Στην εξαγωγή τον μοντέλων της σε πολλές αγορές της Ευρώπης προσβλέπει η τουρκική TOGG, η οποία προσφέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επιδόσεις super car.
Το πρώτο μοντέλο, το οποίο θα είναι ηλεκτρικό SUV και έχει χαρακτηριστεί ως το… καμάρι του Erdogan θα περάσει τη γραμμή παραγωγής το 2022, και θα ξεκινήσει το ευρωπαϊκό ταξίδι του από τη Γερμανία.
Μάλιστα, οι διοικούντες της κοινοπραξίας ήδη προλειαίνουν το έδαφος για τις εξαγωγές, κινώντας τις απαραίτητες διαδικασίες. Σύμφωνα με μεγάλα δημοσιογραφικά Μέσα, η TOGG υπέβαλε αίτηση για σύσταση εταιρείας περιορισμένης ευθύνης (ΕΠΕ) στη Στουτγάρδη υπό την ονομασία “TOGG Europe”. Όπως αναφέρεται, στόχος της εταιρείας είναι να ενταχθεί σε ένα δίκτυο start-ups και εταιρειών τεχνολογίας, επενδύοντας σε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες και διευκολύνοντας την ανταλλαγή εμπειρίας και τεχνογνωσίας.
Το εν λόγω δίκτυο ονομάζεται “de:hub” και φαίνεται πως αντλεί χρηματοδότηση από το του γερμανικό Υπουργείο Οικονομικών. Όπως είναι ευκολονόητο, η TOGG επιθυμεί να αποκτήσει μια «έδρα» στη Γερμανία, ενώ σε μεταγενέστερο διάστημα αναμένεται να συμβεί το ίδιο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Η TOGG συνιστά κοινοπραξία 5 τουρκικών εταιρειών-κολοσσών (Anadolu, BMC, Kok, Turkcell και Zorlu) και μέχρι το 2030 στοχεύει στο λανσάρισμα 5 ηλεκτρικών μοντέλων: Την αρχή θα κάνει το SUV, θα ακολουθήσει ένα sedan, με την πεντάδα να ολοκληρώνουν ένα hatchback, ένα B-SUV και ένα MPV.
Υπεύθυνος για το design των μοντέλων είναι ο πασίγνωστος ιταλικός σχεδιαστικός οίκος Pininfarina, ο οποίος «χάρισε» στις πρωτότυπες εκδοχές των δύο πρώτων μοντέλων εκλεπτυσμένες αναλογίες, υψηλής ποιότητας χρωμιωμένες λεπτομέρειες και σπορ γραμμές, «παντρεύοντας» δυναμισμό με κομψότητα.
Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν πως τόσο το SUV όσο και το sedan θα βασίζονται σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται από διαφορετικού μεγέθους μοντέλα. Αυτά θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις μπαταριών ιόντων λιθίου. Η μπαταρία θα τοποθετείται σε κεντρικό σημείο κάτω από το πάτωμα, ενώ ανάλογα με την έκδοση, η αυτονομία θα είναι είτε 300 είτε 500 km. Η φόρτιση της μπαταρίας από το 0 στο 80% σε ταχυφορτιστή θα απαιτεί γύρω στη μισή ώρα, ενώ σε οικιακή πρίζα η διάρκεια θα αυξάνεται σε 10 ώρες.
Στο πεδίο των κινητήρων, οι βασικές εκδόσεις θα ενσωματώνουν έναν ηλεκροκινητήρα στον πίσω άξονα που θα παράγει 203 PS, ενώ κατ’ επιλογή θα υπάρχει και ένα δεύτερο μοτέρ (εμπρός) που θα εκτοξεύει την ισχύ, χαρίζοντας, παράλληλα, στα μοντέλα τετρακίνητη υπόσταση. Σημειώνεται πως οι ισχυρότερες εκδόσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της TOGG θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία 0-100 km/h σε κάτω από 4,8 sec.
Το set-up της ανάρτησης θα είναι γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, ενώ μεγάλες είναι οι βλέψεις και στον τομέα της ασφάλειας. Θα υπάρχουν τουλάχιστον 7 αερόσακοι, το πλαίσιο θα είναι ιδιαίτερα ισχυρό, ενώ θα ενσωματώνεται ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης.
Όπως προαναφέραμε, οι εξαγωγές θα ξεκινήσουν από τη Γερμανία, για να ακολουθήσουν Γαλλία και Ιταλία. Στόχος της TOGG είναι να κατασκευάζει 175.000 μονάδες ετησίως, ενώ ως το 2030 επιδιώκει την πώληση 1.000.000 αυτοκινήτων.
Πηγή: newsauto.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.