Με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά.
Το σημαντικό όμως δεν είναι η θέση που κατέκτησε η αύξηση των 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 (στοιχεία από τον ΣΕΑΑ).
Η αύξηση των πωλήσεων οφείλονται πρώτο στην καλή ποιότητα των αυτοκινήτων, δεύτερον τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων και τρίτον τη σωστή στρατηγική στο μάρκετινγκ και στα χρηματοδοτικά προγράμματα.
Ας δούμε όμως πως αποτυπώνονται τα νούμερα:
• Πρώτη η Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2%
• Πρώτη η Peugeot στις λιανικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 22,4% (2η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 20,9%)
• Πρώτη θέση για το 208 στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 17,3%
• Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 11,0%
• Πρώτη θέση για το Rifter στη κατηγορία MPV-M COMBI με μερίδιο 15,3%
Στην Γαλλία το 2020, σε μια αγορά επιβατικών μειωμένη κατά 25,5 % η PEUGEOT κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18,3 % σημειώνοντας αύξηση του μεριδίου της κατά 1,2 μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το μερίδιο λιανικών και εταιρικών πωλήσεων της μάρκας ανήλθε σε 15.4% και 26% αντίστοιχα.
Επιτυχία σημείωσε το PEUGEOT 208 καθώς είναι το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην Γαλλία με μερίδιο 5.6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών. Επιπλέον, το PEUGEOT 2008 είναι ο ηγέτης της κατηγορίας B-SUV με μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς.
Στην συνολική επιτυχία της μάρκας έχουν συντελέσει και οι πρωτιές των μοντέλων 3008, 308, 5008 και 508 στις αντίστοιχες κατηγορίες.