Γαλλική πολυτέλεια, προηγμένη τεχνολογία και τολμηρή σχεδίαση. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία του νέου DS 4. Αλλά υπάρχει και συνέχεια. Όπως η ηλεκτροκίνηση E-TENSE, η συνδεσιμότητα για ένα ψηφιακό και κομψό εσωτερικό, άνεση και δυναμική ηρεμία, με τη νέα φωτιστική υπογραφή της DS.
Το νέο DS 4 έχει σχεδιαστεί για πελάτες που αναζητούν το ιδιαίτερο στυλ, καθαρές γραμμές, διαισθητικότητα, τεχνολογία και απόλαυση οδήγησης. Το συγκεκριμένο concept, έτσι όπως “παντρεύει” τις αξίες της DS, αναμένεται να προσελκύσει πολλές διαφορετικές κατηγορίες πελατών.
Η πρώτη και πολύ σημαντική εφαρμογή που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο, είναι η εξέλιξη μιας νέας έκδοσης της πλατφόρμας EMP2. Μια αρθρωτή πλατφόρμα που επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών κινητήρων, με σταθερά χαρακτηριστικά την απόλυτη ασφάλεια, τη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση και την αισθητική ισορροπία ανάμεσα στο μέγεθος των τροχών και του αμαξώματος που είναι μοναδική στη συγκεκριμένη κατηγορία των Premium C μοντέλων.
Η χρήση τεχνικών λύσεων, όπως η νέα τεχνολογία συγκόλλησης των μερών μεταξύ τους, καθώς και πλήρως επανασχεδιασμένα εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, εγγυώνται ασύγκριτη άνεση κατά την οδήγηση. Μέσω της βέλτιστης ακαμψίας του αμαξώματος, η απόκριση στις εντολές του οδηγού είναι άμεση και έτσι διαμορφώνεται το προφίλ της κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης.
Plug-in Hybrid
Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει μια νέα γενιά plug-in υβριδική τεχνολογία, χωρίς να αλλάζει ο χώρος της καμπίνας. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων με Turbo, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, παρουσιάζοντας συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων. Το μηχανικό σύνολο τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες ενεργειακές κυψέλες, που δίνουν μια αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).
Ό οδηγός δεν χρειάζεται να απομακρύνει τα μάτια του από το δρόμο για να ενημερωθεί από τα όργανα που βρίσκονται στο εσωτερικό. Με το DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY όλες οι πληροφορίες προβάλλονται μπροστά του. Χρησιμοποιώντας μια οπτική ψευδαίσθηση, τα δεδομένα εμφανίζονται τέσσερα μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ για να “συναντήσουν” το βλέμμα του οδηγού διαγώνια, με μια μεγάλη προβολή 21 ιντσών που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Βασικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, βοηθητικά προγράμματα οδήγησης, πλοήγηση, προειδοποιητικά μηνύματα ή ακόμη και η συχνότητα του ραδιοφωνικού σταθμού ή το κομμάτι που παίζει από το MP3, αλλά και τα στοιχεία για τυχόν τηλεφωνική κλήση στο smartphone, προβάλλονται πλέον στο δρόμο.
Επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα ψυχαγωγίας. Το DS IRIS SYSTEM είναι η νέα μορφή διασύνδεση. Οι ρυθμίσεις και η οθόνη φορτώνουν αυτόματα όταν ο χρήστης μπαίνει στο αυτοκίνητο. Το DS IRIS SYSTEM μπορεί να ελεγχθεί με φωνητικές εντολές, αλλά και με κίνηση.
Το DS SMART TOUCH, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, είναι μια οθόνη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαισθητικά με την κίνηση του χεριού, χωρίς να χρειάζεται επαφή με την οθόνη. Η οθόνη αναγνωρίζει επίσης κανονικές κινήσεις που χρησιμοποιούνται σε tablet και smartphones, όπως μεγέθυνση, σμίκρυνση και ανίχνευση χειρογράφου.
Προκειμένου το σύστημα και η χαρτογράφησή του να λειτουργεί πάντα στο υψηλότερο επίπεδο, οι ενημερώσεις θα γίνονται αμέσως μέσω του cloud.
Άνεση και δυναμική ηρεμία
Ήδη προσφέρεται στα DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK και DS 9, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, που είναι αυτή τη στιγμή το υψηλότερο επίπεδο που επιτρέπεται στην Ευρώπη. Για το νέο DS 4 με το DS DRIVE ASSIST 2.0, υπάρχει μια σημαντική αναβάθμιση.
Αυτό σημαίνει πως η ακριβής θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα της επιλογής του οδηγού, συμπληρώνεται από νέες λειτουργίες όπως ημι-αυτόνομη προσπέραση, ρύθμιση ταχύτητας για στροφές και προσαρμογή στην ταχύτητα που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. με πινακίδες στο δρόμο.
Το DS DRIVE ASSIST 2.0 περιλαμβάνει αισθητήρες που καταγράφουν όλα όσα συμβαίνουν μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο για να βοηθήσουν τον οδηγό. Πλήρως εξοπλισμένο, με μετωπικό ραντάρ, αλλά και αισθητήρες στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου και μια κάμερα στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, το νέο DS 4 τοποθετείται εκεί όπου ο οδηγός του θέλει μέσω τεχνητής νοημοσύνης, η οποία αναλύει πληροφορίες που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο.
Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του νέου μοντέλου είναι η ελεγχόμενη με τη συνδρομή κάμερας καταγραφής δεδομένων, απόσβεση από την ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, που είναι άλλη μια αποκλειστική τεχνολογία για το νέο DS 4 στην κατηγορία. Η κάμερα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, συλλέγει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του δρόμου που είναι μπροστά από το αυτοκίνητο και μεταδίδει τα δεδομένα σε έναν υπολογιστή.
DS NIGHT VISION: Μια ακόμα τεχνολογία που επιτρέπει στα μοντέλα της DS Automobiles να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Το σύστημα καθιστά τον δρόμο και τους κινδύνους του, όσο το δυνατόν πιο ορατούς. Μια κάμερα υπέρυθρης ακτινοβολίας, που βρίσκεται στη μάσκα, εντοπίζει τους πεζούς και τα ζώα έως 200 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της νύχτας και σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Ο οδηγός βλέπει το δρόμο στον ψηφιακό πίνακα των οργάνων και βλέπει ότι οι κίνδυνοι εμφανίζονται ως προειδοποιήσεις στην οθόνη DS EXTENDED HEAD UP, επιτρέποντάς του να αντιδράσει ανάλογα.
Οι προβολείς DS MATRIX LED VISION εξακολουθούν να αποτελούνται από τρεις μονάδες LED που είναι η υπογραφή DS Automobiles:
Η περιστρεφόμενη κεντρική μονάδα μπορεί να γυρίσει σε γωνία 33,5° και φωτίζει τις πλευρές του οδοστρώματος, ενώ ακολουθεί και το στρίψιμο του αυτοκινήτου. Το σύστημα προσαρμόζεται στις συνθήκες κυκλοφορίας, τη γωνία του τιμονιού, την ταχύτητα και τις καιρικές συνθήκες με πέντε προκαθορισμένες λειτουργίες: town (αστικό περιβάλλον), country (επαρχιακό οδικό δίκτυο), motorway (εθνικό οδικό δίκτυο), poor weather (κακοκαιρία) και fog (ομίχλη- συνθήκες περιορισμένης ορατότητας). Η τεχνολογία αυτή είναι ταυτόχρονα και ένα “νεύμα” στους πρωτοποριακούς κατευθυντικούς προβολείς της DS του 1967.
Η εξωτερική μονάδα Matrix Beam ενεργοποιείται για οδήγηση, χωρίζεται σε δεκαπέντε τμήματα που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται ανεξάρτητα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης που αναγνωρίζουν οι αισθητήρες του συστήματος.
Οι προβολείς προσαρμόζονται στις συνθήκες κυκλοφορίας, τη γωνία του τιμονιού, την ταχύτητα και τις καιρικές συνθήκες με πέντε προκαθορισμένες λειτουργίες.
Για την καμπίνα, αξίζει να σημειωθεί πως η τεχνολογία εξυπηρετεί επίσης το ιδιαίτερο στυλ, καθώς από την DS Automobiles εξελίχθηκε ένα καινοτόμο σύστημα εξαερισμού με πολύ συμπαγείς αεραγωγούς τοποθετημένους ψηλά και εφοδιασμένους με αόρατα πτερύγια κατεύθυνσης της δέσμης.