Ο Βάλτερι Μπότας πήρε την νίκη στο ρωσικό Grand Prix, «ψαλιδίζοντας» τη διαφορά από τον Λούις Χάμιλτον στους πόντους. Δεύτερος τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν που επέστρεψε στο πόντιουμ έπειτα από δύο αγώνες στους οποίους δεν τερμάτισε.
Για να γίνει αυτό έπρεπε ο Λούις Χάμιλτον να δεχθεί ποινή 10 δευτερολέπτων, κάτι που τον οδήγησε στο να τερματίσει στην 3η θέση.
Από εκεί και πέρα ο Σέρχιο Πέρες με την Racing Point τερμάτισε τέταρτος, κάνοντας έναν δικό του αγώνα. Πίσω του ο Ρικιάρντο με την Renault και ο Σαρλς Λεκλέρκ που έδωσε βαθμούς στην Ferrari. Έβδομη η άλλη Renault του Οκόν, όγδοος ο Κβίατ που κατάφερε στην πατρίδα του να πάρει μια σχετικά καλή θέση. Ενώ την δεκάδα την συμπλήρωσαν οι Γκασλί και Άλμπον.
Ο αγώνας
Ο αγώνας ξεκίνησε με επεισοδιακό τρόπο, ο Μαξ Φερστάπεν έχασε τη θέση του από τον Βάλτερι Μπότας που έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση, με τον Ολλανδό μάλιστα να χάνει (αλλά να ανακτά στη συνέχεια) τη θέση του και από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Την ίδια ώρα στις πίσω θέσεις είχαμε τον Κάρλος Σάινθ που χτύπησε μόνος του στον τοίχο, αλλά και τον Λανς Στρολ που χτυπήθηκε από τον Γκασλί, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου και χτύπησε και αυτός στον τοίχο. Αποτέλεσμα ήταν να έχουμε από τον πρώτο μόλις γύρο αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με τον Λούις Χάμιλτον να αποδεικνύει – γι’ ακόμη μια φορά – πως είναι φανταστικός στις επανεκκινήσεις, όμως λίγα λεπτά αργότερα οι αγωνοδίκες έβαλαν «φωτιά» στον αγώνα, καθώς του επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων (5+5) για παράνομες εκκινήσεις.
Ο Λούις Χάμιλτον μπήκε στα πιτ στον 17ο γύρο και βγήκε στη 10η θέση πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, όμως αρκετά γρήγορα κατάφερε να περάσει όλα τα προπορευόμενα οχήματα και να βρεθεί στην 3η θέση πίσω από τον Φερστάπεν.
Από εκεί και πέρα η διαφορά ανάμεσα σε Μπότας και Φερστάπεν και σε Φερστάπεν και Χάμιλτον ήταν τεράστια και όλες οι μάχες που έγιναν ήταν για τις πιο πίσω θέσεις. Ο Οκόν ήταν γι’ αρκετούς γύρους πίσω από τον Φέτελ, μέχρι που τελικά έδωσε τη θέση του στον ομόσταβλο του, με τον Ρικιάρντο όμως να μια άτσαλη προσπέραση και να δέχεται ποινή 5 δευτερολέπτων. Τελικά η ποινή δεν του κόστισε, καθώς τερμάτισε πέμπτος και μπροστά από τον Λεκλέρκ.
Ενδιαφέρουσα μάχη ήταν και αυτή ανάμεσα σε Άλμπον και Γκασλί, με τον οδηγό της Άλφα Τάουρι να παίρνει την «εκδίκηση» του από τον Ταϊλανδό (είναι ο αντικαταστάτης του στην Red Bull). O Γάλλος τερμάτισε τελικά 9ος αφήνοντας τον Άλμπον την 10η θέση.
O Άλμπον μάλιστα δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων λίγους γύρους πριν από τον τερματισμό, παρόλα αυτά δεν του κόστισε κάποια θέση στο γκριντ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.