ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Νέο VW Golf 8ης γενιάς: «Φορτωμένο» με ότι πιο σύγχρονο έχει η ψηφιακή-ηλεκτρονική τεχνολογία

Νέο VW Golf 8ης γενιάς: «Φορτωμένο» με ότι πιο σύγχρονο έχει η ψηφιακή-ηλεκτρονική τεχνολογία

Κάθε γενιά του Golf είναι και μια απάντηση της μάρκας στις απαιτήσεις των πελατών της. Άλλωστε οι Γερμανοί γνωρίζουν καλά το μάρκετινγκ γι αυτό προσέχουν τι ζητάνε οι αγοραστές. Με βάση λοιπόν τις απαιτήσεις τους ,προσαρμόζουν στην επόμενη γενιά τις τάσεις της αγοράς.

Η ιστορία των Golf άρχισε πριν από 46 χρόνια. Τότε, το 1974, είδαμε το Golf πρώτης γενιάς. Και σήμερα ξεκίνησαν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους τα Golf 8ης γενιάς που είναι ένα από τα πιο πρωτοποριακά 5θυρα χάτσμπακ.

Όλα αυτά τα χρόνια η VW πούλησε 35.000.000 Golf. Η αυτοκρατορία ξεκίνησε τότε ,με τη σωστή συνεργασία του σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro με τον Italdesign. Έφεραν την επανάσταση και άλλαξαν την τύχη της εταιρίας με το επαναστατικό Golf.

Τώρα το 8ης γενιάς Golf είναι ένα σημαντικό μοντέλο που έρχεται στην αρχή μιας καινούργιας δεκαετίας.

Το 2020 είναι κομβική στιγμή για τη χώρα μας.

Πρώτον γιατί τώρα αρχίζει η αγορά –μετά την οικονομική κρίση – να ανακάμπτει και

Δεύτερον γιατί το τελευταίας γενιάς Golf , είναι ένα Digital μοντέλο που ακολουθεί την έξυπνη ψηφιοποίηση και προηγείται από τα ζητούμενα της ζωής.

Το 8ης γενιάς Golf δεν έχει σχεδιαστικά φοβερές αλλαγές. Οι Γερμανοί δεν ήθελαν να φέρουν τη σχεδιαστική επανάσταση αλλά την ψηφιακή. Γι αυτό αν ψάξετε το 7ης γενιάς Golf με το 8ης γενιάς οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι μετρημένες. Οι σχεδιαστές εξέλιξαν το σχεδιαστικό του DNA. Χαρακτηριστικό όμως στοιχείο του Golf είναι η κολόνα C που δίνει το δυναμισμό που χρειάζεται.

Στο αυτοκίνητο διαφορές υπάρχουν στο μπροστινό μέρος με το πιο κυρτό καπό. Το 8ης γενιάς Golf ξεχωρίζει μπροστά από τη νέα μάσκα, τον προφυλακτήρα, τα φώτα ομίχλης και τους προβολείς. Στο πίσω μέρος ,νέος είναι ο προφυλακτήρας καθώς επίσης και τα φωτιστικά σώματα. Έξυπνη είναι και η διακριτική αεροτομή που είναι προέκταση της οροφής.

Οι διαστάσεις δεν άλλαξαν. Είναι ίδιες με το 7ης γενιάς Golf. Αν θέλετε να ξέρετε το μήκος είναι 4.284 mm, το πλάτος 1.789 mm και το ύψος 1.456 mm. Το μεταξόνιο είναι 2.636 mm. Η μετωπική επιφάνεια έχει μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) έχει επίσης μειωθεί στα 0,275 από 0,3. Η νέα σχεδίαση στους εξωτερικούς καθρέφτες έχει βοηθήσει στη μείωση του Cd .

Και μια που αναφερόμαστε σε αριθμούς, να πούμε ότι ο αποθηκευτικός χώρος ανέρχεται σε 380 λίτρα για τις αποσκευές.

Μπορεί εξωτερικά να μην έκαναν κάτι το εντυπωσιακό όμως στο εσωτερικό έφεραν την επανάσταση. Άλλωστε αυτός ήταν ο στόχος τους. Ένας εντελώς νέος ψηφιακός κόσμος, ένας νέος τρόπος επικοινωνίας με τον οδηγό που σκοπό έχει να του διευκολύνει τη ζωή του. Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα.

Ποιο είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει; Είναι η συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X το οποίο προειδοποιεί προληπτικά τον οδηγό για πιθανούς κινδύνους.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι άριστα μελετημένος. Η οθόνη αφής στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε οθόνη 10 ιντσών αλλά μπορείτε να το βρείτε και με μικρότερη οθόνη 8.25 ιντσών. Οι διαφορές στις δύο οθόνες είναι ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξετε. Στο άκρο του ανασχεδιασμένου ταμπλό, βρίσκονται μια σειρά διακοπτών επαφής που έχουν να κάνουν με τα φώτα και τα αντιθαμφωτικά συστήματα των κρυστάλλων. Επίσης ο οδηγός ανάλογα με τις επιθυμίες του μπορεί να ρυθμίσει με 10 διαφορετικά χρώματα κρυφού φωτισμού το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η πανελλαδική παρουσίαση του νέου Golf 8ης γενιάς έγινε στα Ιωάννινα. Και η οδηγική μας εμπειρία ξεκίνησε από την Αθήνα.

Θα πρέπει να επισημάνω ότι όποιος θέλει να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες που σου δίνει το νέο Golf θα πρέπει την πρώτη φορά που θα καθίσει στο τιμόνι, να αφιερώσει αρκετή ώρα για να μάθει σωστά τις λειτουργίες των οργάνων. Αν τις μάθει σωστά τότε θα μπορεί να ταξιδέψει χωρίς να πατάει το γκάζι η το φρένο αλλά και να έχει και την ασφάλεια ότι το αυτοκίνητο όπου υπάρχουν διαγραμμίσεις (που να φαίνονται) δε πρόκειται να βγει από τη λωρίδα του. Ο οδηγός μπορεί από την οθόνη του ψηφιακού πίνακα ο οποίος είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις που θα έρθουν στην Ελλάδα να κάνει όλες τις ρυθμίσεις που χρειάζεται. Αρκεί να μάθει τη λειτουργία του.

Τα πρώτα χιλιόμετρα επι ελληνικού εδάφους

Με τον καινούργια δρόμο και τα πολλά διόδια, χρησιμοποιώντας τη γέφυρα στο Ρίο (και όχι το φερρυ μποτ) και ακολουθώντας τις χιλιομετρικές ενδείξεις η διαδρομή είναι ξεκούραστη. Αθήνα – Ιωάννινα είναι περίπου τέσσερις ώρες χωρίς υπερβάσεις. Το Golf 8ης γενιάς πατάει καλά στο δρόμο, έχει τέλεια κύλιση και γρήγορα εμπνέει την εμπιστοσύνη στον οδηγό.

Τα νέα Golf θα είναι διαθέσιμα:

Με έναν 3κυλινδρο κινητήρα ενός λίτρου με 110 ίππους που συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Με έναν κινητήρα 1.5 cc με 130 και 150 ίππους. Ανάλογα με την απαίτηση του αγοραστή μπορεί να το παραγγείλει με μηχανικό 6άρι κιβώτιο η με αυτόματο DSG 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Με έναν κινητήρα 1.5 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και αυτόματο κιβώτιο DSG

Θα υπάρχει και ο δίλιτρος diesel κινητήρας που αποδίδει 150 ίππους και θα συνδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο.

Από την Αθήνα μέχρι το Μέτσοβο και στη συνέχεια μέχρι τα Ιωάννινα είχαμε στη διάθεσή μας το Golf 8ης γενιάς με την ήπια υβριδική έκδοση 1.5 cc με τους 150 ίππους και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG με τον πολύ μικρό επιλογέα.

Μου άρεσε το DSG κιβώτιο που είναι άμεσο στις αλλαγές , η σταθερότητα που έχει στο δρόμο ,η ανάρτησή του και τα φρένα του. Το αυτοκίνητο δεν κουράζει τους επιβάτες και σ αυτό συμβάλει η σωστή ανάρτηση που για την περίπτωση μας με το αυτοκίνητο των 150 ίππων έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν στάνταρ οσφυϊκή υποστήριξη και ρύθμιση ύψους .

Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και το τιμόνι έχει τις σωστές διαστάσεις. Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα και φυσικά βρίσκει την ιδανική του θέση με τα ηλεκτρικά βοηθήματα που έχει στα αριστερά του καθίσματός του.

Έχοντας το cruise control άλλοτε στα 130 και άλλοτε στα 120 χιλιόμετρα το κομπιούτερ ταξιδιού έδειξε 5.8 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια είδαμε τον μετρητή να δίνει και 7.5 λίτρα αλλά αυτό έγινε στα ανηφορικά κομμάτια στο δρόμο για το Μέτσοβο.

Το δεύτερο αυτοκίνητο που δοκίμασα στην επιστροφή από Ιωάννινα για Αθήνα ήταν με τον κινητήρα των 1.5 cc που αποδίδει και αυτό 150 ίππους αλλά με μηχανικό 6άρι κιβώτιο. Ο κινητήρας είναι γνωστός και πετυχημένος. Βελτιωμένος είναι ο επιλογέας. Όσον αφορά την κατανάλωση ήταν κάπου ανάμεσα στα 6.5 με 6.3 λίτρα κατά μέσο όρο.

Εξοπλισμός

Ο βασικός εξοπλισμός του Golf έχει επεκταθεί σημαντικά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment , πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης υπολογίστε επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμό, προβολείς LED. Εάν το αυτοκίνητο που επιθυμείτε δεν έχει το πιο προηγμένο σύστημα φωτισμού LED Matrix μπορείτε να το τοποθετήσετε εκ των υστέρων αλλά θα πρέπει να υπολογίσετε ακόμη 2.000 ευρώ . Το αυτοκίνητο έχει επαγωγική φόρτιση του smartphone, το σύστημα Volkswagen We (σύνδεση του ιδιοκτήτη με τον ηλεκτρονικό κόσμο με μια σειρά λειτουργιών όπως κλείδωμα/ξεκλείδωμα με το smartphone, δεδομένα οδήγησης, ενημέρωσης κατάστασης οχήματος, θέσεις στάθμευσης.

“Hello Volkswagen”- Μπορείτε να του μιλήσετε…

Η διαισθητική λειτουργία στο Golf μπορεί να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας “Hello Volkswagen” ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με “Yes Please?” και ” What would you like to do?” και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.

Οι δύο εκδόσεις του νέου Golf

Το νέο Golf στην Ελλάδα εισάγεται στην έκδοση Life και στην έκδοση Style. Δεν θα εισάγεται η βασική έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι η ελληνική εταιρία ξεκινά με ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού από τη πρώτη έκδοση, Η έκδοση Life θα είναι και με ambient φωτισμό, το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED, δύο USB-C θύρες στο ντουλαπάκι.

Η έκδοση Style περιλαμβάνει εκτός από τον εξοπλισμό του Life, ζάντες αλουμινίου Belmond 17 ιντσών, πρόσθετα εξωτερικά χαρακτηριστικά χρωμίου (συμπεριλαμβανομένων των τραπεζοειδών απολήξεων εξατμίσεων και πλαισίων παραθύρων) επένδυση καθισμάτων ArtVelours, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού ErgoActive, δερμάτινο τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων, πεντάλ αλουμινίου, ρύθμιση εξωτερικών καθρεπτών με λειτουργία μνήμης, ambient φωτισμό εσωτερικού χώρου σε 32 χρώματα, προβολείς LED με φωτισμό στροφών και φωτισμό παντός καιρού, συστοιχίες φώτων οπίσθιου φωτισμού LED με δυναμικά φλας, τριζωνικό αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic και σύστημα Travel Assist.

Η VW με το νέο Golf απευθύνεται κυρίως στον μοντέρνο οικογενειάρχη και ανεβάζει τον πήχη των απαιτήσεων στην ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι τιμές στο νέο Golf με τον κινητήρα του ενός λίτρου ξεκινούν από 20.500 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.