ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

GP Μ. Βρετανίας: Επεισοδιακή νίκη για τον Λ.Χάμιλτον που τερμάτισε με… τρεις τροχούς

GP Μ. Βρετανίας:  Επεισοδιακή νίκη για τον Λ.Χάμιλτον που τερμάτισε με… τρεις τροχούς

Όλα έδειχναν ότι ο Λιούς Χάμιλτον θα έχει ένα εύκολο απόγευμα και θα πάρει μία άνετη νίκη, όμως έναν γύρο πριν το τέλος το κλαταρισμένο εμπρός αριστερά ελαστικό έκανε τη νίκη επεισοδιακή και αγχωτική.

Ο 35χρονος κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό και να πανηγυρίσει την έβδομη εντός έδρας νίκη του! Σε έναν αγώνα όπου μόλις λίγους γύρους νωρίτερα, ο teammate του Valtteri Bottas είχε το ίδιο πρόβλημα αλλά με καταστροφικές συνέπειες. Δεύτερος τερμάτισε ο Max Verstappen που θα μπορούσε να είχε κερδίσει αν δεν είχε μπει για pit stop στο τέλος, κυνηγώντας το βαθμό του ταχύτερους γύρου. Το βάθρο συμπλήρωσε, ανέλπιστα, ο Charles Lerclerc με τη Ferrari.

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Νορθάμπτονσιρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με σποραδική συννεφιά, πιθανότητα βροχής στο 40%, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 42.

Ο Lewis Hamilton βρισκόταν στην pole position για #7 φορά στον εντός έδρας για εκείνον αγώνα και #91 φορά συνολικά στην καριέρα του στη Formula 1, ενώ η Mercedes είχε κάνει ένα ακόμα lock out. Πίσω από τον Βρετανό και τον Valtteri Bottas εκκινούσαν η Red Bull του Max Verstappen και η Ferrari του Charles Leclerc.

Όμως ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Nico Hulkenberg, που αυτό το Σαββατοκύριακο αντικαθιστούσε στη Racing Point τον θετικό στον Covid-19, Sergio Perez. Κι αυτό διότι ο Γερμανός δεν παρατάχθηκε καν στο grid αφού οι μηχανικοί του δεν μπορούσαν να εκκινήσουν την RP20.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Hamilton έστριψε πρώτος ενώ ο Bottas κρατήθηκε δεύτερος παρά την καλή εκκίνηση του Verstappen. Ο Ολλανδός έχασε στη στροφή 2 τη θέση του από τον Leclerc αλλά την ανέκτησε στην αμέσως επόμενη.

Κι ενώ η εκκίνηση ήταν «καθαρή», στο φινάλε του πρώτου γύρου είχαμε ατύχημα. Ο Kevin Magnussen που είχε κάνει πολύ καλή εκκίνηση και είχε κερδίσει θέσεις, είχε επαφή με τον Alex Albon.

Η Haas κατέληξε στον τοίχο, η Red Bull συνέχισε απτόητη (αν και εκ των υστέρων ο Ταϊλανδός έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων) αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα. Πράγμα που συνέβη για έκτο συνεχόμενο αγώνα στο Σίλβερστον.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε στο τέλος του πέμπτου γύρου αλλά αυτή τη φορά δεν υπήρξαν απρόοπτα.

Στον γύρο 7 ο Albon πραγματοποίησε pit stop για να αντιμετωπίσει τους κραδασμούς που ένιωθε, ενδεχομένως ως συνέπεια της επαφής του εμπρός αριστερά τροχού του με τη Haas του Magnussen.

Οι δύο Mercedes είχαν εντυπωσιακό ρυθμό και κέρδιζαν συνεχώς έδαφος έναντι του ανταγωνισμού αλλά στον γύρο 13 οι διαφορές μηδενίστηκαν ξανά. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Daniil Kvyat που έχασε τον έλεγχο της AlphaTauri στη στροφή Μπέκετς.

Το μονοθέσιο του Ρώσου διαλύθηκε, αυτός ευτυχώς δεν τραυματίστηκε και το αυτοκίνητο ασφαλείας βρέθηκε ξανά στην πίστα, πυροδοτώντας «βροχή» από pit stop.

Όλοι πλην του Grosjean (και του Albon που είχε ήδη αλλάξει ελαστικά) μπήκαν στο pit lane και έβαλαν τη σκληρή γόμα, με την πρώτη τετράδα να παραμένει αναλλοίωτη και τον Γάλλο να ανεβαίνει πέμπτος. Πίσω του οι δύο McLaren είχαν ανάμεσά τους τη Renault του Daniel Ricciardo, με τη Racing Point του Stroll και τη Ferrari του Sebastian Vettel να συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στο τέλος του γύρου 16, δίχως δράμα στην κορυφή. Οι Mercedes άρχισαν πάλι να ανοίγουν διαφορά, με το ενδιαφέρον λίγο πιο πίσω. Ο Lando Norris πέρασε τον Ricciardo και βρέθηκε δίπλα δίπλα με τον Carlos Sainz αλλά χρειάστηκε να βγει εκτός πίστας για να αποφύγει επαφή με τον teammate του.

Στον γύρο 23 ο Sainz προσπέρασε τον Grosjean και δύο περάσματα μετά τον μιμήθηκε και ο Norris, με τους αγωνοδίκες να προειδοποιούν τον Γάλλο για τον τρόπο… άμυνας.

Στην κορυφή δεν υπήρχε η παραμικρή αλλαγή, ώσπου ξαφνικά άρχισε η ακραία φθορά στα ελαστικά των Mercedes. Αρχικά στου Bottas, που είδε το εμπρός αριστερό να παραδίδει πνεύμα και να καταστρέφει τον αγώνα!

Ο Verstappen τον πέρασε και εκεί, έχοντας εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, η Red Bull τον κάλεσε για αλλαγή ελαστικών, ώστε να διεκδικήσει τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου τον οποίο και πήρε.

Όμως αυτό του στέρησε την ευκαιρία να πάρει τη νίκη καθώς στο τέλος του προτελευταίου γύρου, ο Hamilton αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με τον teammate του! Ο Βρετανός συνέχισε και με μειωμένο ρυθμό, κατάφερε να περάσει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού.

Ο Verstappen έμεινε να αναρωτιέται «τι θα γινόταν αν» και ο Leclerc, κατάφερε για δεύτερη φορά σε τέσσερις αγώνες να ανέβει στο βάθρο – παρότι η φετινή Ferrari υστερεί του άμεσου ανταγωνισμού.

Το ίδιο πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό αντιμετώπισε λίγο πριν το φινάλε και ο Sainz, με αποτέλεσμα τέταρτος να ανέβει ο Ricciardo, με τους Norris, Ocon, Pierre Gasly, Albon, Stroll και Vettel να συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.