Έπειτα από την εγκατάλειψη στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, τα περιθώρια είχαν στενέψει σημαντικά για τη Scuderia Ferrari, αναφορικά με τη διαθεσιμότητα εξαρτημάτων στη μονάδα ισχύος του Σαρλ Λεκλέρ.
Με δεδομένο πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, μία MGU-H και δύο τούρμπο στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου είχαν καταστραφεί ήδη, το ενδεχόμενο ποινής ήταν πλέον αναπόφευκτο και το ερώτημα ήταν πότε θα έρθει.
Όπως έγινε γνωστό στο FP1 του Grand Prix Καναδά, η Ferrari έβαλε νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, νέα MGU-H και νέα MGU-K στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου. Μετά το τέλος του FP2 όμως, γνωστοποιήθηκε ότι οι Ιταλοιί μηχανικοί έβαλαν και νέο CE (Control Electronics) στην F1-75. Αυτό είναι το τρίτο για φέτος και με δεδομένο πως οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρήση δύο, ο Λεκλέρ θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο 24χρονος αναγκάζεται να πάρει επιπλέον εξάρτημα από το όριο των κανονισμών και πιθανότατα δεν θα είναι και η τελευταία στο 2022. Μέχρι τώρα έχει 6 pole position σε 8 αγώνες, ωστόσο η καλύτερη θέση που μπορεί να εκκινήσει στο Μοντρεάλ είναι η 11η. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν ο οδηγός της ιταλικής ομάδας θα πάρει επιπλέον κομμάτια κινητήρα αλλά σε περίπτωση που συμβεί αυτό, τότε θα εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid.
Έτσι, η Ferrari εναποθέτει τις ελπίδες της στον Κάρλος Σάινθ, o οποίος δεν έχει ακόμα pole position ή νίκη στην καριέρα του.