Το πρώτο μέλος της νέας γκάμας Bentley Mulliner Coachbuilt, η ολοκαίνουργια Bacalar, ξεκίνησε το τελικό στάδιο δοκιμών, λίγο πριν την παράδοση των δώδεκα, ήδη προπωλημένων αυτοκινήτων. Είναι το πρώτο roadster της Bentley σχεδιασμένο σε στυλ barchetta.
Η Bacalar Car Zero, όπως αποκαλείται το πρωτότυπο δοκιμών, έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε απαιτητικές δοκιμές σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη. Το πρόγραμμα δοκιμών είναι 20 εβδομάδων. Το αυτοκίνητο έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα, στην επίτευξη κορυφαίας ταχύτητας, τις αξιολογήσεις χειρισμού και δυναμικής οδήγησης, την αξιολόγηση θορύβου και κραδασμών. Πλέον, είναι σε στάδιο δοκιμών που σχετίζονται με την ανθεκτικότητα, πριν την τελική φάση εξαίρετης λειτουργίας σε ακραίες θερμοκρασιακές διαφορές, σε εύρος 80° C.
Το νέο αυτοκίνητο έχει 750 νέα εξαρτήματα. Τα 40 είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ σχεδόν άλλα 100 κατασκευάζονται με τεχνικές χειροποίητης ταχείας παραγωγής.
Η Bacalar αντιπροσωπεύει το μέλλον της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάθε μοντέλο είναι χειροποίητο στο εργαστήριο της Bentley Mulliner στο Crewe, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Η σπανιότητά της αποδεικνύεται και από το ότι μοιράζεται μόνο ένα εξωτερικό στοιχείο με την Continental GT – τη λαβή της πόρτας, απλώς και μόνο επειδή περιλαμβάνει το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Το αυτοκίνητο πήρε το όνομά του από τη Laguna Bacalar στη χερσόνησο Yucatan του Μεξικού, μια λίμνη που φημίζεται για τη μαγευτική φυσική ομορφιά της, συνεχίζοντας τη στρατηγική της Bentley να ονοματίζει τα μοντέλα της από σημαντικά αξιοθέατα, που ξεκίνησε με την Bentayga, το 2015.
Η Bacalar έχει σχεδιαστικό DNA και υλικά εμπνευσμένα από το όμορφα λαξεμένο, βραβευμένο πρωτότυπο EXP 100 GT της Bentley, το οποίο έχει βραβευθεί πολλάκις ως “Concept Car of the Year”, σε διάφορους διεθνείς διαγωνισμούς. Τα εξωτικά υλικά περιλαμβάνουν βαφή που περιέχει τέφρα από φλοιού ρυζιού, για έναν αειφόρο τρόπο επίτευξης πλούσιου μεταλλικού φινιρίσματος, φυσικού βρετανικού μαλλιού και ξύλου Riverwood ηλικίας 5.000 ετών, που προέρχεται από τα αρχαία Fenlands της Ανατολικής Αγγλίας.
Η Bacalar, είναι το απόλυτο διθέσιο πολυτελές Grand Tourer στον κόσμο. Κάτω από το καπό του έχει μια βελτιωμένη έκδοση του 6.0-λίτρων W12 TSI κινητήρα της Bentley. Ο πιο προηγμένος δωδεκακύλινδρος στον κόσμο, παράγει ισχύ 659 PS και 900 Nm ροπής. Ένα προηγμένο σύστημα Active All-Wheel-Drive κατανέμει ανεξάρτητα τη ροπή μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών. Επιτρέπει στη Bacalar να χρησιμοποιεί την κίνηση στους πίσω τροχούς όσο το δυνατόν περισσότερο, για βέλτιστη απόδοση και αληθινή σπορ οδήγηση.
Η Bacalar είναι coachbuilt δημιούργημα της Bentley Mulliner. Ένα σχέδιο Barchetta, χωρίς οροφή, με ολοκαίνουργιο και εξαιρετικά μυώδες αμάξωμα. H Bentley Mulliner έχει μια εντυπωσιακή ιστορία και μπορεί με υπερηφάνεια να εντοπίζει τις ρίζες της από τον 16ο αιώνα, όταν ο Mulliner ξεκίνησε ως σαμαροποιός, πριν περάσει στην κατασκευή αμαξών.
Στη δεκαετία του 1760, η οικογενειακή επιχείρηση Mulliner επικεντρώθηκε στην κατασκευή coachbuilding και γνώρισε μεγάλη άνθηση όταν της ανατέθηκε να κατασκευάσει και να συντηρήσει άμαξες για την Royal Mail, την αγγλική ταχυδρομική υπηρεσία. Με την άφιξη του μηχανοκίνητου αυτοκινήτου, η εταιρεία απομακρύνθηκε από άμαξες και επικεντρώθηκε στην κατασκευή coachbuilt αμαξωμάτων για μηχανική πρόωση.
Η Mulliner ουσιαστικά απορροφήθηκε από την Bentley το 1959. Σήμερα, περίπου 40 εργαζόμενοι, που κυμαίνονται από ειδικούς Mulliner με εμπειρία άνω των 40 ετών έως μαθητευόμενους που μαθαίνουν τις Mulliner δεξιότητες, αποτελούν αυτό το πολύ ξεχωριστό τμήμα της Bentley.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.