια σειρά από βελτιώσεις στο σχεδιασμό του.
Αυτές περιλαμβάνουν ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, φώτα ημέρας και γρίλιες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών καθώς και εσωτερικό εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που διαθέτει τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και σπορ σκούρα καθίσματα με τα διακριτικά Ν.
Το Νέο i10 N Line θα είναι διαθέσιμo στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020.