Μετά τις πωλήσεις ρεκόρ που κατέγραψε το 4ο τρίμηνο του 2020, το BMW Group εμφανίζεται αισιόδοξο για την τρέχουσα χρονιά. Η εταιρεία αναπροσαρμόζει τους τομείς Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία με το δίκτυο λιανικής – με σκοπό να προσφέρει μία κορυφαία premium Εμπειρία Πελάτη.

«Είμαστε αισιόδοξοι για το 2021 και προσβλέπουμε στη συνέχιση της κερδοφόρας ανάπτυξης, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τη νέα γκάμα προϊόντων μας», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ της BMW AG.

Η γερμανική εταιρία σκοπεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας. Μετά το περσινό λανσάρισμα του ηλεκτρικού MINI και της BMW iX3, το 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών BMW iX στο Dingolfing και BMW i4 στο Μόναχο. Το BMW Group έχει αυξήσει τώρα τον αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων του (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) στη γκάμα του στα 13 μοντέλα, που διατίθενται σε 74 αγορές σε όλο το κόσμο. Μάλιστα, σχεδιάζει να διπλασιάσει των αριθμό αυτό σε 25 μοντέλα μέχρι το 2023, εκ των οποίων πάνω από τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν custom οχήματα αποκλειστικά online.

Το BMW Group έκανε άλματα στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ την περασμένη χρονιά, κατά ένα μέρος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της επιθυμίας των πελατών για μία όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη διαδικασία πωλήσεων: Εκπρόσωποι πωλήσεων σε περισσότερες από 60 αγορές μπορούν τώρα να συμβουλεύουν τους πελάτες και να πωλούν οχήματα από οποιαδήποτε τοποθεσία. Μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματα μαζί με τον πελάτη μέσω μιας διαμοιρασμένης οθόνης, για παράδειγμα, ή να προσφέρουν μία εικονική περιήγηση των αυτοκινήτων που έχουν σε απόθεμα.

Σε δεύτερο βήμα, η εταιρεία εφάρμοσε εκτενώς τη διαδικασία online πωλήσεων για το δίκτυο λιανικής σε κύριες αγορές μέσω ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας, κάτι το οποίο θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές το 2021.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής πωλήσεων, το BMW Group σε συνεργασία με το δίκτυο λιανικής, μελλοντικά, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα αγοράς του οχήματός τους (διαμορφωμένο από τους ίδιους), αποκλειστικά online, με παράδοση στη πόρτα του σπιτιού τους.

Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν επίσης να διαμορφώνουν προϊόντα και τις υπηρεσίες BMW Charging και MINI Charging εξατομικευμένα, δημιουργώντας λύση φόρτισης προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους – για φόρτιση στο σπίτι ή εν κινήσει.

Ο Pieter Nota είπε ακόμη:

«Θα επενδύουμε τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση μέχρι το 2025 στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ και συνεργαζόμαστε με το δίκτυο λιανικής για να προσφέρουμε, μελλοντικά την καλύτερη Εμπειρία Πελάτη στη βιομηχανία», δήλωσε ο Nota. «Εάν οι πελάτες αποφασίσουν να διαμοιράζονται τα δεδομένα τους μαζί μας, χάρη στις ψηφιοποιημένες διαδικασίες, θα μπορούμε να μαθαίνουμε τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις τους καλύτερα από ποτέ. Μαθαίνουμε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες πιθανόν τους ενδιαφέρουν. Ξεκινώντας από αυτή τη βάση, μπορούμε να τους προσφέρουμε μία εξατομικευμένη πρόταση, προσαρμοσμένη στα δεδομένα τους, με όλο τον εξοπλισμό και τις υπηρεσίες από μία πηγή».

Για να επιταχύνει την επέκταση την ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία έχει ήδη εκπαιδεύσει πάνω από 2.000 τεχνικούς στη Γερμανία πάνω στην ασφαλή χρήση των συστημάτων υψηλής τάσης μέσω ειδικής επαγγελματικής κατάρτισης και άλλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

“No premium without sustainability” – και στους τομείς πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Το μότο του BMW Group “no premium without sustainability” που ορίζει την αλληλένδετη σχέση μεταξύ πολυτέλειας και βιωσιμότητας ισχύει και για τους τομείς πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η εταιρεία ήδη βοηθά τους πελάτες να λάβουν τις κατάλληλες βιώσιμες αποφάσεις για την αγορά προϊόντων και συστημάτων κίνησης σήμερα. Αυτό συνεισφέρει στις ισχυρές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων, που επέτρεψαν στο BMW Group να ξεπεράσει τους ευρωπαϊκούς στόχους εκπομπών CO2 το 2020. Το BMW Group εκπαιδεύει επίσης εργαζόμενους και συνεργάτες του δικτύου για να γίνουν πρεσβευτές των φιλοδοξιών βιωσιμότητας της εταιρείας. Επιπλέον, ο οργανισμός πωλήσεων προάγει θέματα όπως η ανακύκλωση και η χρήση δευτερογενών υλικών.