ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Τιερί Νεβίλ ήταν ο ταχύτερος στην υπερειδική (φώτο)

Φαντασμαγορικό σόου στο ΟΑΚΑ

Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Τιερί Νεβίλ ήταν ο ταχύτερος στην υπερειδική (φώτο)

Στο κατάμεστο ΟΑΚΑ, ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της υπερειδικής, μπροστά από τον Teemu Suninen, για μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Ο Dani Sordo ήρθε τρίτος, 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Suninen.

Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 N Rally1 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή, με την οποία άνοιξε στο κατάμεστο ΟΑΚΑ η «αυλαία» του Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι ο δέκατος αγώνας της χρονιάς στο WRC.

«Είναι όπως θα έπρεπε πάντα να είναι. Φανταστικό κοινό και ατμόσφαιρα. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές που έδωσαν αυτήν τη δυνατότητα σε εμάς και στους θεατές που ήρθαν σήμερα. Αποδεικνύει ότι είναι δυνατόν να φέρεις πολύ κόσμο στο WRC, και θα πρέπει να γίνουν παρόμοια πράγματα και σε άλλους αγώνες», είπε ο Νεβίλ.

Κι άλλοι οδηγοί εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους προς τους διοργανωτές και τον κόσμο για το καταπληκτικό event, το οποίο μεταδόθηκε σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Παρούσα στο ΟΑΚΑ ήταν και η Πρωταθλήτρια Ευρώπης Αντιγόνη Ντρισμπιώτη κι άλλες εξέχουσες προσωπικότητες, μεταξύ τους κι ο υφουπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ενώ το πολυπληθές κοινό διασκέδασε με dj σετ ο Μιχάλης Τσαουσόπουλος.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν και η στιγμή της ανάκρουσης του εθνικού ύμνου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοκίνητα της Hyundai «έγραψαν» τους τέσσερις καλύτερους χρόνους στην πρώτη ειδική, καθώς ο Ντάνι Σόρντο ήταν 0.9 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Σούνινεν, ενώ ο Οτ Τάνακ ήταν ένα δέκατο πίσω από τον χρόνο του Ισπανού.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally 2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από ελληνικής πλευράς με 2:02.4.

«Ήταν πολύ ωραία. Ήθελα να πάω συγκρατημένα, αλλά μπροστά σε αυτό το πλήθος δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς», δήλωσε ο Αθανασούλας.

Στα αξιοσημείωτα της υπερειδικής συμπεριλαμβάνεται το ατύχημα που είχε ο Αντρέας Μίκελσεν.

Ο Νορβηγός το… παράκανε στο άλμα, με αποτέλεσμα το Skoda του να χτυπήσει εμπρός αριστερά σε τσιμεντένιο στηθαίο στην επόμενη (δεξιά) στροφή, ενώ από την πρόσκρουση «δίπλωσε» ο τροχός και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ειδική.

Αυτή η εξέλιξη επηρέασε και τους οδηγούς που «έτρεξαν» μετά τον Νορβηγό στην υπερειδική, καθώς σε δηλώσεις τους επισήμαναν ότι ήταν πιο… συντηρητικοί στην εμφάνισή τους.

Πάντως, ο Εσαπέκα Λάπι λίγο έλειψε να έχει την… τύχη του Μίκελσεν, αλλά η επαφή που είχε το Yaris του με το τσιμεντένιο στηθαίο πίσω αριστερά δεν ήταν τόσο σοβαρή, με αποτέλεσμα να συνεχίσει χωρίς προβλήματα την υπερειδική.

Οι πρώτοι δέκα οδηγοί της υπερειδικής διαδρομής του Ράλλυ Ακρόπολις:

Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 1:58.4

Τεέμου Σούνινεν (Φινλανδία/Hyundai) + 0.1 –Κατηγορία WRC2–

Ντάνι Σόρδο (Ισπανία/Hyundai) + 1.0

Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 1.1

Εμίλ Λίντχολμ (Φινλανδία/Skoda) + 1.2 –Κατηγορία WRC2–

Γκοράβ Γκιλ (Ινδία/Skoda) + 1.3 –Κατηγορία WRC2–

Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford) + 1.3

Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 1.5

Γκέοργκ Λιναμάε (Εσθονία/Volkswagen) + 1.6 –Κατηγορία WRC2–

Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota) + 1.8

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.