Η νέα Mustang Mach 1 με το αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού κρύβει κάτω από το καπό της ,τον 5.0L V8 κινητήρα της Ford ο οποίος αποδίδει 460 ίππους. Δεν χρειάζεται πολλά για να αντιληφθείτε ότι οι επιδόσεις της είναι κορυφαίες.
Απαραίτητη προϋπόθεση εκτός από το απαραίτητο χρήμα (δεν είναι φτηνό αυτοκίνητο) χρειάζονται και σωστές γνώσεις. Τα γρήγορα αυτοκίνητα ι χρειάζονται ειδική μεταχείριση στην οδήγηση. Μην το παραβλέπετε αυτό. Είναι σημαντικό.
Η Mustang είναι το εμβληματικό σπορ μοντέλο της Ford. Η τελευταία έκδοση, η Mustang Mach 1 με τον αλουμινένιο V8 βενζινοκινητήρα έχει μέγιστη ισχύ 460 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Η ροπή είναι 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ.
Οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν μια φιλτροχωάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), πολλαπλή εξαγωγή και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί μόνο στη Β. Αμερική. Με αυτή τη φιλτροχωάνη αύξησαν την ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα.
Με βελτιωμένη «αναπνοή» ο 5λιτρος, αλουμινένιος V8 κινητήρας, σε συνεργασία με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου, έχει αυξημένη ευστροφία.
Με ένα δυνατό αγωνιστικού τύπου,πάτημα στο γκάζι μπορείτε να δείτε τη βελόνα του στροφόμετρου να εκτινάσσεται στα κόκκινα που ξεκινούν από τις 7.500 σ.α.λ.
Οι μηχανικοί της Ford που επιμελούνται τα Mustang χρησιμοποίησαν από τη Shelby GT350 ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού. Αυτό «συνεργάζεται» με ένα νέο φίλτρο και εξασφαλίζει την καλύτερη ροή λαδιού στον κινητήρα.
Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.
Η νέα Mustang Mach 1 που προορίζεται για την Ευρώπη και φυσικά γι την Ελλάδα περιλαμβάνει το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής.
Με τις ρυθμίσεις που έκαναν οι μηχανικοί βελτίωσαν την καμπύλη ροπής και τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων.
‘Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο, ενώ ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα.
Όταν παραγγείλετε το νέο «όπλο» της Mustang δεν πρόκειται να προσθέσετε τίποτα στον εξοπλισμό. Η Mach 1 έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας ακόμη και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.
Περιμένουμε να εκτελωνισθεί για να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο με τις κορυφαίες επιδόσεις τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.
Θα πρέπει να ξέρετε –αν ενδιαφέρεστε να την αποκτήσετε-ότι το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη τός στην απόδοση όσο και στην εμφάνιση.
Για καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και αεροδυναμική απόδοση, μπροστά υπάρχει μια γρίλια που χωρίζεται σε δύο τμήματα. Έχει ακόμη νέο splitter και κάτω γρίλια ενώ αισθητή κάνουν την παρουσία τους οι πλευρικές γρίλιες.
Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα. Η μονή πίσω αεροτομή έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.
Οι μηχανικοί της Mustang Mach 1 υποστηρίζουν ότι πέτυχαν περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT.
Και αυτό το κατάφεραν αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος και αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου.
Σημαντικός είναι και ο τρόπος ρύθμισης της ανάρτησης MagneRide που είναι ρυθμιζόμενη. Τα υποπλαίσια και οι βραχίονες της ανάρτησης προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500. Η ανάρτηση ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς.
Η Mach διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη ενώ εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω. Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί είναι Michelin Pilot Sport 4 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και στην πίστα.
Αν μετά από όλα αυτά πειστήκατε ότι η νέα Mustang Mach 1 σας αντιπροσωπεύει ετοιμάστε τα 81.768 ευρώ και το αυτοκίνητο αυτό είναι δικό σας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.