ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πρόεδρε, εσύ να κερδίζεις τα ράλι στις αναβάσεις κι όλα καλά!
prodeals

Με τρία μοντέλα διευρύνεται η υβριδική γκάμα της Renault

Με τρία μοντέλα διευρύνεται η υβριδική γκάμα της Renault

Μετά το Clio Hybrid, τα Captur και Megane Sports Tourer Plug-In Hybrid, η Renault διευρύνει τη γκάμα των υβριδικών της, παρουσιάζοντας τρία νέα μοντέλα εφοδιασμένα με αυτή την εκπληκτική τεχνολογία.

Το λανσάρισμα της μικρο-υβριδικής (12V) έκδοσης, των Arkana και Captur, ολοκληρώνει τη γκάμα των συστημάτων κίνησης, προσφέροντας κάθε δυνατή επιλογή εξηλεκτρισμού, που ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, παραμένοντας προσιτή.

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ρίξει το βάρος τους στις υβριδικές εκδόσεις. Και είναι λογικό να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Τα νέα Renault Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid και Megane E-TECH Plug-In Hybrid θα είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο 6μηνο του 2021.

Το πρώτο μοντέλο είναι το νέο Arkana E-TECH Hybrid είναι ένα αντισυμβατικό SUV coupe της Renault με υβριδικό κινητήρα E-TECH και πλήθος τεχνολογιών.

Το δεύτερο μοντέλο είναι το Renault Captur E-TECH Hybrid. Το σημείο αναφοράς της κατηγορίας των compact crossovers, εφοδιάζεται και αυτό με υβριδικό κινητήρα E-TECH, που έρχεται να συμπληρώσει την υβριδική E-TECH Plug-in έκδοση. Τα νέα Renault Arkana και Captur παρουσιάζονται επίσης, για πρώτη φορά από τη Renault, εκτός από τις εκδόσεις full hybrid, και σε έκδοση micro-hybrid (12V), με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.

Το τρίτο αυτοκίνητο είναι το εμβληματικό μοντέλο Renault Mégane. Με παράδοση 25 ετών, ανανεώνεται, με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και κορυφαία τεχνολογία. Μετά την έκδοση Sports Tourer, το Mégane hatchback εξοπλίζεται με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH Plug-in.

Μετά τα Clio, Megane και Arkana, η σπορ έκδοση R.S. Line, θα είναι διαθέσιμη και στο Captur.

Η Renault με την εμπειρία της από τη Formula 1 έχει διευρύνει τη γκάμα της και στα ηλεκτρικά οχήματα.

Ακόμη εξελιγμένη από τη Renault Engineering, είναι η τεχνολογία E-TECH Hybrid που συνδυάζει τη λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων, ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1,6 λτ. Στην τεχνολογία E-TECH Plug-in Hybrid, η μπαταρία διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, σε καθημερινή βάση.

Η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτυγχάνει:

– Έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης.

– Έως και 65 χλμ. αυτονομίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, σε αστικό περιβάλλον, με μέγιστη ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH Plug-in.

Η τεχνολογία Renault E-TECH προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα: αθόρυβη εκκίνηση και ανάκτηση ενεργείας της μπαταρίας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για οδηγική απόλαυση και μέγιστη οικονομία.

ΝΕΟ RENAULT ARKANA E-TECH HYBRID

Η Renault συνεχίζει να διευρύνει τη γκάμα της με την παρουσίαση στην ευρωπαϊκή αγορά ενός εντελώς νέου concept: του SUV coupé. Το Renault Arkana διαθέτει ‘high-tech’ εσωτερικό, καθώς και κορυφαίες δυνατότητες διαμόρφωσης, που το καθιστούν ιδανικό για τη μεταφορά μιας οικογένειας με όλες τις αποσκευές της.

Το Renault Arkana διατίθεται σε μία νέα υβριδική έκδοση με τον κινητήρα E-TECH των 140 ίππων και μπαταρία 1.2 kWh (230V). Τη γκάμα συμπληρώνει και μία ακόμα έκδοση με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.

ΝΕΟ RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID

Το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του, όσον αφορά στην τεχνολογία και τις δυνατότητες δικτύωσης, το μοντέλο που φιγουράρει στην 1η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στα compact crossovers (Β-SUV), προσφέρεται, πλέον, και σε έκδοση με κινητήρα E-TECH Hybrid, που έρχεται να συμπληρώσει την έκδοση E-TECH Plug-In Hybrid. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό βαθμό απόκρισης, χάρη στην μπαταρία των 1.2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Το νέο μοντέλο εξασφαλίζει μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία, σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα, το μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, καθιστώντας τη γκάμα του Captur ως την πιο πλήρη και εξηλεκτρισμένη της κατηγορίας.

Το Renault Captur προσφέρεται πλέον και στη σπορ έκδοση R.S. Line. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει ειδική λογοτύπηση, ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, σποϊλερ τύπου F1 και ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν η μαύρη οροφή, οι ειδικές ταπετσαρίες, η επένδυση του τιμονιού με τις κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά μοτίβα σε carbon look και οι χειρολαβές αλουμινίου. Το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης, εξασφαλίζει ένα μοναδικό σπορ περιβάλλον στο εσωτερικό του μοντέλου, ανεξαρτήτως κινητήρα.

ΝΕΟ MÉGANE HATCH E-TECH PLUG-IN HYBRID

Το νέο Renault Megane προσφέρει ανασχεδιασμένο, πιο εργονομικό εσωτερικό, καθώς και τις πιο up to date τεχνολογίες σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες δικτύωσης, πολυμέσων και βοηθημάτων οδήγησης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μετά την έκδοση Sports Tourer, είναι η σειρά του Megane hatchback να εφοδιαστεί με τον κινητήρα E-TECH Plug-in Hybrid, που συνδυάζει ιδανικά τα πλεονεκτήματα, αλλά και την απόλαυση της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως να απαιτεί συμβιβασμούς στην αυτονομία. Με απόδοση 160 ίππων, αυτό το σύστημα κίνησης διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh (400V) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για οδήγηση σε μικτό κύκλο (WLTP) και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο (WLTP City).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.