Μία ακόμη νίκη πέτυχε ο οδηγός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν συνδύασε ταχύτητα και τακτική και πανηγύρισε την πρώτη θέση στο GP της Formula 1 στην Ουγγαρία, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Η Mercedes έκανε το 2-3 με τους Χάμιλτον και Ράσελ να συμπληρώνουν το βάθρο, ενώ εκτός της πρώτης τριάδας τερμάτισε η Ferrari (4ος ο Σάινθ, 6ος ο Λεκλέρ). Στην 5η θέση τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Red Bull, Σέρχιο Πέρεθ.
Ο Φερστάπεν κέρδισε γρήγορα τις θέσεις που ήθελε, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.
Όταν Χάμιλτον και Φερστάπεν μπήκαν στα pit stop όμως, ο δεύτερος κέρδισε την 4η θέση, καθώς το undercut του δούλεψε άριστα.
Η κίνηση της Ferrari με τον Λεκλέρ αποδείχτηκε ολόσωστη, καθώς όταν ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Σάινθ και με ένα σετ φρέσκων μεσαίων ελαστικών, κάτι που του έδινε την ευκαιρία να κυνηγήσει τον Ράσελ με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Ο Λεκλέρ πλησίασε πάρα πολύ τον Ράσελ, με τον δεύτερο να αμύνεται παθιασμένα, αλλά τελικά ο οδηγός της Ferrari με εκπληκτική κίνηση πέρασε από την εξωτερική και ανέβηκε πρώτος.
Λίγο αργότερα η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και αυτό έφερε τους Ράσελ, Λεκλέρ στα pit στον επόμενο γύρο. Ο Φερστάπεν εκτέλεσε στην εντέλεια ένα ακόμη undercut και ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω από τον Λεκλέρ και μπροστά από τον Ράσελ.
Ο Φερστάπεν όμως είχε το πλεονέκτημα, καθώς έβαλε τα μεσαία ελαστικά ενώ ο Λεκλέρ δεν είχε άλλη επιλογή από τα σκληρά.
Ο Φερστάπεν πέρασε τον Λεκλέρ, που δεν μπορούσε να ζεστάνει τα ελαστικά του, αλλά λίγο αργότερα έκανε τετακέ και έχασε την θέση που μόλις είχε αποκτήσει. Έτσι, ο Λεκλέρ βρέθηκε ξανά μπροστά του και πίσω από τους Σάινθ και Χάμιλτον, που δεν είχαν κάνει ακόμα το δικό τους δεύτερο pit stop.
Η διαφορά ανάμεσα στα μεσαία ελαστικά του Φερστάπεν και στα σκληρά του Λεκλέρ έκανε αναπόφευκτο το προσπέρασμα.
Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Φερστάπεν δεν έχασε ποτέ ξανά το προβάδισμα και πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη.