Το νέο μονοθέσιο F1 της Ferrari ονομάζεται SF1000 επειδή η ομάδα θα πάρει φέτος μέρος στον 1.000ό της αγώνα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Η SF1000, σε βαθύτερο κόκκινο χρώμα από πριν και με το νούμερο 16 του Charles Leclerc αλλά και το 5 του Sebastian Vettel, παρουσιάστηκε μετά φανών και λαμπάδων στο θέατρο Romolo Valli του Regio Emilia, στη βόρεια Ιταλία.
Πάνω στο μονοθέσιο εξακολουθούν να φιγουράρουν τα σήματα της πρωτοβουλίας “Mission Winnow” του μεγάλου χορηγού της ομάδας, της Philip Morris International. Ομοίως, υπάρχουν σε περίοπτες θέσεις οι λογότυποι των χορηγών Shell, UPS και Ray-Ban.
«Είναι ξεκάθαρο ότι θα είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά, με σκληρό ανταγωνισμό», είπε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. «Μια μακριά, αλλά και σημαντική σεζόν, επειδή παράλληλα πρέπει να δημιουργήσουμε και να εξελίξουμε ένα εντελώς νέο μονοθέσιο, σύμφωνα με τους κανονισμούς που θα διαμορφώνουν την F1 από το 2021 και πέρα. Οπότε η ομάδα θα είναι πολύ, πολύ απασχολημένη.
«Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στις γυναίκες και τους άνδρες μας, τη δημιουργικότητά τους, την πειθαρχία και την αποφασιστικότητά τους και, πάνω απ’ όλα, στην εργατικότητα που είχαν ανέκαθεν και που αποτελεί χαρακτηριστικό αυτής της εταιρείας, το οποίο μας ενέπνευσε ο ιδρυτής μας, Enzo Ferrari.
«Ο Mattia [Binotto, ο αγωνιστικός επικεφαλής] και η ομάδα του κάνουν σπουδαία δουλειά και προσβλέπουμε σε επιτυχίες, στην πορεία».
Η Ferrari είναι η πρώτη ομάδα F1 που παρουσίασε δια ζώσης το νέο της μονοθέσιο για το 2020, αν και η συνεργαζόμενη Haas είχε δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες του δικού της, την περασμένη εβδομάδα. Η Mercedes παρουσίασε τα καινούργια της χρώματα, με τον νέο μεγάλο υποστηρικτή INEOS, σε μονοθέσιο του 2019, προχθές Δευτέρα.
Η Ferrari SF1000 δείχνει εξέλιξη της περσινής SF90, με ανάλογη εμπρός πτέρυγα, πάνω στην καινοτόμο το 2019 ιδέα με την οποία πειραματίζονται κι άλλες ομάδες. Μεγαλύτερες αεροδυναμικές αλλαγές έχουν γίνει στα πλευρικά sidepods και το πίσω μέρος, που είναι στενότερο χάρη σε νέο κινητήρα. Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί το πλεονέκτημα σε αεροδυναμική αντίσταση, αλλά με ταυτόχρονη αύξηση της κάθετης πίεσης ώστε να βελτιωθεί η πρόσφυση στις αργές στροφές.
Το νέο μονοθέσιο θα οδηγεί ο Leclerc, που υπέγραψε νέο συμβόλαιο έως το τέλος του 2024, και ο Vettel. Το συμβόλαιο του Γερμανού λήγει στο τέλος της χρονιάς, αλλά ο Binotto δηλώνει πως η ανανέωσή του αποτελεί την «πρώτη επιλογή και προτεραιότητα» της ομάδας – διαψεύδοντας έτσι έμμεσα τις περί Hamilton φήμες.
Οι οδηγοί της Ferrari πήραν τρεις νίκες και εννέα pole positions πέρσι με την SF90, η οποία όμως δεν ανταποκρίθηκε τελικά στις υψηλές προσδοκίες που είχε η ομάδα –και όλοι μας– μετά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.