Αίσιο τέλος είχε το σίριαλ που προέκυψε το τελευταίο χρονικό διάστημα για την ανανέωση του συμβολαίου του Λιούς Χάμιλτον με την Mercedes.
Το γεγονός ότι η συμφωνία άργησε να πάρει επίσημη μορφή, φούντωσε τα σενάρια περί διαζυγίου αν και επί της ουσίας ουδέποτε υπήρξε τέτοια περίπτωση. Εν τέλει, έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων και συζητήσεων, οι δυο πλευρές έδωσαν τα χέρια και συμφώνησαν για να συνεχίσουν μαζί στο πρωτάθλημα που θα αρχίσει τον ερχόμενο Μάρτιο με τον Χάμιλτον να διεκδικεί τον ιστορικό όγδοο τίτλο στη Formula 1 που θα τον φέρει στην κορυφή, πάνω από τον θρυλικό Μίκαελ Σουμάχερ.
Ο 36χρονος σερ Λιούις Χάμιλτον διεκδικούσε δέκα εκατ. ευρώ περισσότερα από τα 40 εκατ. ευρώ που θα εισπράξει τελικά, αλλά φέρεται να ήθελε και τετραετές συμβόλαιο θέτοντας το φινάλε της καριέρας του στη Formula 1 σε ηλικία 40 ετών και στο τιμόνι της Mercedes. Τουτέστιν, ο Χάμιλτον διεκδικούσε ένα mega-deal εξασφαλισμένων 200 εκατ. ευρώ για την επόμενη τετραετία, δέσμευση όμως που δεν ήταν έτοιμη να ακολουθήσει η Mercedes. Και δεδομένου ότι ο χρόνος πίεζε καθώς το νέο πρωτάθλημα αρχίζει σε ενάμιση μήνα και οι ομάδες ήδη προετοιμάζονται πυρετωδώς, οι δυο πλευρές αποφάσισαν να πορευτούν από κοινού μόνο για μία σεζόν, αφήνοντας ένα μεγάλο ερωτηματικό που θα πλανάται καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς για το… επόμενο συμβόλαιο του Χάμιλτον.
Ήδη τα σενάρια αναφέρουν ότι από το 2022 η Mercedes θέλει να δώσει το ένα μονοθέσιό της στον ταλαντούχο Αγγλο Τζορτζ Ράσελ ο οποίος εφέτος θα βρίσκεται στο τιμόνι της Williams, ενώ λέγεται ότι ο μεγάλος στόχος της ομάδας είναι ο καλύτερος οδηγός στο grid μετά τον Χάμιλτον, Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν, του οποίου το συμβόλαιο όμως με την Red Bull λήγει το 2023. Αυτά όμως είναι σενάρια που θα απασχολήσουν το κοινό της Formula 1 κατά τη διάρκεια της σεζόν…
Ο Χάμιλτον θα συνεχίσει για ένατη σεζόν στη Mercedes, στην οποία θα έχει για ομόσταβλό του τον Φινλανδό Βάλτερι Μπότας, με τον οποίο η συμφωνία για μονοετή επέκταση της συνεργασίας τους για το 2021 είχε ανακοινωθεί από τον περασμένο Αύγουστο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mercedes, ένα σημαντικό μέρος της νέας συμφωνίας του Χάμιλτον με τη γερμανική ομάδα βασίζεται στην κοινή δέσμευσή τους για μεγαλύτερη ποικιλομορφία και ένταξη στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως την υποστήριξαν και πέρυσι οι δύο πλευρές. Αυτή η δέσμευσή τους θα έχει τη μορφή ενός κοινού φιλανθρωπικού ιδρύματος, το οποίο θα έχει την αποστολή να υποστηρίζει τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία και την ένταξη σε όλες τις μορφές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.