Η αλήθεια είναι πως έχουμε μάθει αλλιώς: να πηγαίνουμε στον σταθμό Λαρίσης άγρια μεσάνυχτα συνήθως, να επιβιβαζόμαστε στον «Καρβουνιάρη» με ακόμα 465 άτομα (ανώτατη χωρητικότητα τραίνου τα 288), να θυμίζουμε σαρδέλες στην κονσέρβα έτσι ευχάριστα που καθόμαστε ο ένας δίπλα (ή και πάνω) στον άλλον, να κάνουμε στάσεις ανά 16 λεπτά σε κάθε χωριουδάκι («Ελάτε για Λιανοκλάδι παιδιά, Λ Ι Α Ν Ο Κ Λ Α Δ Ι ! ! !»), και μετά από 7 ωρίτσες και 25 λεπτά υπέροχου ταξιδιού να φτάνουμε στην Θεσσαλονίκη με μηδενική διάθεση για ζωή.
Τα τελευταία χρόνια, βέβαια, η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά, καθώς ο χρόνος έχει περιοριστεί στο 4ωρο, όμως έχει και… πιο κάτω.
Δείτε την συνέχεια εδώ
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.