Αγώνες
Ο Σαρλ Λεκλέρ ηγήθηκε το 1-2 της Ferrari, με σχεδόν 9 δέκατα από τον Κάρλος Σάινθ και ενάμισι δευτερόλεπτο από τον τρίτο Μαξ Φερστάπεν, υπό βροχή στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP της Εμίλια Ρομάνια.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος της F1, Σαρλ Λεκλέρ, ξεκίνησε το 4ο αγωνιστικό τριήμερο από το ίδιο σημείο που είχε μείνει με τη νίκη στην Αυστραλία: πέτυχε τον πρώτο χρόνο της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών της Ίμολα, παρά το γεγονός ότι είχε δύο τετ-α-κε στη βρεγμένη πίστα.
Ο Μονεγάσκος είχε αρχικά, όταν όλοι βγήκαν την πίστα με πλήρως βρόχινα ελαστικά, μια δύσκολη στιγμή στη Βαριάντε Άλτα. Αργότερα, είχε ένα αρκετά πιο άγριο τετ-α-κε στην Άκουε Μινεράλι.
Αρκετοί ακόμα οδηγοί είχαν τετ-α-κε και εξόδους στην ολισθηρή άσφαλτο αρχικά, και μεταξύ αυτών ο Λάντο Νόρις και ο Εστεμπάν Οκόν γλίτρησαν στην αμμοπαγίδα της Ριβάτσα.
Περί το μέσον της ωριαίας διαδικασίας, οι οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα με την ενδιάμεση γόμα βροχής, και χρειάστηκε να στεγνώσει αρκετά πίστα για να αποδώσουν αυτά.
Τότε, ο Σάινθ ανέβηκε στην κορυφή και -παρότι είχε ένα μεγαλοπρεπές γλίστρημα στην έξοδο της Ταμπουρέλο- μαζί με τον Λεκλέρ έριχναν διαδοχικά τον πρώτο χρόνο. Ώσπου ο Μονεγάσκος τον έριξε στο τελικό 1:29.402.
Ο Φερστάπεν έφτασε κοντά στο ρυθμό των Ferrari με την πρώτη του προσπάθεια με την ενδιάμεση γόμα, πριν οι οδηγοί της Scuderia ανεβάσουν το ρυθμό τους. Ο Ολλανδός έμεινε 1,5 δευτερόλεπτο μακριά, αλλά ο ταχύτερος γύρος του χάλασε όταν συνάντησε τη Williams του Νίκολας Λατίφι, που κινούνταν σε πιο αργό ρυθμό.
Προς το τέλος, ο Νόρις έβγαλε τις κόκκινες σημαίες με μια ακόμη έξοδο στην Άκουα Μινεράλι, αλλά δεν κράτησαν πολύ, καθότι ο Βρετανός κατάφερε να ξεκολλήσει από την αμμοπαγίδα και να επιτρέψει στα πιτς. Στο ίδιο σημείο, αργότερα, βγήκε και ο Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo.
Η Haas επέστρεψε στην καλή της φόρμα, όπως φαίνεται, καθώς οι Κέβιν Μάγκνουσεν και Μικ Σουμάχερ μπήκαν στην πρώτη πεντάδα, αφήνοντας πίσω τους πέντε διαφορετικά μονοθέσια μέχρι τη 10η θέση, του Τζορτζ Ράσελ που έκλεισε τη δεκάδα με τη Mercedes.
Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε τον 18ο χρόνο, αλλά ήταν ο μόνος οδηγός που δεν έκανε γρήγορο γύρο με την ενδιάμεση γόμα.