Τρία είναι τα σημαντικά στοιχεία αυτής της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Mazda 2 στη χώρα μας.
Το πρώτο, είναι φυσικά η παρουσίαση του νέου Mazda 2, για το οποίο προσκληθήκαμε και θα ασχοληθούμε παρακάτω.
Το δεύτερο είναι τα 100 χρόνια ιστορίας της φίρμας. Στις 30 Ιανουαρίου 2020 , την ημέρα που έγινε η παρουσίαση στους Έλληνες δημοσιογράφους, μια μεγαλειώδης γιορτή είχε στηθεί στη Χιροσίμα. Πριν από 100 χρόνια στις 30 Ιανουαρίου η γιαπωνέζικη φίρμα άρχισε να γράφει τη δική της ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης.
Το τρίτο που είναι εξίσου σημαντικό είναι ότι η Mazda τίμησε τη χώρα μας. Και έκανε την Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Mazda2 στην Ελλάδα. Εκατοντάδες Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που ήρθαν στην Αθήνα για να οδηγήσουν το νέο Mazda 2, πήραν μια γεύση από ελληνική φιλοξενία.
Το «στρατηγείο» της ομάδας της Mazda «στήθηκε» στο πολυτελές συγκρότημα του ομίλου Συγγελίδη “AutoOne” που βρίσκεται στη Λ. Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα. Από εκεί όλοι οι δημοσιογράφοι (κάθε ημέρα έφθανε και η αντιπροσωπεία από μια διαφορετική χώρα) οδήγησαν το καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο και απόλαυσαν τον πεντακάθαρο ουρανό και τη γαλάζια θάλασσα.
Με τους ξένους συναδέλφους που μιλήσαμε λίγες ημέρες πριν έρθει η δική μας σειρά για να οδηγήσουμε το καινούργιο αυτοκίνητο, πληροφορηθήκαμε ότι ενθουσιάστηκαν και από τη διαδρομή που διάλεξαν οι άνθρωποι της Mazda αλλά και από τις ομορφιές της χώρας μας. Και αυτό φυσικά είναι μεγάλη διαφήμιση για την Ελλάδα γιατί παράλληλα με τα δημοσιεύματα για τα αυτοκίνητα υπάρχει και το …περιτύλιγμα. Οι νοστιμιές της ελληνικής κουζίνας ,το χταποδάκι ,το ούζο και το τσίπουρο.
Ας δούμε τώρα το αυτοκίνητο. Τα ανανεωμένο Mazda 2 με το εντυπωσιακό στυλ που είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας KODO. Λεπτές, σμιλευμένες επιφάνειες χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια πολυτελή, υψηλής ποιότητας εμφάνιση. Όλο το μπροστινό του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο από την αρχή. Άλλη μάσκα, άλλοι προφυλακτήρες άλλα φώτα. Τα φώτα έχουν μεγαλύτερη ακτίνα ενώ όμορφα είναι και τα φώτα ομίχλης. Νέα φώτα έχει και το πίσω μέρος του Mazda2.
Εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με γυαλιστερή επίστρωση. Μπορείτε να βρείτε και το Mazda 2 με ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών σε ασημί χρώμα για εντονότερο αισθητικό αποτέλεσμα.
Έμφαση έχει δοθεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με άλλη ποιότητα υλικών που αναβαθμίζουν τη γενικότερη εικόνα. Οι γιαπωνέζοι αφού έκαναν ειδικές έρευνες στον τομέα του NVH (Θόρυβος, Κραδασμοί, Τραχύτητα) ελαχιστοποίησαν το πέρασμα των εξωτερικών θορύβων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάνοντας έτσι πιο ευχάριστη τη ζωή των επιβατών.
Τα μπροστινά καθίσματα είναι νέας σχεδίασης, άνετα και φυσικά ανατομικά. Έχουν ιδανική στήριξη στο σώμα και περιορίζουν τις κινήσεις του κεφαλιού. Σκοπός της βελτίωσης στη στήριξη του σώματος είναι η μείωση της κόπωσης του οδηγού.
Η στεφάνη τιμονιού είναι θερμαινόμενη ενώ ο κεντρικός καθρέφτης έχει αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία.
Τέλος στο εσωτερικό να επισημάνουμε το πολύ καλό σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει smartphone με Android Auto και Apple CarPlay.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι σταθερό και άνετο ακόμη και όταν κινείσαι σε στροφές με μεγαλύτερες ταχύτητες. Το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) βοηθάει για την πιο σταθερή συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατά την κίνηση με ταχύτητα.
Κάτω από το καπό «φοράει» ένα βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 1.5 που ενσωματώνει πληθώρα εξελιγμένων τεχνολογιών. Είναι οικονομικός, με υψηλή σχέσης συμπίεσης, αμέσου ψεκασμού. Εκτός από οικονομικό στην κατανάλωση έχει και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Για την καλύτερη σταθερότητα στο δρόμο υιοθετήθηκαν οι πιο πρόσφατες εξελίξεις της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda. Το αναβαθμισμένο σύστημα της ανάρτησης και τα νέα αμορτισέρ προσφέρουν καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Εξελιγμένο είναι και το σύστημα υποβοήθησης πέδησης σε πόλη (Advanced Smart City Brake Support – Advanced SCBS) που ενσωματώνει πλέον και τη λειτουργία αναγνώρισης πεζών τη νύχτα.
Το τιμόνι είναι ελαφρύ. Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εύκολα ακόμη και σε μποτιλιαρισμένους δρόμους ενώ χάρη στις κάμερες 360 μοιρών και τους αισθητήρες παρκαρίσματος δεν θα δυσκολευτεί να παρκάρει ακόμη και σε μικρότερο χώρο.
Στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε το νέο Mazda 2 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Ο κινητήρας είναι βενζίνης Skyactiv-G 1.5 , η κίνηση είναι στους μπροστινούς τροχούς και το κιβώτιο είναι έξι ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε αποδίδει 90 ίππους με 148 Nm ροπή. Η τελική ταχύτητα είναι 183 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 σε 9,8’’.
Οι τιμές εκπομπών του CO2 μειώθηκαν από 111 σε 94g/km. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις η εταιρία δίνει κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χλμ. (σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP), 120 C02 (WLTP).
Οι προβολείς LED είναι στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν:
To σύστημα ενεργών προβολέων (Adaptive LED Headlights – ALH) που αποτελούνται από μονάδες LED χωρισμένες σε 20 φωτιζόμενα στοιχεία για ταχύτερο εντοπισμό και αναγνώριση του κινδύνου.
Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist System-LAS), σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (Traffic Sign Recognition-ΤSR) και ορατότητα 360° με εμπρός αισθητήρες πάρκινγκ.
Το αναβαθμισμένο Mazda2 του 2020, ανταποκρίνεται στην πρόκληση να οδηγήσει την κατηγορία των μικρομεσαίων σε μία νέα εποχή, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο της ποιότητας στο segment B.
Οι αναβαθμίσεις δεν εστιάζονται μόνο στο τρίπτυχο ‘Look, Touch and Feel’ στους τομείς του design και της κατασκευής, αλλά και στο ‘Ride, Drive and Feel’ σε τομείς οδικής συμπεριφοράς και άνεσης στην οδήγηση.
Οι πωλήσεις του νέου Mazda2 στη χώρα μας θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο και οι τιμές για τις τρείς εκδόσεις θα ξεκινούν από 14.509-16.997 ευρώ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.