Οι αγώνες του Ράλι Ντακάρ είναι πολύ δύσκολοι aλλά αυτό που έγινε φέτος δεν συμβαίνει συχνά.
Στο UTV με τον αριθμό 438η η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα τεταμένη και στην 11η ειδική… εξερράγη. Στο 170ο χιλιόμετρό της από τα συνολικά 511 της διαδρομής, ο συνοδηγός Χαβιέ Μπλάνκο είπε στον οδηγό Ρικάρντο Ραμίλο να σταματήσει.
Ο Μπλάνκο κατέβηκε από το αυτοκίνητο και, συνέχισαν τον τσακωμό τους, κυρίως για τον τρόπο που οδηγούσε ο Ραμίλο. Ο συνοδηγός θεωρούσε πως κινδύνευε η ζωή του, αλλά ο οδηγός δεν μπορούσε να ανεχτεί την κριτική. Γι’ αυτό ο Ραμίλο έφυγε, αφήνοντας τον συνοδηγό του στη μέση του πουθενά.
Οι αγώνες του Ράλι Ντακάρ είναι πολύ δύσκολοι και απαιτητικοί, με τους οδηγούς να κάποια στιγμή να φτάνουν στα όριά τους. Αλλά αυτό που έγινε φέτος δεν συμβαίνει συχνά.
Στο UTV με τον αριθμό 438η η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα τεταμένη και στην 11η ειδική… εξερράγη. Στο 170ο χιλιόμετρό της από τα συνολικά 511 της διαδρομής, ο συνοδηγός Χαβιέ Μπλάνκο είπε στον οδηγό Ρικάρντο Ραμίλο να σταματήσει.
Ο Μπλάνκο κατέβηκε από το αυτοκίνητο και, συνέχισαν τον τσακωμό τους, κυρίως για τον τρόπο που οδηγούσε ο Ραμίλο. Ο συνοδηγός θεωρούσε πως κινδύνευε η ζωή του, αλλά ο οδηγός δεν μπορούσε να ανεχτεί την κριτική. Γι’ αυτό ο Ραμίλο έφυγε, αφήνοντας τον συνοδηγό του στη μέση του πουθενά.
Ο Μπλάνκο είχε πάνω του όλο τον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμο, οπότε ειδοποίησε τα άλλα μέλη τη ομάδας και τον μάζεψαν. Ο Ραμίλο, που έτσι κι αλλιώς δυσκολευόταν στην πλοήγηση αφότου χώρισαν οι δρόμοι τους με το συνοδηγό του, τέθηκε εκτός αγώνα, για παράβαση κανονισμών.
Η συμμετοχή των δύο Ισπανών ήταν ερασιτεχνική, ενώ δεν οδηγούσαν για τη νίκη, καθώς δεν είχαν ούτε ρεζέρβες ούτε ανταλλακτικά. Απλά συνέχιζαν προκειμένου να αποκτήσουν εμπειρία από τον αγώνα.