Ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήρθε στην επιφάνεια, καθώς μετά το τέλος του κορωνοϊού η αγορά στον κλάδο των αυτοκινήτων άνοιξε αρκετά και οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό.
Η επέλαση του κορωνοϊού άλλαξε πολλά και στην αγορά αυτοκινήτου, οδηγώντας ιδίως το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου σε πολύ χαμηλά νούμερα τις πωλήσεις των αυτοκινήτων.
Με την άρση του lockdown όμως, η αγορά επανεκκίνησε και, παρότι οι εταιρικές πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω των μεγάλων προβλημάτων του τουρισμού σημειώνουν συνεχώς υψηλά νούμερα πτώσεως, οι πωλήσεις λιανικής καταφέρνουν να αντιστέκονται και πλέον έχουν φθάσει όχι μόνο στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, αλλά σημειώνουν ακόμη και αύξηση.
Ειδικότερα, τα πρώτα νούμερα των πωλήσεων του Ιουνίου αποκαλύπτουν ότι παρότι συνολικά οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων σημείωσαν πτώση 37,0% συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2019, οι πωλήσεις των ιδιωτών (λιανικής) εμφάνισαν αύξηση 1,8% (5.206 έναντι 5.115 αυτοκίνητα).
Ανά εταιρεία, πρώτη σε πωλήσεις μάρκα της λιανικής για τον Ιούνιο ήταν η Toyota (όπως και συνολικά στο μήνα) με 706 πωλήσεις, ακολουθούμενη από τη VW με 522 αυτοκίνητα και τη Hyundai με 478 ταξινομήσεις.
Οι πρώτες 10 σε λιανικές πωλήσεις εταιρείες του Ιουνίου:
Στο πεδίο των premium μαρκών, η Audi πρώτευσε στις πωλήσεις των ιδιωτών του Ιουνίου με 153 αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από τη BMW με 139 ταξινομήσεις και τη Mercedes με 133.
Συνολικά τώρα (λιανική και εταιρικές πωλήσεις), η Toyota ήταν η πρώτη του Ιουνίου με 1.038 αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από την Peugeot με 852 πωλήσεις και τη VW με 712 ταξινομήσεις. Την πρώτη 5άδα έκλεισαν η Hyundai με 609 πωλήσεις και η Nissan με 576 αυτοκίνητα. Πρώτη premium εταιρεία του μήνα που μας πέρασε ήταν η BMW με 357 ταξινομήσεις.
Πλέον και με τις Ελληνικές αντιπροσωπείες να δημιουργούν συνεχώς πολύ σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές για τα μοντέλα τους, φαίνεται ότι η πολύ καλή επίδοση των λιανικών πωλήσεων θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες.
Σημαντικό στοιχείο που θα βοηθήσει την αγορά θα είναι και τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση που μπαίνουν στην ισχύ τις επόμενες ημέρες, αλλά και ο νέος υπολογισμός του τέλους ταξινομήσης που θα καταστήσει ακόμη πιο προσιτά ορισμένα μοντέλα και εκδόσεις αυτοκινήτων.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.