ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Η Γαλλία σκοπεύει να μειώσει τις επιδοτήσεις των οικολογικών αυτοκινήτων

Η Γαλλία σκοπεύει να μειώσει τις επιδοτήσεις των οικολογικών αυτοκινήτων

Η Γαλλία σκοπεύει να μειώσει σταδιακά τις κρατικές οικονομικές επιδοτήσεις για τα υβριδικά, plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέτοντας σε κίνδυνο ένα τμήμα της αγοράς που αναπτύσσεται, αλλά εξακολουθεί να παραμένει ένα σχετικά μικρό τμήμα της συνολικής πίτας.

Η κυβέρνηση της Γαλλίας σκοπεύει να μειώσει το κίνητρο για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων από 7.000 ευρώ που ειναι φέτος σε 6.000 ευρώ το επόμενο έτος και 5.000 ευρώ το 2022, σύμφωνα με το σχέδιο του Προϋπολογισμού που παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Μπρουνό λε Μάιρε. Το κίνητρο για υβριδικά επαναφορτιζόμενα οχήματα θα μειωθεί στο ήμισυ στα 1.000 ευρώ το επόμενο έτος.

Ένα ξεχωριστό κίνητρο για τα νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος που επιλέγουν ηλεκτρικά οχήματα θα περιοριστεί στα 3.000 ευρώ, αναφέρει το Reuters.

«Υποστηρίξαμε την αυτοκινητοβιομηχανία ενώ ταυτόχρονα επιταχύναμε τη μείωση των εκπομπών άνθρακα», δήλωσε ο Μπρουνό λε Μάιρε. Η κυβέρνηση παρείχε ένα συνολικό πακέτο ενίσχυσης λόγω της πανδημίας στην αυτοκινητοβιομηχανία αξίας 8 δισεκατομμυρίων ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της εγγύησης του δανείου στον Όμιλο Renault. Ταυτόχρονα, ο Μπρουνό λε Μάιρε, προτείνει να μειωθεί το όριο που προκαλεί ποινή λόγω των υψηλών εκπομπών ρύπων, στα νέα αυτοκίνητα. Οι αγοραστές οχημάτων που εκπέμπουν 138 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2 στην κλίμακα WLTP, υπόκεινται πλέον σε κλιμακούμενη ποινή που φθάνει στα 20.000 ευρώ για τα οχήματα με τις υψηλότερες εκπομπές.

Σύμφωνα με την πρόταση Προϋπολογισμού, το όριο θα μειωθεί στα 131 γραμ./χλμ. το 2021 και 122 γραμ./χλμ. το 2022. Ταυτόχρονα, το μέγιστο πρόστιμο θα αυξηθεί σε 40.000 ευρώ το 2021 και 50.000 ευρώ το 2022.

Σύμφωνα με μια εκτίμηση στη γαλλική εφημερίδα Le Monde, ένα όχημα με εκπομπές 153 γραμ./χλμ., που θα φέρει ένα μεσαίο SUV με βενζινοκινητήρα, θα επιβαρύνεται με ποινή 1.000 ευρώ το επόμενο έτος, ενώ φέτος είναι μόλις 400 ευρώ.

Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν το 6,1% της συνολικής γαλλικής αγοράς κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, σύμφωνα με τα επισημά στοιχεία, από 1,9% το 2019. Τα επαναφορτιζόμενα υβρίδια καταλαμβάνουν επίσης ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κυβερνητικά κίνητρα σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Γερμανίας, βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων νωρίτερα αυτό το έτος, αφού τα μέτρα για τον περιορισμό του ιού, επηρέασαν αρνητικά τις αγορές. Οι πολιτικές του γαλλικού κράτους σχετικά με τις επιδοτήσεις, επηρεάζουν ιδιαίτερα τις Renault και PSA Group, οι οποίες βασίζονται στην εγχώρια αγορά και έχουν αναπτύξει γκάμα οικολογικών αυτοκινήτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.