Ένοχη κρίθηκε η Red Bull, καθώς σύμφωνα με την απόφαση της FIA ξεπέρασε το όριο των 145 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του 2021, όμως τονίζεται ότι η παράβαση ανήκει στην «χαμηλότερη κατηγορία».
Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα ξεπέρασε το ανώτατο όριο κατά λιγότερο από 5%, (περίπου 7,25 εκατομμύρια δολάρια), με αποτέλεσμα να κριθεί ένοχη αλλά όπως φαίνεται θα λάβει την ελάχιστη ποινή.
Μαζί με τους «ταύρους» ένοχη κρίθηκε και η Aston Martin για τον ίδιο ακριβώς λόγο, όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης.
Η ομάδα που εδρεύει στο Μίλτον Κέινς αναμένεται να λάβει ένα μεγάλο χρηματικό πρόστιμο ενώ εκτός από τη δυνατότητα έφεσης, η Red Bull έχει επίσης την ευκαιρία να συνάψει «συμφωνία διακανονισμού» με τη FIA, καθώς σε αυτό το σενάριο, μια ομάδα αποδέχεται την ενοχή της και η FIA επιβάλλει μια ποινή που κρίνει κατάλληλη. Εάν δεν μπορεί να επιτευχθεί συμφωνία διευθέτησης, η υπόθεση θα πάει σε μια επιτροπή ανεξάρτητων δικαστών, οι οποίοι θα εξετάσουν την υπόθεση και θα καταλήξουν στο συμπέρασμα εάν το αδίκημα πρέπει να τιμωρηθεί.
Ενώ εάν η ομάδα εξακολουθεί να μην είναι… ευχαριστημένη μετά από αυτό, μπορεί να παραπέμψει την υπόθεσή της στο διεθνές εφετείο της FIA.
Νωρίτερα τη Δευτέρα, ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, επανέλαβε την πεποίθησή του ότι η ομάδα ήταν κάτω από το καπάκι το 2021, μια σεζόν κατά την οποία ο οδηγός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, κέρδισε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Είμαστε πολύ σίγουροι ότι είμαστε εντός του ορίου και εντός αυτών των δημοσιονομικών κανονισμών Έχουμε σοκαριστεί με τις κατηγορίες που έχουν διατυπωθεί από άλλες ομάδες. Περιμένουμε τη FIA να ολοκληρώσει τη διαδικασία και περιμένουμε να δούμε τι θα βγει», είπε ο Χόρνερ σε δηλώσεις του στο BBC Radio 4.
Σχόλιο επί του θέματος έκανε και ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο, που δήλωσε την Κυριακή ότι ακόμη και μια «μικρή» παραβίαση ήταν ένα σημαντικό παράπτωμα και εξήγησε την αξία μιας υπερβολικής δαπάνης. «Εάν υπάρχει παραβίαση, η ποινή πρέπει να είναι μεγάλη. Το αυτοκίνητό μας έχει αναπτυχθεί με σεβασμό του ανώτατου ορίου του προϋπολογισμού».
5 εκατ. δολάρια είναι περίπου μισό δευτερόλεπτο σε χρόνο στην πίστα, 1-2 εκατ. δολάρια είναι 0,1-0,2 δευτερόλεπτα, που μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ του πρώτο και του δεύτερου στην μάχη για την Pole position.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.