Πιστή στη φιλοσοφία της, η Toyota Ελλάς,εξελίσσει συνεχώς τη σχέση της με τους πελάτες της, παρέχοντας τους μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Πρόσφατα υλοποίησε μια σύγχρονη και εξατομικευμένη ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή, για άμεση online παραγγελία του αυτοκινήτου που επιθυμεί να αγοράσει.
Έκανε δυνατή την επιλογή της άμεσης και εύκολης παραγγελίας online αυτοκινήτου, χωρίς καμία φυσική επαφή με το κατάστημα και με απόλυτη ασφάλεια. Ο πελάτης πλέον, αφού μπει στην επίσημη ιστοσελίδα της Toyota, ακολουθώντας απλά βήματα, έχει την δυνατότητα να επιλέξει και να αγοράσει το αυτοκίνητο των ονείρων του.
Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία είχε σκοπό αρκετό διάστημα πριν τον Covid19 –να εφαρμόσει τις παραγγελίες On Line. Απλά ο κορωνοϊός επίσπευσε τις εργασίες για την τελειοποίηση της πλατφόρμας. Και σήμερα η Toyota Ελλάς πραγματοποίησε σε πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, ένα πρωτοποριακό εργαλείο πωλήσεων, με την ασφάλεια και την εγγύηση της μάρκας. Η νέα εφαρμογή ‘online κράτησης’ είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο site της Toyota Ελλάς (www.toyota.gr), εύχρηστη και συμβατή με τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone, με απόλυτη ασφάλεια χωρίς περίπλοκες διαδικασίες.
Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται μέσα από τέσσερα (4) απλά βήματα:
1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ
2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου
3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων
4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος του Δικτύου της Toyota Ελλάς, αναλαμβάνει τη διευθέτηση της παραγγελίας και της ενημέρωσης του πελάτη για την άφιξη του μοντέλου της επιλογής του, όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση από το κατάστημα.
Μέσα από τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε προωθητικό πρόγραμμα είναι σε ισχύ κατά την περίοδο της κράτησης. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής όλου του ποσού προκαταβολής.
Η εφαρμογή ‘‘Online Reservation’ είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται καθημερινά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email και τηλεφώνου, καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ. Παράλληλα,, για την καλύτερη κατανόηση του νέου εργαλείου πωλήσεων ‘’Online Κρατήσεων’’ και τυχόν απορίες των χρηστών, υπάρχει αναρτημένο περιεχόμενο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, www.toyota.gr, με Συχνές Ερωτήσεις.
Για το νέο διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων, η κα Αγγελική Τσενέ, Marketing Director, δήλωσε σχετικά: «H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά ‘’αλλάζει τους κανόνες’’, πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν τη ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητάς του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.