Το Abarth 600e αποτελεί το πρώτο B-SUV της ιταλικής υπό-μπράντας που ανήκει στον Όμιλο Stellantis. Και το πιο ισχυρό μοντέλο της επίσης, με απόδοση που φτάνει έως τους 280 ίππους.
Το Abarth 600e θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Turismo και την Scorpionissima, αποδίδοντας 240 και 280 ίππους αντίστοιχα. Η παραγωγή της πιο ισχυρής έκδοσης θα περιοριστεί στις 1.949 μονάδες, προς τιμήν του έτους ίδρυσης της ιταλικής μάρκας.
Το Abarth 600e ανακοινώθηκε αρχικά στις αρχές του 2024, υποσχόμενο 240 ίππους, όπως άλλωστε κι η στενά συνδεδεμένη Alfa Romeo Junior Veloce. Όταν όμως έγινε γνωστό ότι το «αδελφό» μοντέλο μπόρεσε να αποδώσει περισσότερη ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους μπροστινούς τροχούς, αποφασίστηκε να υπάρξουν δύο εκδόσεις.
Και στις δύο περιπτώσεις, ο οδηγός έχει πρόσβαση στα προγράμματα οδήγησης Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track, απελευθερώνοντας διαφορετικά επίπεδα ισχύος και τροποποιώντας τις ρυθμίσεις του ESP. Η ροπή μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Torsen της JTEKT.
Στη λειτουργία Scorpion Track, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,85” για την έκδοση Scorpionissima και σε 6,24” για την Turismo, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/ h. Η Abarth ανακοινώνει ότι το 600e εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Stellantis Motorsport, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από τις συνεργαζόμενες εταιρείες Michelin, Sabelt, JTEKT Torsen και φρένα της Alcon.
Αναμενόμενα, η WLTP αυτονομία έχει μειωθεί και πλέον ανέρχεται σε 334 km, δηλαδή είναι μικρότερη από τα 400 km του πιο αδύναμου FIAT 600e. Για να διαφοροποιήσει τα δύο μοντέλα, η σχεδιαστική ομάδα δημιούργησε ένα μοναδικό body-kit. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και πίσω αεροτομή. Ο τετράγωνος σχεδιασμός των προφυλακτήρων είναι εμπνευσμένος από το τετραγωνισμένο ψυγείο του FIAT-Abarth 850 TC.
Επιπλέον, η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει μοναδικές αποχρώσεις όπως το Acid Green και το αποκλειστικό Hypnotic Purple της έκδοσης Scorpionissima, μαζί με το Antidote White, το Shock Orange και το Venom Black. Η γρήγορη έκδοση διαθέτει επίσης γυαλιστερές μαύρες πινελιές, μαύρα αυτοκόλλητα και χρωματιστές δαγκάνες φρένων.
Στο εσωτερικό, το αποκορύφωμα είναι τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, με πιο επιθετική σχεδίαση κι επένδυση Alcantara στο Scorpionissima, αντί για την υφασμάτινη ταπετσαρία του Turismo. Δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές για την ελληνική αγορά, αλλά στην ιταλική τιμάται από €42.950 το Turismo και €48.950 το Scorpionissima, προ της κρατικής επιδότησης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.