ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Άνοδο-ρεκόρ κατέγραψε η μετοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VW

Άνοδο-ρεκόρ κατέγραψε η μετοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VW

Τεράστια άνοδο τάξης 30% παρουσίασε η μετοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VW την προηγούμενη εβδομάδα.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη ήρθε μετά την αποκάλυψη που έκανε ο πρόεδρος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ralf Brandstatter ότι η μάρκα συνεχίζει να εξελίσσει την ηλεκτρική της τεχνολογία και μάλιστα, η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας MEB-Lite πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα ηλεκτρικά, αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία.

Μάλιστα όπως όλα δείχνουν ο γερμανικός κολοσσός σχεδιάζει να εκθρονίσει από την πρώτη θέση την Tesla του Elon Musk, με τον Herbert Diess να ξεκαθαρίζει μάλιστα πως δεν επίκειται κάποια συνεργασία μεταξύ των δύο γιγάντων.

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος επισήμανε χαρακτηριστικά στο CNBC ότι: «Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο κρίσιμη για ολόκληρη τη βιομηχανία. Μέσα στα επόμενα 15 χρόνια θα δούμε έναν συνολικό κύκλο εργασιών του κλάδου. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρωτοστατούν και στη συνέχεια το λογισμικό γίνεται πραγματικά ο βασικός μοχλός της βιομηχανίας. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη σήμερα είναι πολύ, πολύ ανταγωνιστικά και γίνονται πιο ανταγωνιστικά με την πάροδο του χρόνου που μας δίνει τη βεβαιότητα ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσουμε. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειώσουν περαιτέρω το κόστος της ατομικής κινητικότητας».

Μεταξύ άλλων, ο Herbert Diess σε ερώτηση για το αν αποκλείει οποιαδήποτε μελλοντική συμφωνία με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Elon Musk ή αν οι μάρκες Tesla και VW θα συνεργαστούν ποτέ απάντησε ότι: «Όχι, δεν έχουμε σκεφτεί κάτι τέτοιο, πηγαίνουμε με τον δικό μας τρόπο. Θέλουμε να πλησιάσουμε και μετά να προσπεράσουμε. Πιστεύουμε ότι μπορούμε – χρειαζόμαστε το δικό μας λογισμικό τη δική μας τεχνολογία. Οπότε όχι, δεν υπάρχουν συνομιλίες τον Elon Musk σχετικά με την ένωση δυνάμεων».

Η στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα έρχεται σε μια στιγμή που οι αρχές σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν να αυξήσουν τον αριθμό των οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών στους δρόμους τους σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και απομάκρυνσης από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, η VW, και πολλές άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθούν να ανταγωνιστούν και τελικά να προσπεράσουν την Tesla.

H Volkswagen εστιάζει στα ηλεκτρικά

Στο πλαίσιο του Annual Media Conference, ο όμιλος Volkswagen αποκάλυψε τα αναθεωρημένα σχέδιά του και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα χρόνια που έρχονται. Στην φετινή ετήσια διάσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο Wolfsburg, με κύριους αποδέκτες τους επενδυτές αποκαλύφθηκαν όχι μόνο τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου, αλλά πολύ περισσότερο το όραμα που σκοπεύει να ακολουθήσει, από εδώ και στο εξής.

Σύμφωνα με αυτό, ο βασικός στόχος είναι να επιταχυνθεί η μετατροπή του στον κορυφαίο πάροχο ατομικής κινητικότητας, υποστηρίζοντας παράλληλα την ηλεκτροκίνηση και τον τομέα των υπηρεσιών. Και για να επιτευχθεί αυτό, τα οχήματα και οι υπηρεσίες όλων των εμπορικών σημάτων του ομίλου θα βασίζονται πλέον σε πολύ τυποποιημένες τεχνικές βάσεις.

Η Τουρκία;

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από την άλλη πολλοί οικονομικοί αναλυτές αναφέρουν πως η κίνηση της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αποχωρήσεις σε μεγάλο βαθμό επενδυτικά από την Τουρκία, την κατάλληλη στιγμή και όταν η Τουρκική λίρα γκρεμίζετε και και ο πληθωρισμός καλπάζει ήταν μία κίνηση που γέμισε με αυτοπεποίθηση τους επενδυτές και μετόχους της VW. Θυμίζουμε ότι είχε δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις η απόφαση της εταιρείας για την επένδυση – μαμούθ έξω από την Άγκυρα, η οποία και ακυρώθηκε μετά από λίγες εβδομάδες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.