Σήμερα το απόγευμα οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που είναι μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» θα ψηφίσουν για το καλύτερο αυτοκίνητο που εισήχθη στη χώρα μας. Η αγωνία κορυφώνεται αφού όλα τα αυτοκίνητα που θα δούμε στους ελληνικούς δρόμους το 2020 είναι αξιόλογα και όλα μπορούν να είναι υποψήφια για τον επίζηλο τίτλο «Αυτοκίνητο του 2020».
Κάθε χρόνο οι δημοσιογράφοι που είναι μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» ψηφίζουν για το αυτοκίνητο που θεωρούν ότι πληροί τις προϋποθέσεις που έχουν θεσπιστεί.
Ας δούμε όμως πως γίνεται η τελική επιλογή για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Όλα τα αυτοκίνητα που εισάγονται κάθε χρόνο στη χώρα μας δοκιμάζονται από τους δημοσιογράφους του θεσμού για μια η και περισσότερες φόρες.
Η αξιοπιστία, η λειτουργικότητα, η άνεση, η ασφάλεια, η αξία κτήσης αλλά και η αξία μεταπώλησης, το κόστος συντήρησης, παίζουν βασικό ρόλο στη βαθμολογία.
Οι περισσότερες αντιπροσωπείες που στηρίζουν το θεσμό γιατί πιστεύουν στα αυτοκίνητα που εισάγουν φροντίζουν να δίνουν εγκαίρως τα αυτοκίνητα τους για να τα δοκιμάσουν οι δημοσιογράφοι του θεσμού.
Υπάρχουν όμως και αντιπροσωπείες που αδιαφορούν. Δεν τους ενδιαφέρει αν τα αυτοκίνητά τους είναι υποψήφια η όχι. Ακόμη και αν είναι τα καλύτερα στον κόσμο. Αφού οι τιμές τους είναι απαγορευτικές και οι πωλήσεις τους είναι ελάχιστες. Φέτος εισήχθησαν 29 νέα μοντέλα. Από αυτά προκρίθηκαν δέκα.
Πώς όμως επιλέχθηκαν τα δέκα και απορρίφθηκαν τα υπόλοιπα 19.
Όταν η τιμή ενός πολύ καλού αυτοκινήτου που θα το ήθελε ο καθένας μας ξεκινάει από 70.000 ευρώ δεν μπορεί να διακριθεί. Ποιος θα αγοράσει για παράδειγμα ένα Range Rover Sport που η τιμή του ξεκινάει από 113.600 ευρώ. Θα ήταν ψέμα αν λέγαμε ότι δεν μας αρέσει η BMW i8 Roadster. Θα μπορούσε να ήταν αυτό το καλύτερο αυτοκίνητο αλλά η τιμή του ξεκινάει από 185.000 ευρώ. Οι τιμές αυτές είναι για αγοραστές με καλά πορτοφόλια. Που μπορούν και να αγοράσουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αλλά και να τα συντηρήσουν.
Άρα οι δημοσιογράφοι του θεσμού οφείλουν να σεβαστούν τους κανόνες της αγοράς. Ένα καλό αυτοκίνητο θα πρέπει να απευθύνεται στον μέσο καταναλωτή που θα μπορεί να το αποκτήσει.
Αν ανατρέξετε στην ιστορία του θεσμού θα δείτε ότι όλα τα αυτοκίνητα που βγήκαν νικητές ήταν αξιόπιστα και με τιμές λογικές. Με τιμές που θα μπορεί να το αποκτήσει ένας μέσος οικογενειάρχης.
Και τέλος επειδή δεν μου αρέσει – μια που είμαι και εγώ ένας από τους δημοσιογράφους του θεσμού- να υπάρχουν παρεξηγήσεις, διευκρινίζω ότι η ψηφοφορία είναι ανοικτή. Η ψήφος του κάθε δημοσιογράφου φαίνεται σε όλους.
Σκοπός μας κάθε φορά είναι ο νικητής να είναι πραγματικά ο καλύτερος. Υπομονή και σε λίγες ώρες θα ξέρουμε ποιο αυτοκίνητο κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2020».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.