ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Πουλήθηκε για εντυπωσιακό ποσό η Porsche 911 Cabriolet του Ν.Μαραντόνα

Πουλήθηκε για εντυπωσιακό ποσό η Porsche 911 Cabriolet του Ν.Μαραντόνα

Μετά τον θάνατο του Ντιέγκο Μαραντόνα αποφασίστηκε να πουληθεί η Porsche 911 Cabriolet (964) που έφτασε στο ποσό των 483.000 ευρώ.

Με το νούμερο αυτό που πλησίασε το μισό εκατομμύριο ευρώ, η συγκεκριμένη Porsche 964 έγινε η ακριβότερη που έχει πουληθεί ποτέ ως μεταχειρισμένη.

Ο Diego Maradona ως megastar του ποδοσφαίρου που λατρεύτηκε όσο κανείς άλλος ποδοσφαιριστής, έχει αφήσει το στίγμα του σε οτιδήποτε κι αν έχει ακουμπήσει και αυτή εδώ η Porsche 911 (964) Cabriolet είναι άλλη μια απόδειξη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που έχει προδιαγραφές «ιδιαίτερες», παραδόθηκε στον Maradona ως καινούργιο το Νοέμβριο του 1992.

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά, το αυτοκίνητο άλλαξε πρώτη φορά χέρια (Σεπτέμβριος 1993) αλλά στο μεσοδιάστημα, εκτός των ελάχιστων χιλιομέτρων που πρόφτασε να του «γράψει» στο κοντέρ (7.500), ο Maradona «πρόλαβε» να γίνει πρωτοσέλιδο με την Porsche του περνώντας με 180 χλμ./ώρα ένα κόκκινο φανάρι στη Σεβίλλη.

Ο Maradona είχε παραγγείλει την 964 Cabriolet του με την εμφάνιση της Turbo από το εργοστάσιο και αυτή η «ιδιαιτερότητα» ανταποκρινόταν σε μια έκδοση που κατασκευάστηκε μόνο σε 720 αντίτυπα. Συνολικά το αυτοκίνητο έχει αλλάξει 5 φορές ιδιοκτήτη και σήμερα στο κοντέρ του έχει 122.762 χιλιόμετρα. Το βιβλίο συντήρησης είναι επιμελώς ενημερωμένο, με συνέπεια ο νέος ιδιοκτήτης να έχει πιστοποίηση τόσο για την καλή συντήρηση της οποίας έχει τύχει το αυτοκίνητο, όσο και για τον διάσημο πρώτη ιδιοκτήτη του. Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Bonhams που είχε αναλάβει την τελευταία μεταπώληση του αυτοκινήτου, το πιο πρόσφατο service πραγματοποιήθηκε από το Porsche Center Bonn.

Εκτός της εμφάνισης, η Carrera 2 Convertible είχε από την Turbo τα φρένα αλλά και τις ενισχύσεις του πλαισίου. Οι τροχοί είναι μεγαλύτεροι από ότι στις τυπικές Carrera, με διάμετρο ζάντας 17 αντί για 16 ίντσες, ενώ και ο εξοπλισμός είναι καλύτερος με πλήρως δερμάτινη επένδυση στην καμπίνα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, κλιματισμό, ραδιόφωνο και ενσωματωμένο trip computer –που για εκείνη την εποχή, ήταν μέσα στα πλέον ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού. Το αυτοκίνητο που από τον Οίκο Bonhams αναμενόταν πως θα φτάσει από 150 έως 200 χιλιάδες ευρώ, δημοπρατήθηκε διαδικτυακά στις 10 Μαρτίου στο Παρίσι και η τελική τιμή «ξέφυγε» κατά πολύ από τις εκτιμήσεις των ειδικών, φτάνοντας τις 483.000 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.