ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Οδηγούμε το νέο Opel Mokka – Μέχρι το τέλος Απριλίου στις ελληνικές εκθέσεις

Οδηγούμε το νέο Opel Mokka – Μέχρι το τέλος Απριλίου στις ελληνικές εκθέσεις

H Opel αμέσως μετά την πανελλαδική παρουσίαση του νέου Mokka έφερε στην Ελλάδα για μια σύντομη γνωριμία το ηλεκτρικό Mokka.

Για λίγες ώρες το οδηγήσαμε και πήραμε μια γεύση από το νέο αυτοκίνητο που θα το δούμε στις εκθέσεις της εταιρίας στο τέλος Απριλίου.

Οι Γερμανοί δούλεψαν μεθοδικά στο Rüsselsheim και παρουσίασαν ένα νέο αυτοκίνητο που ουσιαστικά επαναπροσδιορίζουν το προφίλ της Opel. Σωστές αναλογίες και ακρίβεια στην λεπτομέρεια. Το πενταθέσιο Opel Mokka e των 4,15 m ξεχωρίζει από την πρώτη γνωριμία. Έχει κοντούς προβόλους και ένα φαρδύ αμάξωμα.

Εξωτερικά δείχνει «τολμηρό» με αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας (cD) είναι 0,32. Θεωρείται ότι στην κατηγορία του έχει τους μικρότερους αεροδυναμικούς συντελεστές.

Εξωτερικά , μόνο αν είσαι παρατηρητικός θα μπορέσεις να διακρίνεις τις μικρές διαφορές με τα άλλα (βενζινοκίνητα η πετρελαιοκίνητα) Mokka.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ξυπνά έντονα συναισθήματα και ταυτόχρονα προσδιορίζει τον αυριανό προσανατολισμό της μάρκας .

Το νέο Opel Mokka υιοθετεί πρώτο το νέο πρόσωπο της μάρκας, το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο λογότυπο με σήμα τον ‘κεραυνό’ (Opel Blitz) και το όνομα του μοντέλου που αναγράφεται κεντρικά, στο πίσω τμήμα.

Στο μοντέλο αυτό η Opel λανσάρει το Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit.

Είναι το πρώτο μοντέλο με Opel Design Compass και Pure Panel.

Το Mokka απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και αντιπροσωπεύει με τους κινητήρες βενζίνης και diesel όλα τα γούστα. Στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σήμερα επικεντρωνόμαστε στην ηλεκτρική έκδοση που οδηγήσαμε και πήραμε μια μικρή γεύση. Βασισμένο πλατφόρμα CMP το ηλεκτρικό Mokka κινείται γρήγορα με ασφάλεια, οικονομικά και αθόρυβα.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες και την ακρίβεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή, απέριττη εμφάνιση του συμπαγούς πενταθέσιου των 4,15 m. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι το αμίμητο Opel Vizor.

Θυμίζοντας full-face κράνος, μία προστατευτική μάσκα καλύπτει το νέο πρόσωπο της Opel, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας τον κεραυνό (Opel Blitz) σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη “Mokka” με ρέουσα, ζωηρή μορφή.

Το εσωτερικό αντανακλά επίσης την νέα φιλοσοφία του μοντέλου.

Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά.

Οι σχεδιαστές τις Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην ψηφιακή αποτοξίνωση. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος. Διασυνδέει και ψυχαγωγεί άριστα οδηγούς και επιβάτες.

Η γκάμα συστημάτων infotainment περιλαμβάνει συστήματα Multimedia Radio και Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7.0” και το κορυφαίο Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.0”. Οι οθόνες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Pure Panel και είναι κεκλιμένες προς τον οδηγό. Η οθόνη του Driver Info Centre φτάνει τις 12 ίντσες.

Οδηγός και συνοδηγός μπορούν να τοποθετούν τα smartphones τους σε ειδική βάση στην κεντρική κονσόλα, όπου τα συμβατά κινητά τηλέφωνα μπορούν να φορτίζονται επαγωγικά (ασύρματα).

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Mokka δεν είναι μόνο ‘καθαρή’ και τολμηρή, αλλά και αεροδυναμικά αποδοτική – εκσυγχρονισμένη και την ίδια στιγμή παραδοσιακή Opel. Με συντελεστή οπισθέλκουσας (cD) μόνο 0,32, το νέο Mokka έχει από τους μικρότερους αεροδυναμικούς συντελεστές στην κατηγορία του.

Ο ισχυρός, αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας του Mokka-e αποδίδει 100kW (136hp) με μέγιστη ροπή 260Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Στον κύκλο WLTP2, η μπαταρία 50kWh προσφέρει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα, πριν χρειαστεί επαναφόρτιση..

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 324 km σύμφωνα με το WLTP2. Είτε πρόκειται για επιτοίχιο φορτιστή (wall box), ταχυφοριστή ή κλασική οικιακή πρίζα, το νέο Mokka-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης: από μονοφασική μέχρι τριφασική εγκατάσταση στα 11 kW. Το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka που βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, έχει τιμολογηθεί στα 34.600 ευρώ ( η επιδότηση είναι 5.800 ευρώ). Η Opel προσφέρει εγγύηση οκτώ ετών/160.000km για τη μπαταρία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.