Οι υπηρεσίες After Sales της Citroen παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών.
Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.
Η εταιρία δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία πελατών αλλά και εργαζόμενων προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.
Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών.
Επιπλέον, ενημερωτικά αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.
Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου σας, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πρωτόγνωρο αυτό πλαίσιο με τα μέτρα του περιορισμού των μετακινήσεων.