Το GSX-R 750 αποτελεί την πιο αιρετική δίκυκλη ύπαρξη. Μοναχικό, ενάντια στα φτηνότερα 600άρια και τα ισχυρότερα 1000άρια τραβάει το δικό του δρόμο.
Αν συνοδεύεται, δε, κι από μια αναβάτρια σαν και την Aleksa, τότε τα πράγματα… δυσκολεύουν!
Οι δυνατότητες της συγκεκριμένης Suzuki
Καταδιώκεται από παντού, όλοι το περιμένουν στη γωνία και όμως εκείνο μπορεί πάντα να ξεγλιστρά, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί τον πιο πειθαρχημένο και καλό πολεμιστή. Το GSX-R 750 είναι μια μοτοσικλέτα με τεράστια ιστορία.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το 1985 που πρωτοπαρουσιάστηκε, αποτέλεσε την επανάσταση και δρομολόγησε μια μεταστροφή της μοτοσικλετιστικής κουλτούρας μέχρι σήμερα. Το πρώτο GSX-R 750 ήταν η πρώτη Street legal racing μοτοσικλέτα και ερχόμενοι στο παρόν είναι ό,τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν τα σημερινά Supersport.
Στο τότε project, η Suzuki είχε δώσει και σε έναν ακόμα τομέα ιδιαίτερο βάρος, στην αναλογία ίππων και κιλών, κάτι που δηλαδή απασχολεί κατά κόρον τις τωρινές μοτοσικλέτες επιδόσεων.
Τότε και… τώρα για την Suzuki
Τα Superbike στις αρχές του 90 μπορεί να μεσουρανούσαν, αλλά σήμερα η μοναδική εταιρία που μένει πιστή σε αυτού του κυβισμού μοτοσικλέτα είναι η Suzuki με το ζωντανό μύθο που ακούει στο όνομα GSX-R 750.
Με ανακούφιση είδαμε στις αρχές του χρόνου πως το ιαπωνικό εργοστάσιο το διατήρησε στην γκάμα της, το εγκεφαλικό ήρθε λίγο αργότερα, όταν αντιληφθήκαμε πως το ανανέωσε και μάλιστα εξ ολοκλήρου.
Καλοφτιαγμένο, ζυγισμένο και πάνω από όλα ανθρωποκεντρικό… Κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. Αλλά και να αναθεωρήσει εκ νέου το μοτοσικλετιστικό γίγνεσθαι για το πού θα πρέπει να στρέψει το βλέμμα του.
Μοτοσικλέτα επιδόσεων αλλά με χρήσιμη δύναμη χαμηλά όπως λέει και το mototriti. Και φυσικά μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης ικανό να διαχειριστεί ένας οδηγός που το οδηγικό του επίπεδο δε συγκρίνεται με αυτό του Rossi.