Μία ακόμα πρωτιά για τη Nissan στην Ισπανία, που πριν από τέσσερα χρόνια έκανε την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter. Αυτή την φορά άνοιξε ένα νέο δρόμο, καθώς πραγματοποίησε την πρώτη πώληση μέσω WhatsApp.
Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, δημιούργησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια!
Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε : “Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.”
Ο τυχερός αγοραστής του JUKE, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι: “Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω.”
Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το JUKE απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά